čtvrtek 23. srpna 2012

Pomerančové máslo Ziaja

Jsem si moc dobře vědoma toho, že o pomerančovém másle Ziaja jste četli už nejméně sto padesát recenzí. Nejdříve jsem ji proto nechtěla psát, ale včera jsem celé toto balení vypotřebovala a jelikož jsem byla opravdu hodně spokojená, tak mi to přišlo vůči tomu výrobku nefér, ochudit ho o recenzi. Takže dnes si to přečtete po sto padesáté první. :-D Ale slibuji, že to zkrátím.



Tělové máslo podle výrobce doplňuje nedostatek lipidů, regeneruje přirozenou ochrannou vrstvu pokožky, zlepšuje pružnost a jemnost svrchní pokožky. Zanechá pleť jemnou a hedvábnou na dotek. 

Máslo mám takovou hodně hutnou a mastnou konzistenci. Nicméně naprosto skvěle se roztírá. Nejdříve jsem tomu nemohla ani uvěřit, na první pohled mastná tuhá hmota a stačí lehce přejet po pokožce a vše je rozmáznuto a vsáknuto. Je to hodně příjemné, mazat se tímto máslem. K tomu samozřejmě napomáhá i krásná vůně. Je jak jinak než pomerančová, intenzivní, ale zároveň jemná. Já obecně nemám ráda převoněné krémy, ale tohle snesu. Je to krásně svěží a na pokožce dlouho vydrží. Jediné mínus vidím v trochu delší době vsáknutí másla do pokožky. Když hodně spěchám, rychle to na sebe napatlám a hned se oblékám, tak to trochu lepí. Myslím si, že je potřeba tak pět minut počkat, než se stoprocentně vsákne. Ale je to prostě hutné máslo, ne lehký krém, takže to se dá i předpokládat. Pokožka je na závěr opravdu hezky hydratovaná, jemná a provoněná. Já jsem na mazání docela lajdák, ale tato krabička se na mě z poličky vždy usmívala a já ji stihla vypotřebovat za necelý měsíc. 
Osobně si plánuji pořídit nějaké další máslo od Ziaja. Asi čokoládové nebo olivové.

A co vy? Už jste vyzkoušeli nějaké tělové máslo od Ziaja?

10 komentářů:

  1. Tělové máslo od Ziaji jsem zatím nezkoušela, ale už mám naházené věci ve virtuálním košíku a teď čekají jen na objednání. Bohužel tohle pomerančové tam nemají, což je obrovská škoda, chtěla bych ho také vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem v obchodě zvažovala, jestli ho vzít, ale rozhodla jsem se šetřit a nejdřív vypotřebovat to, co mám doma, takže snad ještě chvilku počká :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zatím četla jeom o tom kakovém, takže je fajn, že jsem si přečetla i o pomerančovém, mám čím dál tím větší chutě si je koupit. Jenomže doma mám 500 ml baley, která už mi leze krkem a slíbila jsem si, že nejdřív spotřebuju to :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Plánujem vyskušať nejake telove maslo od nich,zatial som mala tiež z pomarančovej rady ale sprchove mydlo :) A bola som s pokojná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Váhala jsem nad tím pomerančovým, ale nakonec jsem vzala kakaové a jsem taky moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to s kozím mlékem a není vůbec špatné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám to kakaové a je naprosto boží.... o pomerančovém uvažuju, až dodělám to kakaové, protože pokud voní stejně božsky jako ten peeling, tak ho prostě musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za komentáře. Jsem ráda, že jste mě neukamenovali, že je to opět recenze na Ziaja, které je všude plno a že jste také s tělovými másly spokojené nebo že o jeho koupi uvažujete.

    OdpovědětVymazat
  9. Holky nevíte někdo v jakém kamenném obchodě bych sehnala to pomerančové máslo plus peeling ze stejné řady?:)Prolítla jsem už všechny obchody, drogerie a nic:(
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je seznam prodejen, kde by měli výrobky Ziaja prodávat, tak se podívej, kterou by si měla co nejblíž
      http://www.ziaja.cz/page/klub/adresy_prodejen.html

      Vymazat