středa 25. července 2012

Sprchový olej Yves Rocher

Pokud pravidelně nakupujete v Yves Rocher, určitě vás tímto výrobkem nepřekvapím. V červnu se rozdával zdarma ke každému nákupu vyššímu než 250Kč. A jelikož jsem se tehdy v nákupech docela rozšoupla, dostala jsem ho také.



Orientální sprchový olej je podle výrobce vyživující, jemně parfemovaný a ve vodě se změní v sametově mléčnou texturu.

Přišlo mi to na léto jako dobrý nápad, mýt se něčím mastnějším. Přece jen v létě dostává pokožka zabrat a je třeba ji více promašťovat. Nicméně po prvním sprchování jsem byla rozčarovaná. Hodně špatně to pěnilo. Jsem zvyklá dát si trochu sprchového gelu na houbičku a vytvořit bohatou pěnu. To šlo s tímto dost těžko. Chvíli mi tedy trvalo, než jsem si naplno uvědomila, že olej se mi nebude chovat jako gel (logicky, že :-D), ale dnes můžu říct, že si sprchu s tímto olejem krásně užívám.

Takže jsem na chvíli schovala houbičku a aplikuji ho rovnou na tělo. Po těle hezky klouže a mění ve v deklarovanou lehkou pěnu (viz fotka). Docela jsem si na to zvykla. Nevýhoda je, že takhle hrozně rychle ubývá a při denním použití jeho životnost odhaduji tak na tři - čtyři týdny.



Olej fantasticky voní. Jako med s oříšky. A co je skvělá zpráva, vůně na těle zůstane i po koupeli. Cítím ho ze sebe celý večer. Až mi bylo kolikrát líto zaplácat ho tělovým mlékem, takže jsem se dost často po jeho použití nemazala. Nebylo to ani potřeba. Olej opravdu pokožku lehce hydratuje sám o sobě. Nějaký mastnější krém vám to nenahradí, ale pokud se vám prostě nechce se mazat každý den, tak tohle je skvělá varianta. 

Kámen úrazu je jednoznačně cena. Tento jsem dostala zdarma, takže mě to tolik netíží, ale dosti mě to odrazuje od případného nákupu dalšího kousku. Cena za 200ml je 229Kč. V Yves Rocher není sice nouze o slevy, ale i kdyby to bylo 50%, pořád je to více než 100Kč za něco, co vám vystačí sotva měsíc. Ale třeba budu mít někdy slabší chvilku a sáhnu po něm znovu.

Byli jste v červnu nakupovat v Yves Rocher? Máte olej také doma?

Žádné komentáře:

Okomentovat