neděle 26. srpna 2012

Giveaway

A je to tady, má první giveaway. Původně jsem ji chtěla dát za 50 pravidelných čtenářů, ale pěkně jste mě převezli. Přibýváte mi tady tak rychle, že jsem cenu nestačila dostatečně rychle připravit. Ale mám samozřejmě radost, že se počet čtenářů tak rychle zvyšuje.
Tak jsem se rozhodla udělat giveaway teď a zároveň si dát menší pauzičku. Za týden mě čekají hned dvoje státnice a i když si pořád hledám milion zajímavějších činností, než je učení, už jde do tuhého a já musím opravdu zabrat. Takže během příštího týdne nové příspěvky nebudou. Ale občas nějaký postřeh nebo zajímavost dám na Facebook, který jsem pro tyto stránky konečně zřídila. Takže jestli chcete, můžete si je přidat zde
A nyní už pojďme k hlavnímu bodu tohoto příspěvku. Jako první odměnu pro své čtenáře jsem si připravila kosmetický balíček od mé oblíbené Eveline Cosmetics. A co všechno v něm najdete?


Krém na ruce Neviditelné rukavice. Psala jsem o něm nedávno zde. Já osobně ho mám moc ráda, tak snad se bude líbit i výherkyni.
Tělové mléko pro normální a suchou pokožku s vůní kokosu a manga. Je krásně voňavé, hezky se roztírá, rychle vstřebává a dobře hydratuje. Je to moje nejoblíbenější tělové mléko od této značky.
A do baličku přidám i pár vzorků pleťových krémů Eveline Cosmetics.

Pravidla nebudeme nijak komplikovat.
1) Sledovat můj blog přes GFC (případně přes Bloglovin nebo Facebook. V těchto dvou případech mi to ale napište do komentáře, ať vím, kde vás hledat)
2) Do komentáře uvést váš email, kam vás můžu v případě výhry kontaktovat
3) Můžete k tomu i něco připsat. Cokoliv chcete, připomínky, přání, tipy, stížnosti. Nechám to na vás.

Moc vás prosím, ať v tom máme pořádek. Každý jen jeden komentář. V případě, že zapomenete něco připsat, tak příspěvek smažte a napište nový. Stejně tak, pokud se mě budete na něco ptát, nebudu do toho zasahovat teď, ale vše zodpovím po skončení giveaway.

Giveaway potrvá do 4. září 2012 do 20hod. a vítěze vybere random.org

Slavnostní vyhlášení vítěze spolu s mými státnicovými (ne)úspěchy proběhne 5. nebo 6. září. 

Všem zúčastněným přeji hodně štěstí a já jdu na to učení. :-)

57 komentářů:

  1. Vždy krásné počteníčko :-)
    michaela.hubingerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. S kosmetikou Evelin nemám žádné zkušenosti, tak třeba by se to mohlo změnit :-). flexiworld3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji přes GFC :) moc pěkná výhra, zkušenost s Evelin nemám, tak se mi třeba poštěstí to změnit :) kdyby náhodou, mail je u mě na profilu :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky. Tuto kosmetiku neznám, ale ráda bych ji vyzkoušela. Sleduju tě přes facebook a mám tvoji stránku v záložkách v telefonu.
    můj email: sabinagrohova@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí u státnic :)

    rainbowworldofcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem nový čtenář a sleduji tě přes GFC:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. lucifrid@lucifrid.com
    sleduju te chvili, ale musim si najit cas na procteni uz vydanych clanku, jsem nadsena :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kolem kosmetiky Eveline chodím už nějakou dobu, nedávno jsem si pořídila tělové máslo a klidně sbírku rozšířím... :)

    Nemám co vytýkat, mám ráda tvůj blog. Hodně štěstí u státnic.

    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. krásné výhry :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, objevila jsem tě teprve včera, ale moc se mi tu líbí. Recenze na různé značky i další zajímavé články. Jen tak dál.
    A držím palce u státnic, hned dvoje v jeden týden, to si neumím představit.

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tuto kosmetiku neznám, a tak bych ji ráda vyzkoušela
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Musím se přiznat, že mě od Eveline trošku odrazuje ten katalogový způsob prodeje, no ale po vyzkoušení bych mohla změnit názor:)
    fromlastto1st@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. zuziland@email.cz
    Ráda vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC :)
    Třeba se na mě štěstí usměje! :))

    blazejovska.barbora@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji přes GFC :)
    Kosmetiku Eveline neznám, je to pro mě trošku novinka :)

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Sleduji tě přes bloglovin jako Kenika (kenika@centrum.cz).
    Jinak se musím přiznat, že s kosmetikou Evelin nemám žádnou zkušenost, poprvé jsem o ní četla až u tebe na blogu. Nejsem příznivcem objednávání kosmetiky přes katalog:)

    OdpovědětVymazat
  17. monikahruba@seznam.cz

    Máš pěkný blog a neviditelné rukavičky jsem ještě nezkoušela, ale i když nevyhraji tak si je určitě koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, jsem pravidelný čtenář přes google+. Stížnosti nemám, jsem tu spokojená :) Snad jen přání, ať se ti státnice vydaří, ségra je teď taky dělá, tak vím, že je to dost o nervy. Mě to naštěstí čeká až za 2 roky :) tak hodně štěstí!
    nikolamusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 1) Sledovat můj blog přes GFC --- SPLNĚNO (GFC)

