neděle 15. července 2012

Essence nová kolekce laků

Je tady neděle, ale dnes žádné New in neuvidíte. Držím svůj slib a tento týden jsem nekoupila jediný kousek kosmetiky. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. 

Abyste však nepřišli zkrátka, mám tady opět nějaký novinky Essence. Nová limitka Snow White, o které jsem psala tady, je nyní v prodeji v DM drogeriích. Máte v plánu zajít si pro nějakého trpaslíka?

A zde je kompletní kolekce nových laků Essence, které budou k dostání na konci srpna. Které jsou vašimi favority? U mě klasicky vede řada s fialovými laky.

3 komentáře:

  1. Konečně všechny barvičky pohromadě. Byla bych ale radši, kdyby zůstaly ty nynější laky, mám radši menší balení. Mám v plánu si pro trpaslík zajít zítra.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže oni to fakt chtějí změnit? Mě se teda ta lahvička nelíbí... ale laky si asi stejně budu kupovat pořád i od nich :D

    OdpovědětVymazat
  3. jeden lak od nich mám, farba je krásna, ale výdrž hrozná... na druhý deň sa mi už lak lúpe na končekoch... škola, lebo farby sú naozaj pekné... Monika

    OdpovědětVymazat