neděle 14. října 2012

Novinky v obchodech + co jsem si koupila

Dnešní článek bude takový miš maš. V první části vám představím pár novinek, které jsou nebo budou v našich obchodech. A v druhé části to bude takové malé new in aneb co jsem si za poslední dobu pořídila.  A začneme jak jinak, než novou porcí připravovaných BB krémů.

Nivea BB krém

Nové BB krémy já vyhlížím s předstihem a tak mě opravdu překvapilo, že jsem se o BB krému od Nivea dozvěděla až z letáku Rossmann. Nevím, jestli už je k dostání nějakou dobu nebo teprve přijde, ale sama jsem je v obchodě ještě nepotkala. Každopádně od pondělí by měly být v Rossmannu v akci, tak snad opravdu budou. Já se do BB krémů zamilovala, můj aktuální od Maybelline začíná pomalu, ale jistě docházet, takže by se mi nějaký nový hodil. Určitě se hned v pondělí vydám do Rossmannu na výzvědy.

Rimmel BB krém

Svůj BB krém předvede i Rimmel London. Slibuje dokonce 9 účinků v 1. To je snad nejvíc ze všech BB krémů:-) Bohužel u nás se zatím neprodává, tak uvidíme, kdy se k nám dostane. Aktuálně se teprve začíná distribuovat na domácí anglické půdě. Rimmel je jedna z mých nejoblíbenějších značek, tak mám velká očekávání, jestli mi sedne i jejich BB krém.

Balea Limitovaná edice

Balea na nás chrlí limitky v jednom kuse, tak zde je ta aktuální We love macarons. Obsahuje tělová mléka a sprchové gely ve dvou lákavých vůních - čokoláda a fíky, višně a mandle. Jak voní ta první, to bohužel nevím, zašla jsem zrovna do více frekventovaného DM a už na mě zbyl jen prázdný regál. Každopádně višně s mandlemi na mě počkaly a tohle tělové mléko uvidíte dnes ještě jednou v mém new in.

Má historicky první objednávka Elf

Ano, je to tak. Mě velká mánie kolem Elf úplně minula. Dlouho jsem o této značce ani netušila. Jakmile jsem začala číst kosmetické blogy, tak jsem o ní zase četla v jednom kuse. Ale dost často v ne zrovna pozitivním slova smyslu. A tak jsem s objednávkou dlouho otálela, pořád přebírala a výsledek vidíte na fotce. Koupila jsem si dva štetce ze Studio řady. Chtěla jsem nějaký na pudr a nedokázala jsem se mezi těmito dvěma rozhodnout, tak jsem vzala oba dva. Já těch štětců doma moc nemám, tak je rozhodně využiji. Už teď můžu říct, že mě příjemně překvapily. Jsou krásně jemné a dobře se s nimi pudr nanáší. S tím menší jde dobře nanést i tvářenka. Potom jsem si vybrala HD pudr a z toho jsem také nadšená. Krásně pleť zmatní a hlavně vydrží na tváři opravdu dlouho. A na závěr jsme vzala ještě balzám na rty. Který je docela fajn, akorát se mi ani trochu nelíbí ten obal. 

Hrozně moc tělových mlék:-)

Přiznávám se dobrovolně, tohle jsem tam trochu nezvládla. Pořídit si v jednom týdnu tři nová tělová mléka, to může jedině blázen:-) Ale prostě se to nějak naskládalo. Mléko od Nivea mám vyhlídnuté už delší dobu. Dokonce na něj byla akce v DM slevové kartičce, která však končí začátkem listopadu, takže byl nejvyšší čas ji využít. A do toho ta výše zmiňovaná limitka Balea. Oni dobře vědí, proč dělat limitky v omezeném množství. U běžného sortimentu si řeknete, že si daný výrobek koupíte někdy později. Zato limitku, tu si musíte koupit hned, protože už zítra může být pozdě. Takže jsem sáhla i po tomto kousku. A aby toho nebylo málo, tak mi kamarádka, která pracuje v lékárně, dala tělové mléko po opalování od Biodermy. Zřejmě se zrovna takového sortimentu na podzim nemůžou efektivně zbavit. Ale já vzhledem ke svým železným zásobám, tohle mléko zatím schovám a příští léto se bude hodit.

