pondělí 15. října 2012

Tělové mléko Yves Rocher

Dnes to bude další recenze z mé nekonečné sbírky výrobků od Yves Rocher. Jedná se o tělové mléko Hamamélis s výtažkem z vilínu (zajímalo mě, co to je a wikipedie tvrdí tohle). Vilín pro výrobky Yves Rocher je pěstován v ekologickém zemědělství. Mléko navíc obsahuje rostlinný glycerin, vitamín E a představuje tak to nejlepší z přírody pro vaši pokožku. To by bylo oficiální představení a teď půjdeme na mé dojmy.



Toto tělové mléko mi bylo hned sympatické a jakmile jsem měla volný slevový kuponek do Yves Rocher, tak jsem ho bez váhání koupila. Což byla tak trochu chyba, protože až doma jsem zjistila, že mi hrozně smrdí.:-) To je tak, když je mi blbé otvírat to v obchodě. Sice už jsem si na to zvykla, ale pořád  je ta vůně nic moc. Na svědomí to bude mít asi ten vilín. Doslova v tom cítím rozemleté listy toho stromu. Je to taková nakyslá vůně. Ale zase mamka mi řekla, že jí to voní, že je to příjemné. Takže tohle bude asi dost individuální a mám pro vás jedinou radu. Vždy před nákupem pořádně očichat.

Co se samotného mléka týče, tak je naprosto úžasné. Má lehkou konzistenci, ale není zbytečně moc tekuté. Roztírá se velmi lehce a vstřebá se bleskově. Opravdu nebýt toho smradu, tak je ta aplikace jedna radost. Hydratační účinky jsou podle mě velmi dobré. Ale nejsem tedy majitelka nějak extrémně suché pokožky, takže nevím, jestli by zvládl hydrataci i tady. Pro mě je však naprosto dostačující. A ten smrad (tedy vůně), tak ten se tedy drží. Chvíli po namazání se sice lehce zmírní, ale cítit jde klidně až do rána. Prodává se ve velikosti 300ml kolem 200Kč a když se to vychytá, jde samozřejmě koupit i levněji. Já jsem za něj platila 120Kč.

Co říci závěrem. Kdyby mi sedla ta vůně, tak je to jedno z nejlepších tělových mlék, co jsem kdy měla. Opravdu vám můžu doporučit, jít ho očichat do prodejny a pokud vám vilín nebude nijak vadit, tak je to vážně dobrá koupě. Já osobně už se nemůžu dočkat, až ho celé vypatlám a budu se moct mazat zase něčím voňavým.

Jaké tělové mléko/máslo používáte aktuálně vy?

9 komentářů:

  1. Tohle mléko mi taky moc vyhovuje,je lehké,ale dobře hydratuje,pokožka je po něm hezky vláčná. A musím říct,že mě naopak voní-cítím z něj listy,rostliny a to mám ráda:).Já zas nesnesu vůně typu vanilka,kakao atd.,takže za mě supr:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně zrovna tahle vilínová řada hrozně voní, takže až budu mít slevový kupón, vyrazím pro něj :) Tahle recenze mě v tom jenom utvrdila, díky!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda, že někomu to voní, aspoň tak skvělé mléko nepřijde nazmar.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. S lepší vůní bych neváhala, je to skoro ideál :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ho asi budu muset očuchat :). Já mám momentálně kozí máslo od Ziajy.

    OdpovědětVymazat
  6. také jsem si tohle mléko pořídila a na svou chvíli teprve čeká a taky jsem ho v obchodě vůbec neočuchala :-), třeba v DM to dělám běžně, ale v YR mám s otvíráním produktů taky nějaký problém..

    OdpovědětVymazat
  7. Střídám Loccitane třešňový květ, Yves Rocher bourbounskou vanilku a klasickou Niveu. Mám hodně suchou pleť a na ní je nejlepší ta Nivea, ale ráda vůně střídám. Nevíš o něčem hodně voňavém (ovoce, květy), které je i dost mastné? To mléko od Loccitane je, ale zase ta cena...
    Jinak já měla ten šampon s vilínem a jestli to voní stejně, tak bych tím provoněná být moc nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radši neutrálnější vůně, takže primárně hodně voňavé věci moc vyzkoušené nemám, ale pokud píšeš, že ti hodně pomáhá Nivea, tak bych ti doporučila jejich řadu Happy Time, tak voní úžasně. A co mě ještě napadá, tak voňavé a hodně hydratační je pomerančové máslo Ziaja.

      Vymazat
    2. Díky moc, nad tím pomerančovým máslem dlouho přemšlím, tak asi půjdu do něj, ať dopním svůj pomerančový sprcháč od YR :)

      Vymazat