úterý 24. července 2012

BB Skin 79 Hot Pink

Dnes se směle zařadím do zástupu blogerek, co testují BB krémy. Konkrétně ty od Skin 79. Určitě jste v poslední době narazili na spousty recenzí těchto výrobků. Ale víc hlav víc ví, takže přispěji svojí troškou do mlýna. Konkrétně jsem měla dva vzorky Hot Pink. Vydržely mi na 6 použití, takže nějaké základní dojmy se z toho vyvodit daly. 





Pár slov od výrobce: Kontrola mazu - nemastná měkká pleť, výborná přilnavost, dokonalý makeup po dlouhou dobu. Hydratace - jemná a hladká pleť. Projasnění a vyhlazení vrásek - rozjasní nudnou pleť, vyhlazuje vrásky pro mladší vzhled pleti. SPF 25. Vhodné pro citlivou, problematickou pleť.

Nejdříve začnu svým vztahem k čemukoliv na obličej. Už jsem to psala několikrát, prostě nepoužívám makeup. Vystačím si s pudrem a korektorem. Ještě jsem nenašla makeup, který by na mně vypadal přirozeně a jednoduše se cítím líp bez něj. Velký problém je má super bledá pleť. Vím, že to píše každá druhá, že má světlou pleť. Ale ve finále takovým blogerkám vyhovují odstíny, které jsou na mě stále ještě moc tmavé. Takže cokoliv jsem zkoušela (makeupy, tónovací krémy, BB Garnier), všechno bylo moc tmavé a při nejlepší vůli to na mně nevypadala přirozeně. A upřimně, přestala jsem to řešit. Udělala jsem si z kontrastu tmavých vlasů a bledé pleti přednost a zavrhla nějaké cílené opalování, solárka, samoopalovací přípravky atd. Prostě jsem bledule a tečka :-) 
A dostáváme se k jádru dnešního článku. Když jsem slyšela o korejských BB krémech, ještě s tím, že Korejky jsou posedlé bílou pletí, konečně se začalo rýsovat něco i na mou pleť. 

Výběr zrovna Hot Pink byl spíše náhodný. Podívala jsem se, co bylo na Aukru dostupné za vzorky a z toho vybrala ten nejsympatičtější. 

Hned jak vzorky přišly, začala jsem testovat. Příjemné překvapení se dostavilo velmi brzy. Přísahám, poprvé v životě jsem na svůj obličej dala něco, co na něj nebylo tmavé. Krém je skutečně extrémně světlý, sám o sobě je dokonce šedivý, ale na pleti se to srovná. Pleť mi po použití zůstane krásně super bledá, tak jak jsem zvyklá. Dokonce mám trochu pocit, že mi ji ještě lehce zesvětlí. Pro mě je tohle sen.

Má lehkou nevtíravou vůni, dobře se roztírá, opravdu doslova splyne s pletí. Je dobré minutku dvě počkat, než se úplně vsákne. Krytí je podle mě slabší. Pleť hezky sjednotí. Nějaké pupínky nebo kruhy pod očima ale neskryje. Ale pro člověka jako já, který je zvyklý jen na pudr, naprosto dostačující. Co se hydratace týče, tak ta je průměrná. Hot Pink je určený pro mastnou nebo smíšenou pleť, takže tady by neměl být problém. Ale suchou pleť by hydratovat nezvládl. Já jsem denní krém před použitím BB  nedala buď vůbec nebo jsem ho nanesla jen na sušší místa na obličeji, to se mi osvědčilo více, protože BB krém měl trochu tendenci suchá místa zvýraznit.

 Pozitivem je rozjasnění. To se mi opravdu hodně líbí. Pleť je taková opravdu hezčí, zdravější. Krém lehce zmatňuje. Není to totožné, jako když použijete pudr, ale finální výsledek se mi líbí. Pleť se lehounce leskne, ale je to takové přirozené. Nedokážu to moc popsat. Nejdříve jsem měla tendence to ještě zapudrovat. Ale kombinace krém a pudru už mě tolik nenadchla. Takže jsem pudr schovala a použila ho maximálně až během dne, kdy se zmatňující efekt BB krému tak trošku vytratil. Ale nemůžu tvrdit, že by krém zmizel celkově. Večer jsem odlíčila téměř vše, co jsem ráno nanesla. Ale po pár hodinách prostě už tak nezmatňuje jak na začátku. Ale taková ta rozzářená tvářička vydrží celý den.
Jen připomenu, že jsem testovala v těch největších vedrech v první polovině července. Takže v průměrných dnech si myslím, že by dokázal udržet matnější vzhled déle. Ale zase na druhou stranu, ani v těchto vedrech nestékal, nerozpíjel se, držel na obličeji celý den.

Celkové resumé: Jsem nadšená ze světlého odstínu, který mi sedne, hezky sjednotí a rozjasní pleť, líbí se mi celkově výsledný efekt. Připadám si hezčí. :-) Krytí a hydratace jsou průměrné. Krytí mě netrápí, ale ta hydratace by mohla být o kapku lepší. Ale to je můj věčný boj. Já bych chtěla zmatnění i hydrataci v jednom kroku, ale ono to prostě v reálu moc nefunguje. Takže mě tento BB krém nadchnul a mám v plánu pořídit si celé balení. 

Pokud jste také velké bledulky a bojujete s tmavými odstíny, určitě vám ho doporučuji k vyzkoušení. A určitě všem zájemkyním o jakýkoliv BB krém od Skin 79 doporučuji článek na Růžový chroust, kde slečna hodnotila hned 8 vzorků od této firmy a moc hezky nafotila jednotlivé odstíny. Vyberou si bledulky i tmavší typy. 

Co vy a BB krémy? Vlastníte nějaký?

4 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsem tento růžový bb testovala taky. Na mě byl málo hydratační, přesně jak píšeš ty, ale zas na druhou stranu s krémem se to dalo. Já se sušší pletí spíš pokukuju po Oriental bb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase chtěla vyzkoušet ještě Diamond The Prestige, ten by mi mohl sednout ještě o něco víc. Nebo ideálně je prozkoušet všechny a pak si vybrat. Ale to by člověk i za ty vzorečky dal spoustu peněz.

      Vymazat
  2. Milá Stannah, předně moc děkuji za pochvalu. To se dobře čte :-)
    A za další jsem moc ráda, že ti BB krém sednul. Mám to stejně jak ty - doteď jsem nenašla žádný make-up, který by na mě nevypadal divně. Vždycky jsou jakési moc tmavé a "maskoidní" a já nevím co ještě. Co jsem objevila tyhle Skin79, tak jsem v euforii nadšení a ještě mě to nepřešlo. A ten VIP Super Gold Plus (poslední testovaný vzorek) jsem si nakonec pořídila v plném balení a odmítám bez něho vycházet ven! A doufám, že ho budou vyrábět dýl, než já budu žít, páč nemám tucha, čím bych to kdy nahradila :-D
    PS: a super článek mimochodem - popsala jsi to skvěle a do detailu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také děkuji za pochvalu. :-) a jsem ráda, že nejsem sama, kdo bojuje s tmavými odstíny a koho nadchly BB Skin 79.

      Vymazat