Yankee Candle

Tohle sice není kosmetika, ale v blogsféře se o svíčkách Yankee Candle mluví docela často, tak se musím pochlubit i já. Musím se přiznat, že jsem opravdu dlouho váhala, jestli si koupit tak drahou svíčku. Ale potom, co jsem si koupila svíčku od Brise (která je asi tak jediná z drogerií, která aspoň trochu voní), stála mě stovku a za tři dny byla pryč, tak jsem se definitivně naštvala a riskla jsem koupit Yankee Candle. A už teď můžu říct, že nelituji. Vybrala jsem si vůni heřmánkového čaje s medem a voní naprosto úžasně. Krásně jemně, žádný umělý smrad, jako mají jiné svíčky. A navíc stačí svíčku zapálit na dvě tři hodinky a vůně v pokoji drží třeba dalších 24 hodin. Zatím tedy nevím, jak dlouho mi svíčka vydrží, ale po pár dnech, co ji mám, to zatím nevypadá, že jen tak vyhoří.

Co jste si v poslední době koupili vy?

11 komentářů:

  1. Gratuluji k první Yankee a předem varuji, jsou opravdu návykové! Sama za sebe se tedy na nové bb nijak netěším. Od nivei jsem měla jednou jejich hrůzný tonovací krém a bojím se, že ho pouze na bb přejmenovali. Rimmel je už něco jiného, ale vzhledem k mé železné zásobě makeupů by mi vůbec nevadilo, kdyby se k nám tenhle výrobek dostal tak za dva roky. Co se týče Balei, tam se těším až na další kolekci - Indický čaj. To je totiž ta nejúžasnější vůně, kterou tahle značka nabízí! A teda kamarádka, co rozdává Biodermu by se mi taky velice hodila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. BB jsou opravdu všude, já si teďka objednala jeden z krasa.cz, tak jsem na to zvědavá:) a ta limitka od Baley je opravdu k nakousnutí! :D určitě se pro něco vrátím, protože jsem na ní jen koukala a nic si nevzala:/

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě svou Yankee candle nemám, ale na Vánoce se chystám nějakou tu vánočně vonící pořídit :) Chtěla jsem si pořídit ty novinky od Balei a byla jsem ve dvou DM a už na mě nezbylo :( Na BB jsem zvědavá, ale nevěřím, že by byly tak úžasné, že bych si je pořídila...
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma taky hrozně moc tělových mlék :). Jinak od elfu jsi podle mě zvolila dobré věci ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje články o Elf kosmetice mi byly největší inspirací, tak ještě aby ne.:-)

      Vymazat
  5. Já jsem si také ještě nic od elfu nepořídila a právě kvůli těm recenzím, jednou je to úžasné, po druhé hrozné, tak nevím. O BB od Nivey jsem také nevěděla, ale ten od Rimmelu by mě docela zajímal :). Zítra si jdu pro Baleu, škoda, že si nemohla očuchat tu čokoládu, voní naprosto božsky :)!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea BB krém jsem potkala už v Tetě, kde ho mají od pátku v akci (mimochodem ještě za dráž jak v R.), ale bohužel jaksi chybí testery :/
    A ta Bioderma po opalování je naprosto bezvadná záležitost, sama ji mám a je to to nejlepší poopalovací mléko, co jsem kdy měla! :)

    OdpovědětVymazat
  7. super nákupy, těším se na recenze! Rimmel je také moje oblíbená značka, jejich BB bych určitě ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s Yankee zatím měla smůlu, nebo jak se vezme... zkrátka moje zkušenost je taková, že nezapálené voní líp než zapálené :-D Asi jsem si vybrala špatné vůně, ale zklamalo mě to... nicméně ještě jim dám šanci, zrovna ten heřmánkový čaj mě láká :-)

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si koupila BB cream od garniere a byl ve slevě za 149kč.

    OdpovědětVymazat