neděle 1. července 2012

New in a jeden nekosmetický tip

Nedělní příspěvek věnuji tomu, co jsem si za poslední týden pořídila nového.



Na delší dobu jsem opustila svoji milovanou Olomouc, kde trávím většinu svého času. Takže ještě před odjezdem jsem obešla všechny moje oblíbené drogerie a takhle to dopadlo. Sprchový gel Dermacol mě dostal svojí božskou vůní. V létě mívám problémy s otékáním nohou, tak jsem pro tentokrát zvolila klasického českého pomocníka Alpu, uvidíme, jestli zabere. A poté ještě několik ,,nezbytností" na péči o nehty. Můžete mimo jiné vidět lak Gabriela Salvete. Některá přání z wishlistu se plní rychle.


A tady je obsah toužebně očekávaného balíčku z www.vltava.cz. Bio pudr od Bourjois jsem chtěla mít od té doby, co jsem se dozvěděla o jeho existenci. Konečně je doma! Poté už jsem spíše hledala věci, kterými doplním objednávku. Do oka mi padla sada od Makeup Trading. Učarovala mi cena, která byla 96Kč a bylo to obrovská chyba. Za tu cenu jsem nečekala nic extra, spokojila bych se s průměrem. Ale tahle věc je již po minimálním prohlédnutí naprostá katastrofa katastrof. Přirovnala bych to možná k dětským malovátkům. Teď bojuji s tím, jestli to mám rovnou vyhodit nebo to zkusit prodat nějakému důvěřivci na aukru. 

Na většinu věcí budou samozřejmě jednotlivé recenze, jenom co je stihnu pořádně vyzkoušet.

Původně jsem si chtěla dát po tomto týdnu menší nakupovací pauzu, ale tu nakonec odkládám. Příští týden očekávám opět nějaké malé balíčky a plánuji návštěvu drogerií, tentokrát v rodné Břeclavi. Takže příští neděli se můžete těšit na podobný článek.

A nyní ten slibovaný tip na závěr. Za balíček z vltava.cz jsem platila  pouze poštovné, na zbytek jsem měla poukázku, kterou jsem získala na ivyzkumy.cz
Na této stránce se zaregistrujete, vyplníte pár údajů o sobě a pak čekáte, až vám na email dorazí dotazník. Který následně vyplníte. Za ty potom dostáváte body, které později můžete vyměnit buď za skutečné peníze, poukaz  právě na vltava.cz nebo je darovat o dobročinné účely. Bohužel vám neslíbím zázračné zbohatnutí. Poukázku na výše uvedené zboží v hodnotě 550Kč jsem skládala tři roky. Takže je to spíš jen pro takové malé potěšení. Ale zase ono, kdo vám dá dnes něco zadarmo. A vyplnit pár dotazníků není žádná velká práce.

3 komentáře:

  1. Ten zelený lak je nádherný! Těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolem tohoto laku jsem chodila snad půl roku. Při každé návštěvě drogerie jsem ho měla v ruce. Tak jsem ráda, že je konečně doma. :-) Recenze by mohla být už příští týden.

      Vymazat
  2. Na ivyzkumech jsem také registrovaná a je to super věc, je fakt, že to rozhodně není na zbohatnutí, ale mě vyplňování výzkumů baví. :)
    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat