pátek 3. srpna 2012

Essence novinky podzim 2012

Já vím, že právě začal srpen a já jdu na vás hned s podzimem. Ale články o Essence novinkách  patří na mém webu k nejčtenějším, tak jsem nemohla jinak, než to opět sepsat, protože od září nás čeká spousta změn.


Než však stihnou vtrhnout do obchodů novinky, je třeba zbavit se starých věcí. Zde je seznam toho, co od září ve stojanech Essence nenajdete. Píšu o tom hlavně proto, že právě tyto věci jsou nyní ve slevě za totožnou cenu 30Kč. Včetně vtipné cedulky u laků Colour and go, kde je přeškrtnuta původní cena 29,90Kč a nad tím velkým ,,ve slevě za 29,90Kč." :-) Slevy by měly být už všude, ale znáte to, drogerie od drogerie je to různé. Já byla včera na obhlídce v Olomouci. V Rossmannovi už zboží zlevněné bylo, ve Schleckru zase ještě ne. Ale myslím, že by postupně měli zlevňovat všude, takže určitě číhejte, za těch 30Kč se pár kousků určitě hodí.



Kompletní seznam končících výrobků a zdroj výše zobrazených fotek zde.


A jdeme na slibované novinky. Nejlépe si je prohlédnete v následujícím videu.

    

O pigmentech Essence se mluví již nějakou chvíli. Nyní je Essence potvrdili i pro český trh. Měly by se v obchodech objevit spolu s ostatními novinkami, čili v září. Bohužel však ve stojanu BW2, který je v Tescu na Národní v Praze,  Tescu v Brně a v některých malých nezávislých drogeriích. 





O nových lacích Colour and Go už jsem také psala. U nás jsou slíbeny na přelom srpna a září, v zahraničí už se prodávají nyní. Takhle vypadají v regálu.



A nebylo by to Essence, kdyby nebyly i nějaké ty limitky. Na září jsou v plánu hned dvě. Tím září rozumějte, že budou dostupné v zahraničí. U nás tipuji tak na Vánoce nebo vůbec. Znáte to bohužel sami.





Takže otázka na závěr. Co jste ukořistili ve slevách a na co se nejvíce těšíte z podzimní nabídky? 

11 komentářů:

  1. nic si z toho nerob, na slovensko niektore limitky nedorazia preistotu vobec :( ale ta wild craft sa mi naozaj velmi velmi paci....

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že u nás bude ta poslední kolekce, ta se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych uvítala na našem trhu limitku wild craft - pěkné podzimní barvičky.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Wild Craft je opravdu moc povedená, snad bude i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem zvědavá na ty laky v těch obalech a na štětečky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Na novinky se těším, nicméně limitky vypadají nepřekonatelně

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný pěkný článek. Jsem zvědavá jestli k nám dorazí vážně všechny limitky... mám zálusk na tu podzimní hnědou... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, s těmla slevama máš pravdu, i v DM maj ty laky a u toho je ta stará cena a přitom je to ve slevovym stojanu :)) Jinak sem narazila na tvůj blog, a líbí se mi budu odběratel :)) Když budeš mít chvíli mrkni ke mně, rozjíždím to pomalu ale co, chce to čas jako všechno že ??

    měj se, Lily

    www.raspberryfromprague.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se podívám, sama jsem také stále ještě v rozjezdu, tak vím jaké to je.

      Vymazat
  9. Wild Craft mají už i na českých stránkách, tak snad by mohla dorazit, líbí se mi ten duo štětec :) a z té druhé by mě zajímaly ty paper lashes.. :)

    OdpovědětVymazat