pondělí 9. července 2012

Báze pod oční stíny Essence

O bázi pod oční stíny I love stage od Essence toho bylo napsáno už mnoho. Rozhodla jsem se přidat svoji trošku do mlýna a zařadit se mezi ty, co tvrdí, že tento výrobek je jako báze úplně na nic, ale velice dobře obstojí jako korektor.



Musím se přiznat, že jsem o bázích pod oční stíny dlouho ani netušila. Jakmile jsem objevila kosmetické blogy a něco si o nich přečetla, chtěla jsem hned jeden vlastnit. A jelikož jsem opravdu nechtěla na nic čekat, nejrychlejší volba byla zajít do drogerie. Rozhodovala jsem se mezi Essence a Alverde, ale na Essence byly o něco pozitivnější recenze, tak jsem nakonec zvolila právě tuhle.


A jaké to bylo zklamání. Ono to vůbec nefungovalo. Zkoušela jsem tenkou vrstvu, silnou vrstvu, nechat zaschnout, nanášet stíny hned, nic nepomohlo. Stíny se slily do vrásek za stejnou dobu, jako bych žádnou bázi nikdy nepoužila.

Báze má takovou hnědo-žlutou barvu a při nanášení na víčka mě napadlo, že by to mohlo fungovat jako korektor. V čemž mě utvrdily zkušenosti dalších blogerek. Tak jsem to vyzkoušela a světe div se, jako korektor tento produkt obstál na výbornou. Opravdu dobře kryje pupínky, červená místa. Akorát na krytí kruhů pod očima se mi neosvědčil. Sice je zakryl, ale ihned zalezl do vrásek. I tak jsem si ho jako korektor opravdu oblíbila a aktuálně používám jenom tenhle výrobek. Jako bázi už ho ale nezkouším, na tyto účely  jsem si pořídila jiný výrobek, o kterém bude řeč zase někdy jindy.

Nahoře vrstva báze, pod tím je i rozetřený, ale asi to nejde moc vidět.

V závěru zopakuji to, co bylo řečeno již v prvních řádcích. Pokud se rozhodnete bází I love Stage od Essence pořídit, počítejte s tím, že jako báze neobstojí, ale získáte poměrně slušný korektor. Cena je 69Kč.

2 komentáře:

  1. Jsem s ní spokojená i jako s bází i korektorem, stíny se mi neslívaly a vydržely celý den, nejspíš nezáleží jen na bázi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s ní také spokojená. Měla jsem dříve Artdeco a to je výborná báze, ale stíny nepoužívám zas tak často (no spíš záleží na období, někdy se maluji měsíc vkuse každý den a jindy chodím i týden nenamalovaná), a tak vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat