pondělí 8. října 2012

10 malých tajemství

Tag 10 malých tajemství se začíná pomalu rozrůstat v české blogové sféře, tak je nejvyšší čas přispět také svojí troškou do mlýna. :-) Nejdříve jsem tag viděla u An. a později také u Plum a papaya. Netýká se přímo jen kosmetiky, tak máte šanci poznat mě zase trochu více.

1. Jaký produkt v tobě vzbudí pocit, že se cítíš miliónově?


Základem pro to, abych se cítila dobře je pro mě pocit čistoty a svěžesti. Což v překladu na produkty znamená sprchový gel a deodorant. Sprcha je pro mě naprostým základem a opravdu mě děsí statistiky, kolik lidí se dokáže mýt třeba jednou týdně. Pro mě je to rutina 1 - 2 krát denně, a to za každých okolností. Druhou základní položkou je použití deodorantu, taktéž denně bez výjimky. Kéž by tyto dva produkty vlastnil každý člověk. Určitě by to mnohým z nás zpříjemnilo ježdění v MHD.:-)

2. Jaké je tvé tajemství v péči o pleť?
Pravidelné čištění pleti. Přepočteno na produkty: pleťové mléko a tonikum. A co především, tak provádět tyto úkony pravidelně. I tohle je pro mě naprostá rutina, bez které si nedokážu představit den. Ale je pravda, že dříve jsem byla líná starat se o pleť po ránu a čištění jsem prováděla jen večer. V momentě, kdy jsem si na to zvykla v obou denních hodinách, na pleti byl znát výrazný rozdíl. Takže tohle je opravdu základ, bez kterého jsou vám všechny další krémy, dekorativní kosmetika atd. úplně k ničemu.

3. Jaké je tvé tajemství v péči o vlasy?
Na své vlasy se  snažím být co nejopatrnější a zatěžovat je co nejméně. Nefénuji si vlasy, žehličku používám minimálně, nemám žádné stylingové přípravky a nikdy bych si sama nebarvila vlasy. Barvám a melírům jsem se obecně dlouho vyhýbala, nyní čas od času něco zkusím, ale vždy se svěřím do péče odborníka.

4. Jaké je tvé tajemství v oblasti stravy?
Jíst pravidelně a v malých porcích. Jím 6x denně - snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře, druhá večeře. Nesnesu pauzu bez jídla větší než tři hodiny. Zároveň se však nepřecpávám a vždy si dávám opravdu malé porce. Vždycky říkám, že jsem jako miminko, potřebuji jíst pořád, ale nikdy toho nesním moc najednou.:-)

5. Jaké jsou tvé tipy na cvičení?
Tak především přemoct lenost (to je pro mě vždy nejhorší) a pak si najít něco, co vám bude vyhovovat, dělat radost. Hlavně to nesmí být stres. Já osobně jsem si v poslední době nejvíce oblíbila cvičení Por de bras a HEAT. Por de bras se mi líbí, protože je to spojení jak relaxace, tak pořádného protažení a především je to balzám na zatuhlou páteř a bolavá záda. Není u nás příliš známe, ale můžu o něm třeba někdy napsat více, pokud by byl zájem. A HEAT mám zase ráda, protože člověk ,,jenom" jde a přitom se neuvěřitelně zpotí. Tělo dostane sice zabrat, ale zase tou nejpřirozenější činností pro něj - chůzí.

6. Jaký parfém je tvou tajnou zbraní?


Je to Believe od Britney Spears. Přiznám se, že teď aktuálně jej nemám, ale plánuji se k němu zase vrátit, protože to bylo takové mé ,,sebevědomí" v lahvičce. Už samotný slogan k parfému mluví za vše ,,Největší svoboda spočívá v důvěře sebe sama."  Tento parfém jsem používala na speciální příležitosti, kdy jsem si potřebovala dodat odvahy, takže zkoušky, pohovory, rande...Když jsem ho měla na sobě, připadala jsem si prostě sebevědoměji a to si myslím, že je tou největší zbraní, jakou můžete mít. Pokud věříte sami sobě, dokážete cokoliv...

7. Jaký je tvůj kousek v šatníku, ve kterém se po tobě muži otáčejí?
Myslím, že jsou to všechna trička, halenky, blůzičky, svetříky s velkým výstřihem.:-) Ano, tohle považuji za svoji velkou zbraň. Asi patřím k tomu malému procentu žen, které by svůj ,,výstřih" neměnily ani za nic (ale nebojte se, mám zase jiné mindráky), takže se nerada schovávám třeba v rolácích a podobných věcech. No a na muže to zatím vždy fungovalo docela dobře.:-)

8. Jaký je tvůj nejstřeženější šperk?


Tohle je docela záludná otázka. Co se týče šperků, tak jsem hodně ,,nevěrná". Mám ráda změnu, takže si kupuji levné kousky, které nosím chvíli a až zčernají nebo se jinak poškodí, tak si prostě koupím nové. Našla jsem však jednu výjimku. Je to tento prstýnek s vypadlým kamínkem. Kdysi mi ho dala babička, která ho našla. A já ho od té doby nosím pořád. Ani nevím proč, není na něm nic zvláštního, ale nějak jsme k sobě prostě přilnuli a já jsem nikdy nenašla důvod, proč ho odložit. Marně se snažím vzpomenout, jak už je to dlouho. Ale vzpomínám si, že už jsem ho nosila nějaký ten rok na střední, takže to bude v rozmezí 6 - 8 let.

9. Kdo je tvojí módní inspirací?
Můj šestý smysl. Nikdy nedám na módní trendy či rady druhých (jeden z důvodů, proč si nejraději chodím kupovat oblečení sama, ne s kamarádkou). Důležité jsou pro mě dvě věci. Aby to lichotilo mé postavě a abych se v tom cítila dobře. Nenarvu na sebe třeba legíny jen proto, že jsou zrovna in i za cenu toho, že budu mít opticky o deset kilo navíc. Obecně mám ráda elegantní styl, takže sukně a podpatky, to je moje.

10. Něco, co o mně nevíte...
Nemám přítele a doufám, že tomu tak ještě chvíli zůstane. Mám ráda svůj single život a užívám si ho plnými doušky...

7 komentářů:

  1. Moc hezky napsáno! A to cvičení Por de bras by mě určitě zajímalo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popřemýšlím o nějakém článku, kde bych napsala víc.

      Vymazat
  2. Believe je moc krásná lipová vůně, taková optimistická, taky se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě těší, že tuhle vůni zná i někdo další. většinou mám pocit, že od toho dají všichni ruce pryč, jen proto, že je u toho napsané ,,Britney".

      Vymazat
  3. Tak v celkem dost věcech se shodneme, musím říct :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla zkusit single život. Ale to bych nemohla znát svého drahého, jinak by se mi stejskalo:-)
    Ale krásně napsané a upřímné!

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, parádní tag :) Taky si poslední dobou užívám svůj single život a je to super, to souhlasím! :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat