pátek 31. srpna 2012

Jak převést body ze Schlecker karty do Teta klubu

Slibovala jsem sice, že tento týden články nebudou, ale znáte to. Od učení je třeba se aspoň trošku odreagovat a jak jinak, než kosmetikou:-) Od té doby, co jsem psala o změně drogerií Schlecker na Teta, začalo ke mně na blog chodit nemalé procento lidí, kteří se snažili zjistit, jak převést své body ze Schlecker karty na kartu Teta Klubu. Mrzelo mě, že adekvátní odpověď u mě nenašli, navíc sama Schlecker kartu mám, a zajímalo mě to také, takže jsem se tento týden vydala na výzvědy přímo ke zdroji a tady je podrobný návod, jak na to.

Nejdříve se s vámi podělím o své dojmy z návštěvy drogerií. Měla jsem docela oblíbené hned dvě drogerie Schlecker, kam jsem čas od času chodila. Ne že by ta měli nějaké extra zboží, ale byl tam naprostý klid. Téměř nikdo tam nechodil a já jsem si mohla  v klidu všechno zboží prohlédnout, prozkoušet testery u dekorativky atd. Tentokrát na mě čekal menší šok. Drogerie, která vždy zela prázdnotou, najednou byla plná lidí. Fungovaly dvě pokladny, u každé fronta, mezi regály také lidé, plus ještě pobíhající prodavačky. To mě dost překvapilo. Co přesně tam tolik lidí hledalo, to nevím. Slibovanou obměnu sortimentu jsem nijak nezaznamenala. Vše bylo na svém místě. Akorát tam bylo více stojanů s akčním zboží, tak možná proto tam bylo tolik lidí. Obecně obě prodejny byly zrovna ve fázi ,,velkých změn". Po prodejnách pobíhalo množství prodavaček, které vše přerovnávali, předělávali, takže možná to bude za pár týdnů vypadat skutečně jinak. A teď už jdeme k té samotné kartě.

U pokladny vám řeknou, že Schlecker karta už neplatí, ale že vám založí novou do Teta Klubu. Takže absolvujete takovou tu klasiku, vypíšete formulář, dostanete kartu. Na mé dotazy ohledně převodu bodů ze staré karty, prodavačka odpovědět nedokázala. Řekla mi, ať se podívám na web nebo si zavolám na infolinku. To je tedy ochota.:-(

Doma jsem se tedy snažila aktivovat své web konto zde. Zkoušela jsem to dva dny, ale pořád mi to hlásilo chybu, tak jsem nakonec volala i na infolinku. Kde už byla paní moc milá a ochotná mi vše vysvětlit. Výše zmiňované konto mi půjde zprovoznit až za cca 2 - 3 týdny (ta má přihláška musí z prodejny doputovat do centrály a zapsat se do počítače). Zeptala jsem se jí rovnou i na ten převod bodů.

Jak převést body
Jsou hned dva způsoby. Buď vám již přišel (nebo přijde) dopis, ve kterém najdete novou Teta kartu a vaše staré body zde budou automaticky převedeny. Nebo si zajdete do prodejny a necháte si kartičku do Teta klubu vystavit (tak jak popisuji výše), převod bodů už je potom ale na vás samotných. Běžte na starou stránku Schlecker klubu - www.skarta.cz a příhlašte se do systému, tak jak jste byli vždy zvyklí, se svými starými údaji. V horním panelu poté klikněte na ,,Převod bodů na Teta kartu"



V další části už dostanete podrobný návod, jak body převést.

Zadáte číslo své Teta karty a vše je hotovo, body jsou převedeny. Upozorňuji,že převod není jedna ku jedné, ale 30 Schlecker bodů = 1 Teta bod. 

Jaké výhody mě čekají s Teta kartou?

- možnost využít speciálních klubových slev (v každém slevovém letáků několik výrazných slev pro členy klubu, nad rámec běžných akcí)

- akce 1+1 zdarma výhradně pro členu klubu 

- možnost obdržet promoční či slevové kupony

- při registraci obdržíte automaticky 3% slevu na veškerý nákup aktuálně nezlevněného zboží

- při dalším postupu se tato sleva postupně zvýší na 4% a 5%.

- možnost odebírat akční leták v předstihu

Více informací se má zobrazit do přihlášení do vašeho webového konta, kam tedy aktuálně ještě nemám přístup, takže dál už vám toho bohužel více neřeknu. Snad jen, co jsem vyčetla z účtenky, na postup ze slevy 3% na 4% potřebujete 300 bodů. Platila jsem 116Kč a dostala jsem 3 body, takže to teoreticky vychází 1 bod za 30Kč, což potvrzuje  i převod 30 Schlecker bodů za 1 Teta bod. Ale tohle je neověřená informace!

Výhody jsou takové symbolické, ta sleva to je opravdu pár korun (já při své poslední nákupu ušetřila 3,60Kč). Nejlepší se mí zdá ta akce 1+1. Aktuálně si takhle můžete pořídit všechny výrobky Nivea. A je to rozhodně mnohem lepší, než výhody staré Schlecker karty.

Doufám tedy, že jsem všem tápajícím aspoň částečně pomohla nebo nalákala nové zájemce o Teta kartu.

4 komentáře:

  1. Teta kartičku už nějaký pátek mám, takže potvrzuji informaci, že za každých 30 Kč nákupu získáte 1 bod Teta.

    OdpovědětVymazat
  2. A mě to píše, že teta karta neexistuje a při tom ji mám už asi 3 týdny a číslozadávám 100% správně s nulou a bez mezer. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych nějaký ten den, či týden počkala. možná se to někde zdrželo a ještě tě nezavedli do systému. případně zavolej na infolinku. na mě byla paní moc milá a ochotně mi vše vysvětlila, tak by ti určitě dokázala pomoct také.

      Vymazat