středa 24. října 2012

Olivový krém Herbavera

Ráda zkouším nové věci a vždy mám obzvlášť radost, když narazím na něco českého a ještě k tomu přírodního. Mým posledním úlovkem je olivový krém s aloe vera od bylinné kosmetiky Herbavera. Je určen na ruce a celé tělo, já jej však používám pouze na ruce. 



Krém velice příjemně voní. Je to však velmi zvláštní vůně, protože to ani trochu  nepřipomíná olivy či aloe vera, které by měly být v krému obsaženy. Je to taková nasládlá květinová vůně, ale přitom velmi jemná. Nehápu, jak se do toho krému dostala, ale je mi sympatická, líbí se mi. 
Krém sám o sobě je trochu tekutější, roztírá se velmi dobře, není vůbec mastný. Relativně rychle se i vsákne.
Kámen úrazu je však v účincích. Dejme tomu, že tak nějak průměrně tedy hydratuje. Má to však velmi krátké trvání a za deset minut můžete mazat znovu. Já jsem zvyklá si ruce mazat tak dvakrát, maximálně třikrát za den. Což ale s tímto krémem moc nejde,je třeba ho aplikovat vícekrát. 
Cena je kolem 35Kč za 120ml výrobků, což je rozhodně velice dobrá cena. Seženete ho klasicky ve všech drogeriích u ostatních krémů na ruce.

Konečný verdikt je takový, že je to prostě takový průměrný nebo spíše lehce podprůměrný krém. Není vyloženě špatný, ale seženete spoustu lepších a jen o pár korun dražších krémů na ruce. Třeba pokud si chce někdo udělat radost bylinnou kosmetikou a potřebuje jen nějaké to nenáročné přetření rukou, tak proč ne. Ale žádná velká výhra to není a já si ho podruhé už také nekoupím.

Jaký krém na ruce nejraději používáte vy?

6 komentářů:

  1. Tuhle značku kosmetiky neznám. Já na ruce používám krémy z LUSHe (Lemony Flutter a Handy gurugu) a také krém od Manufaktury (Verbena a grapefruit).
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manufakturu jsem objevila docela nedávno, že je to celkem finančně dostupná kosmetika a vypadá moc hezky. zatím mám od nich šampón a až spotřebuji pár svých krémů na ruce, tak bych od nich také ráda nějaký vyzkoušela.

      Vymazat
  2. Herbaveru znám, je fakt, že krémíky má takové tekutější. Ale mám za to, že jsem kdysi na ruce mívala od nich i něco hutnějšího a to bylo moc fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho taky a nevyhovuje mi. Hydratace nulová a strašně mi smrdí.

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som ho nekúpila, už len skrz toho obalu :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím proč, ale všechny krémy, které jsou čímkoli olivové, nemám prostě ráda. Nějak mi přijde, že nemažou, jak mají... :-/ Osobně používám všechno možné od Avonu, ty mám asi nejradši, ale jinak beru, co je :-) A co není s olivou :-D

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat