středa 3. října 2012

Podzimní limitované edice Essence

V posledních dnech se objevilo hned několik ukázek chystajících se limitek Essence, tak je nejvyšší čas si všechny informace hezky urovnat a sepsat na jedno místo, ať v tom máme přehled a můžeme se dopředu nachystat, co si pořídíme.

Class of 2013

Class of 2013 by se měla objevit v drogeriích DM začátkem října, čili by to mělo být již každým dnem. Mně osobně se nejvíce líbí ta taštička. Uvidíme jak bude velká (nebo spíše malá), ale je to můj jasný favorit a ráda bych si ji pořídila. Líbí se mi i laky, ale u těch mám aktuálně ,,stop stav" a nemám v plánu svoji sbírku nějaký čas rozšiřovat.

Home sweet home

Na Home sweet home si budeme muset ještě chvíli počkat. Je naplánována na začátek listopadu a opět bude dostupná v drogerii DM. Zde mě nejvíce zaujal lesk na rty a také tvářenky vypadají na obrázku hezky. Ale jelikož jsem byla teď docela zklamaná z tvářenek jak z Miami Roller Girl kolekce, tak i z poslední Cherry Blossom Girl, bojím se, že i zde ty tvářenky sice hezky vypadají, ale skutečnost bude někde jinde. Ale ráda se na ně zajdu podívat a vyzkoušet si je.

Twilight Breaking Down


Upíří kolekce dorazí také v listopadu a měla by jít sehnat jak v DM, tak v Rossmannu. Tato kolekce mě zaujala asi nejméně. Je plná tmavých barev a třpytek a to není zrovna můj šálek kávy. Ale určitě se na ni zajdu aspoň podívat.

Úplně poslední limitkou tohoto roku bude Snow Jam, která dorazí v prosinci. Zatím se však neví, co konkrétně bude obsahovat. Ale určitě vám dám vědět hned, jak se nějaké obrázky objeví.

Co vás z chystaných limitek zaujalo nejvíce?

13 komentářů:

  1. Z té první se mi líbí ty tužky a gumičky jsou moc roztomilé :-) Home sweet home mi přijde... no, kdyby mi bylo o deset míň, pořád bych na to byla stará :-D Ale nevadí, ty tvářenky opravdu vypadají pěkně, docela i stíny, kdybych měla slabou chvíli :-D Ta Twilight není k zahození, teda hlavně laky (jestli to jsou laky), protože u těch tmavou se třpytkami můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Budes se divit, ale ten Shimmer powder z Breaking down :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Essence se činí a poslední dobou mají jeden hit za druhým! Každopádně, půlku sortimentu jsem vůbec neznala!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se z první kolekce líbí ten pudr, laky a stíny v tužce...od té kolekce k Twilight jsem čekala víc.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se právě nejvíc líbí ta poslední, sice už měly minulý rok podobnou, ale i tak :D. Také teď mám stop stav nakupování laků, stejně od většiny mám nějaký podobný, bude mi (muset) stačit se kochat :).

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za vaše komentáře.

    Jinak jsem se dnes byla podívat v DM a aktuálně vyprodávají Miami Roller Girl, vše za polovinu.

    OdpovědětVymazat
  7. Z 2013 se mi hodně líbí makeup taštička, ze sweet home zase tvářenky. No a twilight si koupím už jen kvůli tomu, že to je twillight :D

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ten zlatý lak na nehty z upíří kolekce - doufám, že live bude stejně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se hrozně těším na limitku, která bude opět obsahovat krémy na ruce.. tu jsem loni prošvihla, ale letos mi uniknout nesmí!!:)) bohužel si ale nejsem jistá, jak se bude jmenovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle Facebooku Essence by krémy na ruce měly dorazit v polovině října. Také si určitě nějaký pořídím.

      Vymazat
    2. Ty krémy taky musím mít, já jsem minulý rok zaváhala a žadný si nekoupila, ale letos to nesmím podcenit :)
      Jinak mě nejvíc zaujala kolence Home sweet home, ale i ostatní určitě omrknu "live"...

      Vymazat
  10. Panebože. Twilight je i v kosmetice? Achjo :-( Mně se nejvíc líbí ty gumičky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už se moc těším, i když tu poslední limitku bych asi klidně oželela :D

    OdpovědětVymazat