sobota 21. července 2012

Nové vůně Essence

Je tady víkend, takže se musím opět pochlubit. Mám za sebou další týden bez nákupu jediného kousku kosmetiky. Jsem na sebe pyšná. :-) Ráda bych to vydržela ještě jeden týden, ale uvidíme podle okolností.
Jinak v pondělí to bude přesně jeden měsíc mého blogování, takže chci moc poděkovat přibývajícím čtenářům, navíc se blížíme k první tisícovce zobrazení stránky. 

A teď vám ukážu novinku od Essence, a to jejich nové vůně, které by do drogerií Rossmann měly dorazit již příští týden. V sousedních zemích se prodávají už nějaký ten týden, k nám opět dorazí se zpožděním a to pouze ve třech variantách.



Like a walk in the summer rain (žlutý obal s kytičkou)
Tak osvěžující vůně, jako pocit letního deště v horkém dnu. 
Složení:
Hlava: citron, pomeranč, brambořík, čistá voda, meloun
Srdce: mořské tóny, frézie, konvalinka, ,,závan čistého vzduchu"
Základ: mech, pižmo, cedrové dřevo

Like a trip to New York (oranžový obal)
Tak vzrušující a optimistická jako krátký výlet do New Yorku s vašim nejlepším přítelem. Soho, Times Sqare, 5th avenue. Big Apple čeká na vás.
Složení:
Hlava: pryskyřice, kardamon, grapefruit, brusinka
Srdce: růže, durman
Základ: cedrové dřevo, bílé dřevo, ambra

Like a day in a candy shop (proužkovaný obal)
Vůně pro všechny, kteří žijí svůj sen. Sladká, smyslná, úžasná.
Složení:
Hlava: broskev, orchidej
Srdce: šeřík, lístky jasmínu, heliotrop
Základ: vanilka, fazole tonka, pižmo

Vůně se budou prodávat ve dvou variantách. 10ml za 89Kč a 50ml za 189Kč. K dostání budou od pondělí ve vybraných prodejnách Rossmann.
Nedočetla jsem se nikde, jestli půjde o parfemovanou nebo toaletní vodu. Takže to zjistím, až se na ně půjdu podívat do obchodu.
Zdroj k popisu vůní: http://www.essence-fragrances.eu (zde se také můžete podívat, které další vůně se k nám vůbec nedostanou)

Zaujala vás některá? Mě asi ta první, protože má podobné složení jako vůně O2 od Avonu, kterou teď používám.

7 komentářů:

  1. jsem zvědavá. Ale že mají být jen tři, mě trochu zklamalo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, protože podle popisu se mi nejvíc líbí Spring, která k nám nedorazí. :-(

      Vymazat
  2. Mě hrozně zaujala Like a walk in the summer rain, tak jsem zvědavá, jak bude vonět v reálu :) Zítra ji snad půjdu očuchat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa pozdáva tá druhá, len, keď tých voňaviek mám tak veľa :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto voňavky som už videla, ale nejak som im nedala ani šancu, keďže som išla do Dmky za istym cielom tak som to ani nepozerala :) Najviac ma zaujal po prečítani tohto článku Like a walk in the summer rain :)

    OdpovědětVymazat
  5. Omyl! Trochu tě poopravím, prodávají se v šesti variantách ;) A všech šest je i nás v ČR :) Monča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda. V době kdy jsem to psala, tak Rossmann sliboval jen ty tři, ale nakonec se u nás objevily všechny. osobně jsem je viděla v DM. Ale zase jen ty malé velikosti 10ml.

      Vymazat