úterý 23. října 2012

Moře slev

Obchodníci moc dobře vědí, jak z nás vytahat co nejvíce peněz - slevy, akce, výhodné nabídky atd. A my jim na to pěkně skáčeme. Když ony ty slevy ale vypadají tak lákavě, že? A abychom si to zbytečně neulehčovali, zde je seznam aktuálních zajímavých akcí.


25% na celý sortiment Marionnaud

Tahle parfumerie u nás není zrovna oblíbená. Vždy když jdu kolem, tak v ní krom prodavaček a sekuriťáka nevidíte ani živáčka. Každopádně 25% sleva už může být docela zajímavá ušetřená částka a aspoň se jít podívat, co nabízejí hezkého, nebude marné. Ještě dodám, že tato akce platí pouze pro některé prodejny (Praha - OC Smíchov, Palladium, Tesco Letňany, Palác Flora, Debehnhams a Brno - Galerie Vaňkovka, Olympia).

Výprodej Essence, Catrice, Manhattan

Již tento týden se koná dlouho avizovaná akce serveru babybaby.cz, a to výprodej kosmetiky Essence, Catrice a Manhattan. K prodeji bude asi 12 tisíc kousků kosmetiky a vše za velmi příznivé ceny. Navíc půjdou sehnat vzácné věci ze starších kolekcí. Více info najdete na plakátku výše. 

25% sleva na vánoční balíčky v drogerii Rossmann

Vánoční zboží se na nás pomalu začíná valit ze všech stran. Drogerie nejsou žádnou výjimkou. Vánoční balíčky už jsem viděla snad ve všech našich drogeriích. Rossmann nás dokonce láká na slevu 25% na všechny vánoční balíčky. Pokud máte v úmyslu obdarovat své blízké právě kosmetikou, je to dobrá šance pořídit pěkné krabičky o něco levněji. Pokud si však chcete udělat radost sami sobě, já osobně doporučuji počkat si až po Vánocích, kdy už sice není tak velký výběr, ale zato sleva je 50%, a to už se sakra vyplatí, koupit si kosmetiku za polovinu jen proto, že je ve vánoční krabičce.

ELF - poštovné zdarma

Eshop kosmetiky ELF chystá na období 24.10. - 29.10. poštovné zdarma na objednávky v hodnotě minimálně 400 Kč. Běžně se jejich poštovné pohybuje v rozmezí 65 - 130 Kč, takže se nějaká ta ušetřená korunka hodí. Pokud máte něco vyhlídnuté od této značky, tak je právě teď skvělá doba k objednání.

Akce v Sephoře

Sephora je nevyčerpatelný zdroj akcí a slev. Aktuálně tam koupíte veškeré výrobky značky Sephora v akci 2+1 za 1 Kč. Tato nabídka platí až do 31.října. 
Pro pražské slečny a paní jsou tady další dvě lákavé nabídky. 23.října čili dnes se bude v OC Palladium od 11:00 do 20:00 hod konat akce Benefit. Čekají vás dárečky, nalíčení od makeup artistů a sleva 20% na celý sortiment Benefit
Podobná akce se bude konat 25.října v OC Flora, tentokrát ale se značkou Dior. Bude představena nová kolekce a dostanete dárek ke každému nákupu.

Essence krémy na ruce

Dlouho očekávané krémy na ruce od Essence už se k nám nezadržitelně blíží. Do drogerií Rossmann by se měly dostat nejpozději do konce října. Těšit se můžete na tři vánoční vůně - karamelová horká čokoláda, jablko se skořicí a perníkové latté.

Já osobně se zajdu podívat na výprodej serveru babybaby.cz, přemýšlím o menším balíčku z Elf, určitě se půjdu aspoň podívat na krémy na ruce od Essence a ještě jsem měla v plánu tu akci Benefit, ale bohužel dnes jsem mimo Prahu.

Která akce se nejvíce zamlouvá vám? A samozřejmě, určitě jsem na spoustu lákavých nabídek zapomněla, takže pokud o nějakých víte, určitě dejte vědět v komentářích.

5 komentářů:

  1. Pořád přemýšlím nad Essence výprodejem, ale bojím se, že bych se někde ztratila :D jinak jdou slevy mimo mě, vzhledem k tomu, že se teď do Prahy nějakou dobu nedostanu a u nás ve městě pochopitelně nic. Jinak na Rossmann si počkám a pěkně 23 půjdu, to jsou balíčky za hubičku. Jej!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se možná tak půjdu podívat do Marionnaud, přeci jen, 25% je 25%... :)) A na krémy na ruce od essence jsem zvědavá, u avizovaných vůní by ani nemusela vadit jakási chemičnost... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se chystám určitě objednat pár drobností z elfu, ale jinak mě akce nechávají chladnou :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujaly krémy na ruce, jsem zvědavá jakou vůni si vyberu a nebo jestli neodolám všem třem :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné, co si nenechám ujít, jsou ty krémy. :)

    OdpovědětVymazat