pátek 19. října 2012

Quattro oční stíny Essence

Dnes vám ukážu dvoje stíny od Essence. Jsou to zároveň jediné stíny, které od této značky mám. Nějak mi nejsou zrovna dvakrát sympatické a jak uvidíte níže, tak ani za moc nestojí. Ty první mi dala kamarádka, tak v tom jsem trochu nevinně. A když jsem kupovala ty druhé, tak jsem zřejmě měla jedno velké zatmění a dodnes té koupě lituji. Podíváme se na ně však trochu blíž.


01 XoXo


První stíny jsou ve skutečnosti docela fajn. Mají skvělou pigmentaci, a to i bez báze. V kombinaci s bází jsou dokonce tak výrazné, že se příliš nehodí na denní líčení. Stříbrné odstíny vypadají na fotce docela podobně. Ten první je však světlejší a decentnější. Používám ho na rozjasnění do koutka oka. Druhý stříbrný je moc pěkný na celém víčku. Fialový a černý stín potom používám pouze na vystínování. Všechny barvy v sobě obsahují menší třpytky. Mají docela zvláštní konzistenci, takovou lehce máslovou. Takže se moc dobře nabírají na štěteček, bohužel i tak docela dost práší. Bez báze se z oka doslova vypaří nejpozději za hodinku. S bází potom vydrží standardně, jako všechny ostatní stíny. Což je u mě kolem osmi hodin. Takže opravdu nejsou primárně špatné. Negativum je hlavně to prášení a potom ne zrovna velké využití, což je ale dost subjektivní. Tak obecně mi prostě nejsou moc sympatické a používám je spíše minimálně.

08 wood you mind?


Přejděme ale k druhému kousku, který je jeden z největších omylů, co jsem kdy koupila. To jsem si tak jednou přišla do drogerie, zrovna probíhal výprodej Essence a tyto stíny byly ve slevě za pouhých 30Kč. Tak nějak automaticky jsem předpokládala, že budou stejné kvality jako výše popisované quattro. Navíc zelené stíny mám moc ráda a zrovna jsem žádné ve své sbírce neměla. Tak jsem prostě neodolala a vzala jsem si je. Doma mě však čekalo pěkné zděšení. Ještě při zkoušce na ruku dopadly stíny dobře. To vidíte sami, pigmentace obstojná, první tři jsou spíše matné, nejtmavší stín obsahuje třpytky. Problém nastává v momentě, kdy stíny chceme použít na oko. První tři odstíny zelené jsou ve výsledku naprosto totožné a je úplně jedno, který z nich použijete. Absolutně nejde vystínovat jeden druhým, protože se vždy slijí v jednu neurčitou barvu. Takže jediná možnost je, vybrat si jeden z těch tří světlejších a oko potom vystínovat tím nejtmavším. Krom toho, konzistence je absolutně odlišná od předešlých stínů. Práší, ale opravdu brutálně. Je to jeden velký prášek a stíny máte během chvilky úplně všude. Nemluvě o tom nejtmavším odstínů, kde jsou ke všemu ještě dost hrubé třpytky. Výdrž bez báze opět kolem hodiny, s bází je to lepší, ale nepřekročí to pět hodin. Obecně jsou absolutně naprd. Jediná dobrá zpráva je, že tento odstín Essence stáhli z prodeje a už ho neseženete. Tady je mi líto i těch 30Kč a myslím si, že na stíny Essence už se jen tak nepodívám a žádná jejich sleva mě nezláká.

Co vy a stíny Essence? Máte je rádi a kolik kousků vlastníte?

10 komentářů:

  1. Mám ich pár, len zvyčajne využívam pri líčení paletky a tie tiene sú ako dodatok. Pri upratovaní tieňov som sama bola zaskočená, že koľko som si ich kúpila a vlastne ich ani nepoužívam =/

    OdpovědětVymazat
  2. Od essence mám jen jedny mono stíny a jsem s nimi poměrně spokojená (pokud tedy použiji bázi) :)

    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jedno velké zatmění :D. Ale kdo by to čekal, když první byly docela dobré. Já od essence žádné stíny nemám, jen jsem přemýšlela nad pigmenty, ale ani k těm jsem se ještě nedohrabala :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám nějaké stíny od essence a nemůžu si je vynachválit, ale je pravda, že některé jsou katastrofa :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zrovna ty první a docela se mi líbí :) Dokonce je tu a tam nosím i pro denní líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na den nosím čistě ty stříbrné. ale s tou fialovou a černou se přes den moc dobře necítím.

      Vymazat
  6. Stíny essence nepoužívám, ale s ostatními výrobky jsem spokojená. Škoda že jsi neukázala, jak vypadají na oku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o fotky jsem se snažila, ale měla jsem řasy a celé oční okolí tak zasypané těmi stíny, že to nebylo publikovatelné:-)

      Vymazat
  7. Koupila jsem si jedny mono černé od Essence a nikdy více. Práší, pořádně nevydrží, pigmentace taky nic moc.

    OdpovědětVymazat