    2) Do komentáře uvést váš email --- Diana.Haupt@seznam.cz

    3) Ahoj jsem na Tvém blogu úplně prvně a vůbec jsem sem nešla kvůli Tvé GA. Narazila jsem na Tvůj blog náhodou a jen co se mi otevřel, moc se mi zalíbil a GA tady byla jako nazavolání! :) Moc krásná výhra. Jinak jsem Tě chtěla pozvat ke mně na blog http://handbagforladies.blogspot.cz/
    Třeba se Ti tam zalibi a taky se pridas do ctenarek. :)

    OdpovědětVymazat
  20. mojekosmetika@gmail.com

    Tvůj blog pravidelně čtu a chválím Tě za super příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    Jen bych moc chtěla poděkovat za giveeaway a užij si ještě zbytek léta! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně štěstí u státnic, ještě si živě pamatuju jak jsem z nich byla vyřízená já...
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji přes GFC.
    Jinak tobě i blogu přeji hodně štěstí ve všech směrech :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji už delší dobu přes bloglovin, teď jsem se přidala i mezi GFC.
    Držím pěsti, ať státnice zvládneš, dvoje během tak krátké doby bych tedy dělat nechtěla! :-(
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. sleduji přes GFC :)

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. sleduji přes GFC.
    Hodně štěstí při státnicích!
    lucinka93@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sleduji přes GFC ;) nově i na FB.
    lucisa.n@seznam.cz

    tvůj blog jsem objevila teprve nedávno, ale už teď je mým oblíbeným.. tvé články se hrozně hezky čtou a dokáží člověka inspirovat;) jen tak dále! a držím palce (všechny!:D) ke státnicím, ať ti to všechno vyjde!!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky přeju hodně štěstí u státnic :)!
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduju přes bloglovin a tak přeju moc a moc štěstí:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tvůj blog sleduji(přes GFC) již nějakou dobu a můžu říct, že jsem si ho vážně oblíbila. A cena do giveaway je super, ještě jsem od Eveline nic nezkoušela, tak se třeba poštěstí.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji tvůj blog přes GFC :)
    emily.strangeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. krásné ceny :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Kosmetiku Eveline jsem si oblíbila a ráda bych vyzkoušela další věci...
    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Super giveaway!
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Přeji hodně štěstí u státnic, určitě je zvládneš! :)
    Sleduji Tě přes GFC i přes FB.

    Lenin777(zavináč)seznam(tečka)cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, sleduji tě přes GFC jako Swea Wialt. Uspořádala jsi opravdu krásnou giveaway. A držím palce (i na nohou) ať ty státnice zvládneš! :)

    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1) Sleduji pod GFC jako Kristýna Kišelová ;)
    2) lady.kiminka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji přes GFC jako Denisa Cemperová.
    denisa.cemperova@gmail.com
    Přeji hodně úspěchu u státnic! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Přeju spoustu spokojených čtěnářů :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. moc se mi líbí to tělové mléko, jinak máš skvělý inspirativní blog :)
    petamezlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. ahoj, čtu tě pravidelně ale vždycky zapomenu ty blogy sledovat. Tvůj nebyl výjimkou. Už jsem tvůj oficiální návštěvník :)

    misapartlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji!:)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji :)
    tatana.madeya@gmail.com
    hodně štěstí u zkoušky !

    OdpovědětVymazat
  44. držím prsty na štátniciach
    matka89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. :) super výhra :)

    asi bych nic neměnila, líbí se mi tu :)

    joseph.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji přes GFC, přeji Ti tedy hodně štěstí u zkoušek a pevnou vůli při soustředění na učení...mě to stále nejde..

    A proč něco měnit, když tady přece všichni chodíme :))

    pecivalkazapeci@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji přes GFC (Vendy)
    vendisek44@gmail.com
    moc se mi líbil přehled našich drogérkových BB creamů, protože už se v tom začínám ztrácet :D
    přeju hodně ŠTĚSTÍ u zkoušek, to je potřeba vždycky..

    OdpovědětVymazat
  48. sleduju pres GFC :) simone-td

    at ti vyjdou zkousky a hlavne pevne nervy! :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Budem držať palce :) Ten krém na ruky môže byť fajn.Sledujem tu aj na fb
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  50. neviditeľné rukavice, už len názov znie tak ošetrujúco :) túto značku som ešte nemala a aj škoda, že ju v drogérii asi neníjdem lajkla som aj fb: nikola b.
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  51. Ty ceny vypadají skvěle :)
    Sleduji přes GFC a na facebooku

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. sleduji pres gfc - color.beam

    prochazim se ted tvym blogem, clanky, psanim, libi se mi, ze pises kolikrat o vecech, co nemam vyzkousene, a o tomhle ja si ctu nejradeji:-).

    od eveline jsem zatim nezkousela nic, tak pokud s ena me random usmeje, rada otestuji:-).

    OdpovědětVymazat
  53. Přiznám se, že jsem na tvůj blog právě teď narazila, ale určitě tě budu sledovat! Poslední dobou jsem se zamilovala do krémů a tělových mlék, takže tvoje ceny mě opravdu lákají. :D

    dominika.duskova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahojky, na tvůj blog jsem sice narazila až nedávno, ale hned mě zaujal a odteď jsem jeho pravidelnou čtenářkou....

    Jinak přeju hodně štěstí u státnic, ale určo je dáš!!!

    maruska.horakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. sleudji prez gfc
    mail: christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahojky sleduju tě na facebooku,máš užasnej blog,vše co potřebuju tady najdu ,jinak přeju hodně štestí u státnic :)) Aeille@seznam.cz

    OdpovědětVymazat