neděle 19. srpna 2012

New in

Tento týden se opět utrácelo a má kosmetická sbírka se zase o něco rozrostla. Na svou obranu ale musím dodat, že tento týden také letělo hned několik prázdných obalů do koše, takže jsem to vlastně jen vyrovnala. :-)



V Rossmannu je teď sleva 25% snad na půlku sortimentu. Toho jsem využila k nákupu tonika Ryor. Psala jsem o něm tento týden, tak aspoň vidíte, že jsem s ním opravdu spokojená, když jsem koupila další kousek.:-) Dále jsem zase jednou udělala objednávku mé oblíbené Eveline Cosmetics. I když tentokrát jsem to brala velmi střídmě. Koupila jsem si svůj oblíbený krém na ruce a přihodila dvě novinky. Micelárku Hydra Expert (ano,tak je to oficiální, micelárková mánie dorazila už i ke mně) a masku na vlasy, která slibuje až 6 různých účinků. Tak jsem na to tedy zvědavá.
Essence novinky mě také neminuly. Pigmentům jsem zatím odolala, to mě moc neláká. Ale sáhla jsem po jednom novém laku (recenzi čekejte už zítra) a balzámu na rty. Který mě teda bohužel vůbec nenadchl. Poté ještě dorazila objednávka z Oriflame, kde na mě čekal ananasový lesk na rty. A na závěr se mi podařilo v jedné zapadlé drogerii Teta najít kokosový odlakovač Essence. Četla jsem na něj samou chválu, tak jsem sama zvědavá, jestli je vážně tak dobrý.

To je tentokrát vše. Příští týden se po delší době chystám do Yves Rocher, takže zřejmě můžete očekávat zase podobný článek.

Co jste si z novinek Essence koupili vy? Případně čím jíným jste si tento týden udělali radost?

3 komentáře:

  1. V Boleslavi o novinkách od Essence pořád ani vidu ani slechu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Břeclavi jsou také ještě plné stojany starých věcí. Naštěstí v Olomouci už novinky jsou.

      Vymazat
  2. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala ke mně na giveaway! :-)
    BUDU MÍT RADOST, KDYŽ SE ZÚČASTNÍŠ! :-*
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat