úterý 3. července 2012

Čím se (ne)odličovat

Doteď jsem vám představovala výrobky, co mám ráda nebo které mě minimálně nezklamaly. Dnes tady mám ale rovnou dva adepty, které bych vám rozhodně nedoporučovala.


Odličovač  očí Essentials (Garnier)


Odličovač očí Essentials  Garnier byl vůbec mým první odličovacím přípravkem, a i když to dnes nechápu, používala jsem ho dost dlouho, měla jsem ho nejmíň čtyřikrát, možná dokonce víckrát. Pak jsem jednou zkusila jiný odličovač a byla jsem opravdu v šoku, že opravdu není nutné, abyste každý den při odličování prožívali menší peklo v podobě pálení očí. 

Proč jsem to vydržela tak dlouho? (protože jsem byla blbá :-)) Ne, on opravdu dobře odličuje. Veškeré líčení šlo dolů opravdu lehce, bez větší námahy. Čímž ovšem pozitiva končí.

Tento odličovač neskutečně štípe. Ale fakt hodně. Podotýkám, nemám citlivé oči a snesu na nich ledacos, ale tohle bohužel ne. Hodněkrát se mi také stalo, že mi poté ještě pěkně dlouho slzely oči. Schválně jsem vám vyfotila i zadní etiketu, kde je napsáno, že je oftalmologicky testován a že je vhodný pro citlivé oči. Nevím, kde to vzali, ale tohle pro citlivé oči opravdu není. Sama nechápu, jak jsem ho mohla tak dlouho používat. Každopádně už nikdy více. Tohle balení se mi doma válí už hodně dlouho a po napsání této recenze letí do koše. 

V tomto případě za mě jedno velké NE!

Odličovací ubrousky Rival de Loop (Rossmann)


Ubrousky Rival De Loop, které jsou vyráběny přímo pro Rossmann jsem nakupovala spíše náhodně. Jela jsem na pár dní ke kamarádce a potřebovala jsem něco levného na odličování, abych s sebou nemusela tahat spoustu lahviček. V balení je 10 kusů a stálo to 20Kč, takže jsem neváhala.

Výrobek slibuje odstranění makeupu ( i voděodolného), odlíčení očí a zároveň vaše pokožka bude zářivá a příjemně svěží. Doslova: dodá vám pocit sametové hebkosti.

Začneme odlíčením. Použití ubrousku je sice dost nepříjemné, tak podivně lepí, špatně klouže po pokožce, ale co je důležité, makeup opravdu odstraní. Doma jsem poté zkoušela ještě po jeho použití sáhnout po mém klasickém odličovači a na pleti už nic nebylo. Co se očí týče, musíte trochu přitlačit, dá to víc práce, ale nakonec šlo taky všechno dolů. A vůbec to neštípalo. Takže základní funkce to zvládá. (nemůžu posoudit voděodolný makeup, to jsem nezkoušela)

Jak už jsem ale psala, aplikace je opravdu nepříjemná, divně to klouže po obličeji a hlavně jsem se potom cítila hrozně ulepená. Nebyl to vůbec dobrý pocit. Měla jsem pak ještě chuť si pořádně obličej opláchnout vodou. Ubrousky jsem používala tři dny v kuse, ráno i večer a byla jsem opravdu ráda, když jsem tehdy přijela domů a mohla se odlíčit zase něčím normálním. Za ty tři dny byla moje pleť taková jakoby přemaštěná, leskla jsem se ještě třikrát víc než obvykle.

Takže tento výrobek bych vám doporučila použít maximálně jako hodně hodně hodně velkou nouzovku. Ale mnohem lépe uděláte, když si připlatíme nějakou korunku a na cesty sbalíte jiné ubrousky. 

Znáte některý tento výrobek? Jak sedl vám?


13 komentářů:

  1. Nesnáším odličovací ubrousky! Vždycky jsem po nich celá ulepená a mám vysušenou kůži. Fůůůůůůj.
    Gariner odličovač jsem nezkoušela, ale jestli odličovat očí štípe, tak by hned měl letět do koše.

    OdpovědětVymazat
  2. Také odličovací ubrousky nemám zrovna v lásce. Naštěstí jsem za ně nikdy neutrácela, měla jsem jen pár na vyzkoušení. Ale třeba moje kamarádka používá jen je a je s nimi spokojená. Tento odličovač jsem nezkoušela, ale ten růžový mi vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten od Garnieru jsem před lety používala, ale oči mě po něm nepálily a vím že hezky voněl :D. Rival de Loop jsem vyzkoušela jednou a to nějaké odličovací mléko a nijak nadšená jsem z něj nebyla, což teda většinou z levné kosmetiky nejsem :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda přímo tento Garnier používám a jsem s ním více než spokojena, takže asi záleží..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám růžový a použivám ho léta. Tento zelený používám spíš jako pleťovou vodu.

      Vymazat
    2. řekla bych, že má výrobce nesprávně označený výrobek, tímto bych se nejspíš nikdy neodlíčila.

      Vymazat
  5. Já měla od Garnier 2 složkový odličovač a ten docela fungoval

    OdpovědětVymazat
  6. Používám od Garnier přesně tento zelený odličovač očí nebo zelené odličovací mléko a občas i zelenou pleťovou vodu a nic z toho mne ani omylem v očích neštípe a to mám opravdu citlivou pokožku. Odličují skvěle. Zkoušela jsem i modrou řadu a také super. Opravdu zajímavé, jak na každého působí něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle odličovač od Garnier jsem taky měla, taky asi 4x v řadě, byla jsem s ním naprosto spokojená. Ale pak jsem jednoho dne vyzkoušela dvousložkový od Ryoru. Když došel a nestihla jsem ho sehnat, použila jsem opět Garnier a nechápala jsem, jak jsem to s ním mohla tak dlouho vydržet - vždyť vůbec neodličuje!

    OdpovědětVymazat
  8. no nevim ten garnier používám a neštípe mě vubec ... a odličuje perfektně

    OdpovědětVymazat
  9. Garnier mám přesně tento a pak ještě ze stejné edice pleťovou vodu (ta je mámy, ale víš jak :D) a gel na odlíčení obličeje a nestěžuju si ani na jedno :) hezky to odlíčí, vůbec neštípe ani nedráždí, takže za mě v pohodě a až vypotřebuju plánuju koupit růžovou řadu. B.

    OdpovědětVymazat
  10. Já ten garnier odličovač mám a jsem spokojená. Nikdy mě neštípal, neštípe a asi ani štípat nebude. :D V pohodě odlíčí i voděodolnou řasenku. Tak nevím. Já mám garnier celkem ráda. :D Navíc jsem alergik a na všechny biodermy mám alergii. :D

    OdpovědětVymazat