pondělí 2. července 2012

Letní vůně

Jelikož nám oficiálně začaly  prázdniny, je tady čas pro letní vůně. Ráda bych vám představila své letošní favority. Bude to tak trošku kontroverzní článek, protože u mě  nenajdete žádná zvučná jména parfémů, ale jsou to naopak mezi lidmi tak trošku outsideři, které ale já mám ráda a jsem s jejich vůní i výdrží moc spokojená.

Abych ještě více navodila letní atmosféru, vzala jsem lahvičky na focení do přírody (respektive na zahradu).


Circus Fantasy (Britney Spears) 
Máme tady prvního ,,hříšníka". Vůni od Britney Spears Circus Fantasy. Mám ji v provedení 30ml, kupovala jsme ji jako tester (bez krabičky) a stála mě 180Kč. Jedná se o parfemovanou  vodu. 
                                                                            

Složení: 
Hlava: malina, meruňka
Srdce: pivoňka, magnolie, orchidej
Základ: vanilka, pižmo, sladké tóny

Teď se musím přiznat, že jsem to složení kontrolovala asi na pěti stránkách, všude je opravdu stejné. Ale já tam 90% vypsaných věcí jednoduše necítím. Kdybych ji měla popsat já, tak to jsou citrusy, citrusy, citrusy a v závěru teda trocha toho slibovaného pižma a sladkých tónů.

Tuhle vůni jsem nejdříve vůbec nechtěla. Několikrát jsem ji zkoušela a nevoněla mi. Přirovnávala jsem ji k takovým typickým citronovým vůním na záchod. :-) Jelikož mám ale parfémů od Britney Spears doma několik, chtěla jsem i tenhle do sbírky. Když se mi naskytla příležitost koupit malé balení a za dobou cenu, neváhala jsem. Kdy nastal zlom, že jsme se skamarádili? Pokaždé, když jsem ji na sebe dala, sesypala se na mě vlna komplimentů. Že hezky voní a co to je. To se mi běžně opravdu nestává, takže mě to potěšilo a já si k voňavé lahvičce nakonec našla cestu.

Vůně je tedy dost intenzivní, já v tom prostě cítím ty citrusy, i když tam nejsou :-) a později začnou převládat takové ty typické hodně sladké tóny pižma a něčeho sladkého, pořád je to ale okořeněné těmi citrusy. Výdrž je skvělá, cítím ji na sobě ještě i večer. Dokonce, když si ji ráno nastříkám, poté přetřu opalovacím krémem, stále jde krásně cítit. A stalo se mi také, že jemný závan vůně byl cítit i po osprchování. Prostě se toho nejde zbavit:-)  Jako letního parťáka jsem ho zvolila právě proto, že je taková svěží, i přesto že je to obecně hodně sladká vůně.

Pure O2 (Avon)
Druhý kousek vyvolá asi ještě větší pozdvižení. Ano, je to prachobyčejný Avon :-)
Pure 02 je toaletní voda. Má 50ml a kupovala jsem ji ve slevě za 250Kč.


Složení:
Hlava: bílý broskvový čaj, frézie
Srdce: zimolez, konvalinka, vodní lilie
Základ: vanilka, mošus, santalové dřevo

Nejdříve se vyjádřím k tomu, že je to z Avonu. Ano přiznám se, občas si od téhle značky něco objednám. Co se vůní týče, většinou se nechám zlákat právě na nějakou nenáročnou letní věc. Určitě bych za jejich ,,parfémy" nedala tisícovku, za kterou ji dost často nabízejí. Když už bych chtěla dát za vůni tolik peněz, koupím si nějakou zvučnější značku. Ale pokud se něco objeví  za pár korun, zvlášť pokud je to právě letní vůně, kde nemám přílišné nároky, tak proč to nezkusit.

Pure O2 se mi zalíbilo právě kvůli té idee, že si na sebe stříkáte vlastně vodu. Lahvička je jednoduše průhledná a v ní čirá tekutina. Opravdu to evokuje čistou vodu. To se mi moc líbí.

Vůně je taková jemná, nenápadná, prostě letní. Nejdříve se v ní rozlije něco sladkého (asi ta broskev), potom na chvíli ucítíte konvalinku (naštěstí to hned zmizí, nemám moc ráda konvalinky) a poté se to rozloží do takové sice sladké, ale na druhou stranu hrozně příjemné nevtíravé vůně.

Vydrží minimálně půl dne. Pokud chci, aby šla ze mě cítit celý den, musím aplikaci během dne zopakovat. Ale podotýkám, že je to toaletní voda, po té nemůžete chtít, aby vydržela celý den.


Circus Fantasy si šetřím na speciální dny, kdy chci ,,zazářit". Pure O2 naopak volím na běžné dny, kdy mi stačí jenom jemná vůně.

Doufám, že jsem vás svým výběrem vůní příliš neznechutila. :-) Znáte některou z nich? Co používáte v létě vy?

2 komentáře:

  1. o britney som uz citala, ale osobne uprednostnujem skor jemnejsie vone..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si na léto doplnila zásoby a Circus Fantasy pochopitelně nemohla chybět. Já jsem ovšem sáhla po 100 ml verzi :D

    OdpovědětVymazat