úterý 21. srpna 2012

Moje krémy na ruce

Za poslední dobu se mi podařilo doma nashromáždit hned tři krémy na ruce, tak jsem se rozhodla shrnout vám je v jednom článku. Všechny spojuje nízká cena, neutrální vůně a poměrně dobré výsledky.



Eveline Cosmetics: Neviditelné rukavice
Seřadím vám je od nejlepšího po ten nejméně oblíbený, takže mi nezbývá nic jiného, než začít tímto malým zázrakem. Vidět jste ho mohli v mé nedělní New in. Nicméně tohle je už mé třetí balení, takže vyzkoušený ho mám opravdu dostatečně. Krém slibuje vytvoření ochranné vrstvy pro vaše ruce až na 12 hodin. Velice dobře se roztírá a bleskově se vsakuje. Není vůbec mastný, ruce dobře hydratuje a navíc skutečně chrání. 12 hodin to asi nebude,ale takový pocit chráněných rukou (těch neviditelných rukavic) máte ještě několik hodin po aplikaci, a to přesto, že si ruce mezi tím několikrát umyjete. S tímto krémem opravdu nemám potřebu mazat si ruce desetkrát za den. Postačí třeba jen dvakrát. Jediné mínus možná některé z vás budou spatřovat v parfemaci. Vím, že hodně dáte na super voňavé krémy na ruce. Tady vás bohužel zklamu, parfemace je vesměs žádná. Ještě při aplikaci jdou  možná v dálce cítit nějaký kytky, ale nestojí to pomalu za řeč. Pro mě je to ideál, protože já voňavé krémy na ruce nemusím. Někomu by to mohlo vadit. Ale zase snadná aplikace, bleskové vstřebání a příjemné výsledky vám to můžou nahradit. Cena je 50Kč za 100ml. Sehnat jde bohužel pouze přes nějakou Eveline Lady nebo na internetu.

Avon: Fresh Hydration citron a okurka
Tento krém slibuje rozjasnění a vyhlazení kůže na rukou. Já tedy nevím, proč by měl být krém na ruce rozjasňující. Nic takového od něj nečekám a ani jsem se nějaké výrazné změny nedočkala. Což však vůbec nevadí,protože svoji základní funkci zvládá. Krém je trochu řidší, dobře se roztírá. Voní svěže po okurkách, není to nic výrazného, je to příjemné. Rychle se vstřebává. Hydratace je myslím průměrná. Na běžné natření rukou to postačí, na nějakou extrémně suchou kůži  by to bylo asi krátké. Já osobně jsem s tímto krémem spokojena. Především proto, že se rychle vstřebá, nezanechává mastný film a příjemně velmi jemně voní. Oficiální cena je 89Kč, což je ale tak trošku blbost. Nikdy jsem to za tuto cenu v katalogu neviděla, vždy je v nějaké slevě. Já jsem ho kupovala za 29Kč.

Balea: Olive
Tento krém obsahuje olivové máslo a panthenol. Slibuje vyživit namáhanou a vysušenou pokožku rukou. Krém má opět příjemnou neutrální vůni, v pozadí jdou cítit olivy. Krém je hodně mastný, roztírá se dobře, ale bohužel se dost špatně vstřebává. Ruce jsou po aplikaci mastné a úplné vstřebání trvá i deset minut. Na druhou stranu, obsahuje olivový olej a určen pro námahané a extrémně vysušené ruce, takže ta mastnota je asi žádoucí. Hydratační účinky má rozhodně uspokojivé. Ruce jsou po něm jemné, žádné stopy po suchých místech. Právě kvůli té mastnotě a špatné vstřebatelnosti si myslím, že tohle není na takové to běžné denní používání, ale je to pomocník právě ve chvílích, kdy jsou na tom ruce opravdu špatně a potřebuji vyšší dávku péče a hydratace. Já osobně si ho mažu vždy na noc. Cena je 39Kč.

Když to shrnu, tak vítězem je jednoznačně Eveline, to jsem říkala už na začátku. Pro mě je to takový malý zázrak, ke kterému se budu ráda vracet. Je lehký, velmi rychle se vstřebává a pocit hydratovaných rukou zůstává několik hodin. Co se týče krémů od Avon a Balea, tak Avon se lépe a rychleji vstřebává, Balea zase lépe hydratuje. Takže je otázka, čemu dáváte přednost. Já osobně Avon  používám běžně přes den a Balea na noc. S klidným srdcem vám můžu všechny tří krémy doporučit. 

Jaký je váš oblíbený krém na ruce?

8 komentářů:

  1. Byla jsem rozhodnutá, že si koupím Baleu. Hmm, tak asi ne :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já se neustále vracím k Strawberry Body butter, není sice určen na ruce, ale já ho miluji:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy, krémů na ruce není nikdy dost :-).
    Na mém začínajícím blogu, který je opravdu teprve v plenkách, jsem v neděli uveřejnila také článek porovnávající krémy na ruce....

    http://flexiworld3.blogspot.cz/2012/08/kremy-na-ruce-srovnani.html

    OdpovědětVymazat
  4. Můj oblíbenec je růžový krém na ruce od Essence. Od Baley mám vyzkoušený ten kokosový a pro mě je to naprostá tragédie a propadák v jednom :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsem kdysi krém na ruce měla, vím že mi seděl, ale od té doby jsem ho v obchodě neviděla.

      Vymazat
  5. Ten od Avonu má moje mamka a ten mi teda hrozně krásně voní :). Teď testuju mangový od garnieru a zdá se dobrý. Přidávám si tě do četby :).

    OdpovědětVymazat