úterý 16. října 2012

Nejlepší odličovací tampóny

Myslím si, že absolutním základním vybavením každé ženy, která se alespoň částečně stará o svůj zevnějšek, jsou odličovací tampóny. Protože bez nich by to prostě nešlo.:-) Já po nich sahám několikrát denně a jejich spotřeba by se dala počítat pomalu na tuny. 
Mohlo by se zdát, že je úplně jedno, jakou značku tampónků zvolíme, protože vypadají všechny stejně. To jsem si sama dost dlouho dobu myslela také. Až do chvíle, kdy jsem narazila na takové hrůzy, po kterých jsem měla spousty vaty v očích. A tak jsem začala více vybírat a v poslední době se to u mě ustálilo pouze na tyto dva druhy. Nemůžu se rozhodnout, které z nich jsou lepší, takže je pravidelně střídám. A zde jsou moji favorité.



Lidl Iseree
Ano, opět to vyhrál zatracovaný Lidl. Nejen jejich kosmetika Cien, ale také odličovací tampónky mají prostě skvělé. Samotnou by mě to nenapadlo, kupovat je právě tady. Je to pár let zpátky, spala jsem u kamarádky a odličovací tampóny jsem si půjčovala od ní a nestačila jsem se divit, co že to má za skvělé tampónky. Kamarádka mě pro ně poslala právě do Lidlu a od té doby je mám téměř neustále. Jsou trochu tenčí než bývá obvyklé, ale nasají odličovací přípravky naprosto bez problému. Jsou pevné, navíc mají orámované okraje, takže se nijak nerozjíždí. Údajně obsahují mikrovlákna, díky kterým tak skvěle drží tvar a navíc z nich neodpadává žádná vata. A úplně nejlepší je cena. Za 120kusů je to 20Kč. To je myslím naprosto nejnižší cena, za kterou jdou odličovací tampóny pořídit a navíc zrovna tak skvělé.

DM Ebelin
Dalším mým objevem jsou odličovací tampóny od privátní značky DM Ebelin. Poprvé jsem je kupovala teprve asi před půl rokem, ale teď už mám doma třetí balení a určitě ne poslední. Oproti těm z Lidlu jsou tlustější a nemají orámované okraje. I tak se ale vůbec nerozpadají, drží tvar a opět z nich nic neodpadává. Jsou krásně jemné a odličuje se s nimi bez problému. Cena je za 140kusů 30Kč, což není taková hrůza, i když Lidl to prostě netrumfne.

Sama se nemůžu rozhodnout, které z nich jsou lepší. U těch z Lidlu je mi nejvíce sympatický ten orámovaný okraj. Ebelin je zase silnější, což se také hodí. Cena je jednoznačná, tam vede Lidl. Je ale pravda, že do tohoto supermarketu nechodím moc často, DM je pro mě dostupnější. A tak jasného vítěze prostě nemám. Podle mě jsou na odlíčení skvělé oboje a i nadále je budu prostřídávat. A vám s klidným srdcem také můžu doporučit odličovací tampóny jak z Lidlu, tak z DM.

Máte také nějaké oblíbené odličovací tampóny nebo je vám jedno, jaké používáte?

29 komentářů:

  1. zajimavy tip... ja mam zatim nejradeji Belawa - jsou ze 100% bavlny, coz mi vyhovuje. Cena je od 29-35 Kc a kupuju je v Tescu.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně mám nejradši odličovací tampónky od Sephory a když mi náhodou dojdou a je nouze pak si kupuju 100% bavlněné v Rossmannu ale teď si vůbec nemůžu vzpomenout, jaké to jsou :D

    OdpovědětVymazat
  3. odličovací tampony ebelin mi taky sedly... ale momentálně top v porovnání ceny a kvality jsou z globusu - ta jejich privátní značka... stojjí pár kaček a moooc mi vyhovují

    OdpovědětVymazat
  4. presne tieto z DM kupujem už asi rok vkuse...konečne! som mamu prinútila kupovať tieto kvalitnejšie ako tie lacné z Tesca, fuj:/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Ebelin tamponky, jiné už nikdy nechci :-D Na druhou stranu, docela jsi mě nalákala na ty z Lidlu, vypadá to, že budou velmi podobné a za levnějc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě už Lidl překvapil mnohokrát a vždy pozitivně, takže se tomuhle vůbec nedivím. Nikdy v blízkosti ovšem Lidl nemám, a tak si musím vystačit s jakýmikoli tamponky!

    OdpovědětVymazat
  7. Používám taky tuhle dvojku :) Nicméně - Lidlácký tamponky mám radši na odlakování nehtů, protože při odličování mi občas vadí ten tvrdší okraj, u některých kousků se mi stalo, že byl až ostrý.
    Ebelin tamponky miluju, jsou úplně úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, všimla jste si jako já, v březnu 2013 koupené tamtony ebelin 40 ks (ty větší ovály) jsou o polovinu tenší než před zvýšením DPH?

