čtvrtek 5. července 2012

Beauty fakta o mé maličkosti

Tento tag jsem si dovolila vypůjčit od Francoais z Inner Beauty. Jelikož je můj blog nový, přišlo mi jako dobrý nápad představit vám své kosmetické zvyky a zlozvyky, abyste si mohli udělat lepší představu o tom, kdo zde pro vás připravuje články. Takže jdeme na to.


...každé ráno začínám tím, že použiji deodorant/antiperspirant
...z domu nikdy nevycházím bez pudru a balzámu/lesku
...v mé kabelce má stálé místo lesk na rty a antibakteriální gel
...nepoužívám makeup
...nemaluji si spodní řasy
...častěji si maluji výrazněji oči a jen velmi nenápadně rty
...vlastním pouze čtyři kosmetické štětce
...můj první lak na nehty jsem si koupila v deseti letech na táboře a byl svítivě růžový
...malovat jsem se začala asi ve čtrnácti letech, ale nechtějte vidět, jak to vypadalo:-)
...co se laků na nehty a očních stínů týče, nejraději volím fialovou barvu
...věci, na kterých nejvíce ujíždím a kupuji jich hromady do zásoby jsou balzámy na rty, sprchové gely a oční stíny
...nikdy jsem nebyla u kosmetičky
...každý večer si dám bezpodmínečně sprchu (žádné, umyji se až ráno)
...každý večer se zásadně odlíčím, pleť ošetřím i tehdy, pokud jsem se v ten den nemalovala
...mám mindrák ze svých vlasů
...naopak jsem pyšná na své od přírody husté řasy
...mám ráda průhledné obaly kosmetiky, abych mohla co nejlépe sledovat, kolik tam toho ještě zbývá
...mám radost, když nějaký výrobek spotřebuji a můžu si jít bez výčitek koupit další (nebo sáhnout do skříně do železných zásob)
...úzkostlivě  hlídám datum spotřeby a nikdy nepoužívám staré výrobky
...raději používám jeden výrobek téhož druhu, až jej spotřebuji, teprve sáhnu po druhém
...neustále svoji kosmetiku přerovnávám nebo si ji jen tak prohlížím
...moje nejoblíbenější značky kosmetiky jsou Yves Rocher a Rimmel London
...nemám ráda oči orámované tlustou černou linkou a nikdy jsem nepochopila, co na tom jiné slečny/paní vidí
...nekupuji a nečtu ženské časopisy jako Elle, Joy atd.


Doufám, že jsem vás moc nevyděsila. Pokud se chcete ještě na něco zeptat, učiňte tak v komentářích a můžete připsat také vaše kosmetické (zlo)zvyky.

3 komentáře:

  1. Nevyděsilas mě, jen tak něčeho se neleknu:))
    Většinu věcí mám podobně, jen u doby expirace jsem lehce benevolentnější (ačkoliv záleží jak u čeho...).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, s průhlednými obaly jsem na tom stejně :-). V tagu pokračuji ;-).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si jedne cas tiez nemalovala spodne riasy, pred rokom som znova zacala a zatial ma to drzi..

    OdpovědětVymazat