čtvrtek 26. července 2012

Kolik kosmetických věcí denně potřebuji? (část 2)

Mám tady druhou část mini série, kolik kosmetiky denně potřebuji. Dneska to bude krátké, protože jsem se rozhodla vám ukázat mé naprosté kosmetické minimum. Abych to správně řekla blogerským slovníkem ,,must have". Jsou to věci, bez kterých si své živobytí dokážu představit jen velmi špatně. A tady jsou:



Bez deodorantu nebo antiperspirantu (1) by to opravdu nešlo. To je pro mě naprostý základ. Následuje ošetření pleti, které jsem zredukovala na mé oblíbené mléko a tonikum 2v1 (2). Použiji ho jak ráno, tak večer. Jdeme na dekorativku. Tady jsem velmi benevolentní a v případě nouze vyrazím z domu jen s lehce přepudrovaným obličejem (3). Přidávám samozřejmě balzám na rty (4). Představa, že mám celý den suché rty mě příliš neláká. A na závěr klasika zubní pasta (5) a sprchový gel (6). Když jsem to fotila, tak jsem se snažila jít opravdu na minimum, ale teď to tak sleduji a trochu mě bolí absence nočního krému. V případě opravdu největší krize bych to bez něj zvládla, ale pro lepší pocit si dovoluji ho přidat jako sedmou položku.

Takže finální verdikt zní, nepřežila bych bez 6 - 7 kosmetických produktů.

Pro připomínku, první díl, kde jsem popisovala svůj běžný den, najdete zde.

Co myslíte, je to málo nebo moc? Jak byste dopadli vy?

3 komentáře:

  1. Stay Matte je nejlepší pudr na světě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je docela málo. :) Já bych bez očního krému nepřežila, ani náhodou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto odličovací tonikum YR tu mám taky, už čeká až ho začnu používat. Tak jsem zvědavá jaké bude :)

    OdpovědětVymazat