      Vymazat
  8. Máme úplně stejné nejoblíbenější odličovací tampónky ;-). Jojo, oboje jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám jen ebelin, nemůžu si je vynachválit, od té doby, co jsem je zkusila, už nechci jiné. Lidl jsem nezkoušela, tento obchod nenavštěvuji, není mi sympatický i když je mi dostupnější než DM.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty z Lidlu jsou absolutně nejlepší, souhlasím! Vždycky koupím aspoň 4 balení :).

    OdpovědětVymazat
  11. Super, běžím do Lidlu! Já úplně nesnáším ty tamponky Bel, který má snad každej... přijde mi, že se celkem rozpadají, tahá se z nich vata a vůbec... proč jsou tak oblíbený?

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, já jich vyzkoušela hodně a rozhodně se ráda vracím k těch z Lidlu. Jsou výborné a cena za hubičku.

    Lil

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám nejradši odličovací tamponky Linteo, jedna strana je bílá a jemnější a druhá růžová a trošku hrubší. Je jich 80 kusů za asi 25 korun. A jak už tu bylo psáno, taky nemám ráda ty od Bel, mám pocit, že se do nich odličovač vůbec nevsakuje, takže odličování s nima je jako šmrdlání se mokrým igelitem.

    OdpovědětVymazat
  14. Už pár let používám ty z Lidlu a jsem s nimi naprosto spokojená. Nedávno jsem objevila v Rossmannu odličovací tamponky od té jejich privátní značky, jsou myslím s fialovým nápisem a ze 100% bavlny. Je jich tam 120 za nějakých 25Kč a zdají se mi ještě o chlup lepší než ty z Lidlu.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky používám jedině z lidlu:))

    OdpovědětVymazat
  16. Nepoužívám k odlíčení nic jiného než tampónky z Lidlu:-)

    OdpovědětVymazat
  17. já používám roky ty z DM. ale jak vidím ty z lidlu, tak to příště prubnu. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to jste mě holky mile překvapily, že moji oblíbenci zřejmě budou opravdu top mezi odličovacími tampónky, když je tolik z vás používá také.

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám ty z Rosmannu a teď momentálně mám také ty z DM a jsou super. Nejlepší jsou tamponky ze 100 % bavlny. Nemám ráda např. Bel, které jsou dost hrubé (jsou s umělými příměsemi).

    OdpovědětVymazat
  20. Nikdy jsem tohle nějak extra neřešila. je sice fakt, že kolikrát jsem narazila na doopravdové "hrůzy", ale tak nějak jsem to přičítala špatnému balení :D
    Jelikož mám DM ve škole, kam chodím tak určitě zkusím ty Ebelin :)

    OdpovědětVymazat
  21. už dlouhou dobu taky používám Ebelin, o těch z Lidlu jsem taky slyšela chválu, ale nechodím tam nakupovat, tak jsem neměla možnost vyzkoušet. takže taky potvrzuji, že DM vede :-)

    OdpovědětVymazat
  22. mala som ebelin a bola som velmi spokojná :D

    OdpovědětVymazat
  23. Taky používám tyto tampónky.. Jsou naprosto úžasné...! A za tu cenu..? No nekup to.. :-)) Jak Ebelin, tak ty z lidlu jsou ze 100% bavlny, což je pro odlíčení, podle mě to nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  24. Vůbec nechápu jak můžete stále vychvalovat Lidl, když oni ten úžasný výrobek loni naprosto zprasili a už dávno to není ze 100 % bavlny. A ihned jsem to poznala.

    OdpovědětVymazat
  25. Ja odkedy som raz pred pár rokmi mala z Lidla, iné ani nepoužívam

    OdpovědětVymazat
  26. Už po párkrát jsem si teď koupila odličovací tamponky z Rossmanna, značka tuším Lillibel (či tak nějak se to píše, nemám je teď po ruce) a ty jsou taky bezvadné a také za super cenu (120 ks/ 25 Kč). A absolutně nechápu, kdo může používat Bel, které drhnou jak šmirglák a to i mě, kdo nemá citlivou pleť.
    Ten Lidl si chválí kdekdo, asi ho taky jednou prubnu. Ebelin má zase bezkonkurenční papírové kapesníčky v krabici, jiné už nepoužívám.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  27. Používám ty z rossmannu -zn. Lilibel. Naprosto mi vyhovují, nevidím v nich žádný problém. Cena za 120 ks asi 24Kč a celkem často je mají u nás v akci za 19,90Kč :-)

    OdpovědětVymazat