pátek 10. srpna 2012

Odličovač očí Ziaja

Ziaja mánie dorazila už i na můj blog. Snad vás tím příliš neodradím :-) O výrobcích této značky jsem četla mnohé, jako asi každý, kdo pravidelně obhlíží kosmetické blogy. Takže mě lákalo konečně něco vyzkoušet i na sobě. Mám to štěstí, že v Břeclavi jsou hned dvě drogerie Teta, kde lze sehnat kompletní sortiment Ziaja. Samotné mi to hlava nebere. Je to malé město, kde vesměs nic není. Žádná limitka nikdy nedorazí, dlouho předlouho trvá, než přijdou všechny novinky, ale prostě dvě obrovské drogerie Teta, kde se dá sehnat Ziaja, Ryor, Bione Cosmetics a věřím, že ještě i další značky, které jsem zatím dostatečně neprozkoumala. Takže když jsem v Břeclavi trávila první část prázdnin, vyrazila jsem na obhlídku a odnesla si celkem tři Ziaja výrobky. Dneska začneme paradoxně tím, který mě zaujal ze všeho nejméně. Jedná se o hydratační odličovač očí


Začneme jako vždy pozitivy. Odličovač mi je sympatický už svým obalem. Je to takové jednoduché a pozitivní. Vypadá to na poličce hezky. :-) Vodička sama o sobě je bez parfemace, nic konkrétního necítím. Neštípe, nelepí, prostě nedělá žádnou neplechu.  A pozitivní je určitě i cena, která je kolem 50Kč.

Má to však jeden háček. Ono to dost špatně odličuje! Jsem zvyklá na svůj chrpový odličovač Yves Rocher, kterým oko lehce přetřu a vše je pryč. Tady jsem musela sakra zatlačit. A to musím říct, že já na očích nemám žádný extra nános líčidel. Jde o stíny (které tam večer při odličování už stejně moc nejsou, protože přes den se stihly částečně vypařit) a řasenka. Žádné linky, žádná voděodolná kosmetika. Nakonec to tedy dolů jde, ale příjemné to není. Nemluvím o tom, když se rozhodnu odlíčit oči už během dne, kdy ještě stíny pevně drží na svém místě. To jsem ještě nikdy nezažila, abych musela sakra zatlačit při odličování stínů.

Celkové resumé: Líčidla nakonec dolů jdou, ale musí se dost tlačit. Pozitivum je, že vůbec neštípe. Myslím, že je to dobrá alternativa pro méně náročné uživatelky, které se líčí minimálně a hledají primárně levný odličovač. Já osobně si ho podruhé nekoupím a vám ho také nedoporučím.

Na závěr vám přidávám odkaz, kde najdete seznam prodejen, kde lze výrobky Ziaja sehnat. Často čtu stížnosti, že nikde nejsou, že jste odkázány na eshop. Třeba budete mít štěstí stejně jako já a na nějakou prodejnu ve vaší blízkosti narazíte. 

Co vy a Ziaja? Co vám vyhovuje a co vám nesedlo?

7 komentářů:

  1. skoda ze dvojfazove odlicovace nemam zrovna v laske, lebo nerobia dobre mojim ociam a podla mna zle odlicuju (iba moja osobna skusenost :)) ziaja ma vacsinou dobre vyrobky, takze som prekvapena, ze tento bol z ich strany trochu krok mimo...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zase nic. A to jsem se těšila, až si ho půjdu koupit ! :D U nás je Ziaja v Tetě, ale jsou tam jen sprcháče a jeden druh krému, takže opravdu geniální výběr .. :/

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je taky Ziaja v Tetě. Přesně podle tohodle odkazu jsem si ji našla, když sem chtěla zkusit enzymatický peeling. A protože tam měli akci, že tento odličovač dávali k nákupu dvou výrobků zdarma, tak sem si vzala i balzám na rty (pomerančovej, fakt se mi líbí). Odličovače mě sice moc neberou, já to všechno smývám emulzema na obličej, ale teď když ho mám tak jak příjdu domů tak ho používám. A fakt je, že to zas takový terno není, ale zas já ho měla zadarmo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem ho jednou měla taky a úplně stejný obyč řasenka nešla za boha sundat takže místo obvyklých pár minut jsem obě oči drhla snad 15 minut už nikdy víc tento odličovač

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím !!!! Taky ti po něm zůstávají fleky od řasenky pod očima a nejde to dolů, protože to není ani mastný, ale takový divný? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám největší problém asi se stíny, které jsou trochu třpytivější. mám to všude kolem oka a nejde to dolů.

      Vymazat
  6. Co se týče seznamu prodejen na stránkách.. Tak já chtěla jít do dvou, a ani na jedné adrese prodejna Ziaji, nebo drogerie s ní nebyla, takže asi tak.. :D

    OdpovědětVymazat