pondělí 30. července 2012

Maska Yves Rocher

Vím, že vás výrobky Yves Rocher pěkně zahlcuji, ale já jich mám v pořadí na recenzování hrozně moc, takže se této značky na mém blogu jen tak nezbavíte. Hloubkově čisticí maska z řady Pure System je jedním z největších překvapení za poslední dobu. Hned na úvod vám prozradím, že je skutečně dobrá.



Hloubkově čisticí maska s bio aloe vera určena pro problematickou a aknózní pleť. Čistí a ozdravuje pleť, absorbuje přebytky mazu. Zjemňuje zrnitost pleti, zklidňuje zarudnutí, stahuje póry.

Maska mě lákala hned od jejího uvedení na trhu. Ale jelikož je určena pro mastnější pleť, bála jsem se, aby moc nevysušovala. Naštěstí se dá koupit i v jednotlivých sáčcích. Respektive seženete balení dvou malých sáčků za 39Kč, což je na vyzkoušení ideální. Maska mě okamžitě nadchla, takže jsem hned běžela pro plné balení.

Maska má takovou neutrální vůni, trošku jde cítit zmiňované aloe. Má lehce nahnědlou barvu a hustší konzistenci. Krom toho opravdu bleskově zasychá, takže to chce rychlejší aplikaci. Podle výrobce stačí 3 minuty působení. To můžu potvrdit, maska během chvilky zaschne a vytvoří takovou tu typickou kamennou tvář. Na nejmastnějších místech na obličeji se také částečně vstřebá. Za rychlé působení má u mě velké plus. Mě moc nebaví čekat 10 - 15 minut s něčím na obličeji. Takhle si dám masku, mezi tím se osprchuji, na závěr smyji masku a je hotovo.



A výsledek? Nádhera. Póry jsou výrazně menší, pleť je matnější a celkově působí takovým zdravějším dojmem. Výsledek je navíc znatelný i druhý den po aplikaci. Největší překvapení pro mě je, že maska nijak výrazně nevysušuje, což by se dalo u výrobku na mastnou pleť očekávat. Je samozřejmě žádoucí se po použití masky namazat, jako po všech ostatních. Ale obvykle mám masky, kde musím z koupelny doslova běžet rychle obličej namazat, jinak mám pocit, že se stáhnu z kůže, jak to nepříjemně pne. Tady se nic takového nekoná. Nedělá mi problém použít krém až třeba hodinu po masce.

Celkové resumé: Pro mě je to nejlepší maska, na kterou jsem zatím narazila. Krásně mi stáhne póry, zmatní pleť, zbytečně nepne, nevysušuje a má krátkou dobu aplikace. Sama za sebe bohužel nemůžu adekvátně říct, jestli zrychluje hojení pupínků a zmírňuje zarudnutí, protože tyhle neduhy nejsou na mé pleti tolik patrné. To by musel  zhodnotit někdo se skutečně aknózní pletí. I tak jej ale můžu vřele doporučit všem s mastnější nebo smíšenou pletí.

Cena je 179Kč za 50ml, což je tradičně docela dost. Se slevou jde sehnat kolem 100Kč. 

5 komentářů:

  1. Dobrých masek není nikdy dost, takže časem určitě vyzkouším i tuto:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem to malé pytlíčkové balení a byla fajn. :) Vlastně jsem si jí nekoupila ve velkém asi proto, že mám doma už tak moc masek a musím nějakou dopotřebovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, jsem ráda, že s ní máš dobré zkušenosti (mám také smíšenou pleť). Každým dnem čekám až mi bude doručena objednávka právě také s touto maskou.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec si nestěžuju, YR zbožňuji. Tuhle masku mám moc ráda, hezky pleť vyčistí a jako jedna z mála neštípe :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem moc ráda, že nejsem jediná, komu tahle maska vyhovuje. :-)

    OdpovědětVymazat