čtvrtek 16. srpna 2012

Mix mini recenzí

Dnes vám shrnu více věcí v jednom článku. Já jsem si je skoro všechny nejdříve vyfotila, že je budu klasicky recenzovat, ale během jejich používání jsem přišla na to, že vám k tomu nemám moc co říct. Všechno byly  vzorečky a vše z toho vyšlo jako takový průměr. Na druhou stranu, když už jsem to vyfotila, tak mi bylo líto to všechno bez užitku zase smazat, tak jsem si řekla, že když to dám dohromady, tak už to na plnohodnotný článek bude, takže tady to je.


Detoxikační peeling Yves Rocher

Toto malé balení (30ml) detoxikačního peelingu od Yves Rocher jsem vyhrála v giveaway u An. (ještě jednou díky). Musím se přiznat, že já na peelingy nejsem. Mně je to prostě pořád nějak proti mysli si dobrovolně něčím dřít pokožku. Ale mezi blogerkami se o peelingu píše dost často, tak jsem si řekla, že to zase jednou zkusím, proto mi tento vzoreček přišel opravdu vhod. Peeling krásně voní po citronech. Z jeho aplikace jsem příliš nadšená nebyla. Protože to vůbec ale vůbec nepění. A co mi ve sprše nepění, to mi radost neudělá. Takže jsem to na sebe musela jen tak rozmazat. Zrníčka mi přišla docela hrubá, ale možná to bude jen tím, že na peelingy nejsem zvyklá. Pokožka byla poté taková matná, hrubá, chtělo to nutně namazat krémem. No prostě ani touto cestou jsem si peeling nezamilovala. Ale nebudu tvrdit, že je to špatný výrobek. Když někdo nemá rád peelingy, tak ho prostě asi nenadchne nic.


Hydratační krém Yves Rocher

Jedná se o hydratační krém z řady Hydra Végétal na den a noc. Měla jsem jej v malém 15ml balení. Dostala jsem ho jako dárek k nákupu. Nejdříve jsem si říkala, že takhle malá věc ani nestojí za to. Ale kupodivu mi vydržel déle než 14 dní (používala jsem ho jen večer). Krém je takový lehký, trochu podobný gelu, příjemně voní a hezky se roztírá. Mým problémem bylo bohužel to, že má smíšená pleť nezvládla takovou dávku hydratace a příšerně to lepilo. Ale jako fakt extrémně. Kolikrát jsem nemohla usnout, jak se mi obličej stále lepil k polštáři. :-) Lepivost na obličeji opravdu držela, úplně vymizela až po ranní očistě obličeje. Tím nechci tvrdit, že je ten krém špatný. On si prostě jen nesedl s mým typem pleti. Pro suchou pleť si myslím, že to naopak bude skvělá volba, protože hydratační účinky mu  nelze upřít. Dokonce jsem měla pocit, že se mi lehce zmírnila suchá místa na obličeji, měla jsem méně šupinek. Ale testovala jsem krátkou dobu na to, abych to mohla s určitostí tvrdit. Takže já se bohužel celé řadě Hydra Végétal vyhnu, ale pokud vás trápí suchá nebo dehydratovaná pleť, tak by to mohlo být něco pro vás.

Sprchový gel Body Basics

Tuto miniaturku (50ml) sprchového gelu Body Basics jsem vyhrála pro změnu v giveaway u papaya (takže také díky). Tento sprchový gel opravdu božsky voní. Nádherně! Já jsem na voňavé sprchové gely ulítlá a tohle se opravdu povedlo. Je to hodně citrusová vůně, ale taková úplně jiná, než bývá zvykem. Asi to budou ty přírodní složky či co, ale nejvíc bych to přirovnala k čerstvě vymačkané šťávě z citronů. Dlouho jsem měla tuto lahvičku na psacím stole a vždy když jsem si potřebovala od psaní trošku oddechnout, tak jsem ji vzala do ruky a jen tak jsem k ní čichala. :-) A asi jsem ji tam měla nechat, protože při sprchování už jsem z něj tak unešená nebyla. Není špatný, jen prostě průměrný. Docela napění, ale musí se ho dát víc. Ta vůně při samotné aplikaci už není tak výrazná jako v lahvičce a hydratace žádná sláva. Ne že by primárně vysušoval, to ne, ale není to nic moc. Nevím přesně, kolik stojí plné balení. Z mých několika málo návštěv obchodu Body Basics v Anglii si pamatuji jen to, že i v těch librách mi ty ceny přišly dost přepálené a rozhodně bych za tento sprchový gel s průměrnými účinky nechtěla dávat velké peníze. Každopádně, kdyby mě někdo v budoucnu chtěl něčím voňavým od Body Basics opět podarovat, tak se hlásím. :-) Ale sama za sebe si větší balení rozhodně kupovat nepůjdu.

Olivová maska na vlasy Oriflame

Masku jsem zapomněla vyfotit, tak přidávám fotku z internetu. Maska s výtažky z oliv a bambusu byla také součástí výhry v giveaway od papay. Trošku mě zmátlo, že návod na použití tam byl si v dvaceti jazycích, ale čeština chyběla. Nakonec jsem to samozřejmě přelouskala. Pytlíček mi vydržel pouze na jedno použití. Maska voní docela příjemně po olivách, přijde mi trošku lepivá, ale z vlasů šla smýt docela dobře. Vlasy byly jemné, šly dobře rozčesat a takový ten efekt uhlazených, pěkně lesklých vlasů vydržel až do dalšího použití. Takže maska není vůbec špatná, je fajn. Kdybyste na ni někde náhodou narazili, stojí za vyzkoušení. Já osobně se raději vrátím ke své oblíbené masce Dove, ta mi sedí více.

To by bylo tentokrát vše. Ve všech případech tedy nechám na vašem uvážení, jestli si takové výrobky pořídit či nikoliv. Žádný z nich není vyloženě špatný, ale není to ani žádná hitparáda. Záleží, co jak komu sedne.

Znáte některý z nich, jak vám sedl?

2 komentáře:

  1. Zdravím,
    ten Hydratační krém Yves Rocher jsem měla taky a mám na něho úplně stejný názor jako ty. A to mám hodně suchou pleť. Opravdu vyvolává ulepený pocit. Nebrat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Rochera jsem měla a nelepil. Asi mám štěstí. :))

    OdpovědětVymazat