úterý 9. října 2012

Má sbírka deodorantů a antiperspirantů

Dnes to bude opět souhrnný článek, kde bych vám chtěla představit své aktuální deodoranty a antiperspiranty. Psala jsem to již několikrát a naposledy včera, tyto přípravky jsou pro mě naprostým základem a nedokážu si bez nich představit jediný den. Obecně dávám přednost deodorantům a snažím se vybírat ty, které neobsahují hliníkové soli. Ale netrvám na tom zase tak striktně. V horkých letních dnech prostě potřebuji antiperspirant, který mě skutečně ochrání, takže to zvládnu i s tou solí. Nejraději mám tuhé deodoranty/antiperspiranty. Kuličkové už jsem neměla hodně dlouho, nějak mi prostě nesedí. A čas od času se ke mně dostane deodorant/antiperspirant ve spreji, ale ani ty příliš nemiluji. A zde je má aktuální sbírka.


Nivea: Pure and natural Deodorant
Na úvod tedy začneme něčím, co mi zase takovou radost nedělá. Deodorant mi byl sympatický, neobsahuje hliníkové soli, má v sobě přírodní výtažky, ale tak nějak se neskamarádil s mojí pokožkou. Chápu, že deodorant mě nedokáže ochránit před pocením jako antiperspirant a ani jsem to od něj neočekávala. Ale tahle věc pravděpodobně nějak divně zareaguje na moji pokožku a během chvíle se mi začne z podpaží linout takový závan, jako bych se dva dny nemyla. Při nějakých náročnějších dnech by tedy neobstál ani náhodou, tak jsem ho začala používat ve dnech, kdy jsem třeba byla celý den doma a nedělala nic závratného. Tudíž jsem se ani nijak významně nepotila. Což mi ovšem nebylo nic platné. Stačila hodinka, dvě a ten zápach se objevil stejně. Proto si myslím, že to není tak, že by tento deodorant dostatečně nepůsobil, ale on prostě divně zreaguje a začne smrdět. Takže kdybych nepoužila vůbec nic, tak dopadnu mnohem lépe, než s tímto deodorantem. Za mě tento kousek určitě nedoporučuji, ale je možné, že třeba na jiném těle bude reagovat odlišně. 

Garnier Mineral Antiperspirant
Tady se výrobci nedokázali shodnout, jestli jde o deodorant nebo antiperspirant, raději na obal uvedli obojí.:-) Podle mě jde ale o antiperspirant, protože slibuje zabránění pocení. Obsahuje hliníkové soli. Tento kousek jsem chtěla už hrozně dlouho. Vždy mi byla tato řada od Garnier sympatická, ale vždy jsem sáhla po něčem jiném. Každopádně jsem ráda, že jsem si ho konečně koupila. Voní výrazně po citrusech, je trochu tužší, takže je třeba při aplikaci lehce přitlačit. Ale zase vůbec nedělá stopy, krásně se rozetře. To nejdůležitější, a to ochranu proti pocení, zvládá. Těch 48 hodin jsem tedy nezkoušela, ale klasický den s tímto antiperspirantem hravě  zvládnu. Je z mé aktuální čtverky jasně nejlepší.

Dove Silk Dry Antiperspirant
Opět antiperspirant a opět bohužel hliníkové soli. Tento kousek mi dělal společnost celé léto a veškeré parné dny zvládl na jedničku. Co se účinků týče, tak opravdu super. Mám s ním jen jeden problém, a to že nechává bílé stopy v podpaží. Sice se mi nestalo, že bych si s ním zašpinila tričko, ale ten bílý flek se mi v podpaží udělá úplně pokaždé a chvíli trvá, než zmizí. Je to škoda, protože jinak je mi velmi sympatický a jeho účinky jsou více než uspokojivé. Ještě dodám, že velmi lehce nevtíravě voní. Je to taková typická Dove vůně.

Balea Senstitive Deodorant
Deospray od Balea mám pouze v malém balení a kupovala jsem si ho primárně na cesty. I tento kousek má v sobě hliníkové soli.Příjemně voní, nedělá fleky a dokáže vás na chvíli osvěžit. Nezvládne sice ochranu po celý den, ale nárazově na cesty nebo na tahání do kabelky se hodí. Navíc stál jen 30Kč. Takže jsem ráda, že ho mám a určitě jej využiji, ale v plném balení na každodenní používání bych si ho nekoupila.

Jaké jsou vaše oblíbené deodoranty nebo antiperspiranty? Bojíte se hliníkových solí nebo si z nich neděláte těžkou hlavu?

11 komentářů:

  1. Tuhé deo nepoužívám, nemám je ráda. Ale používám ty ve spreji - dobré zkušenosti mám právě s Garnier mineral nebo Adidas (ten bílej). O složení se popravdě moc nezajímám...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teda nejraději spreje, kuličky jsou moc tekuté a tuhý deoš je moc tuhý -:D :D

    Moji jedničkou jsou Adidas Action 3 ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak můj nejoblíbenější antiperspirant je Old Spice Iceland, krásně voní po točené vanilkové zmrzlině a je účinný. Pak používám od Baley sprej kokos a tiaré, velmi pěkně voní a účinkuje taky. Dále pak mám Fa sprej nutriskin invisible comfort(ten fialový) a ten taky účinkuje, ale hlavně překrásně voní. Jinak ty hliníkové soly právě brání pocení, jak jsou ve složení, tak se jedná o antiperspirant. Jak tam uvedené nejsou, jedná se pouze o deodorant. Ten ovšem nezabrání pocení, jen přebije smrad:-D A molekuly hliníkové soli jsou natolik velké, že do těla, do uzlin, se nemají jak dostat...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se hliníkových solí snažím moc nebát, protože jinou variantu než antiperspirant používat nemůžu. Nebo tedy můžu, ale za hodinu jsem zase opocená... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda od niveu for black and white, psala jsem o něm článek :). Nejvíc se mi líbí, že je balení průhledné, takže jde přesně vidět, kolik ho ještě zbývá :).

    OdpovědětVymazat
  6. chválu na ten Adidas slýchám nějak často, asi budu muset překonat svoji averzi na spreje a také ho vyzkoušet:-)
    s těmi hliníkovým solemi je to oříšek, sama nevím, na kterou stranu se přiklonit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak určitě je lepší si dávat pozor, co je v deodorantu či antiperspirantu, protože zrovna podpaždí je docela citlivé místo a měly bychom dávat bacha, co se nám může dostat do těla... takže v tomhle se snažím vyhledávat produkty, ve kterých je toho co nejméně, na druhou stranu nemyslím si, že by to bylo až tak tragické, ale určitě není na škodu mít na mysli své zdraví :-) Better safe than sorry :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhé deodoranty jsou taky moje nejoblíbenější. Hliníkových solí se příliš nebojím, přijde mi, že ten hype kolem nich je trochu přehnaný. Aktuálně mám ráda krémový Balea Sensitive, stojí jen 30 Kč, ale opravdu ochrání na celý den.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju, pokud ti fungují takto levné antiperspiranty. Mě absolutně nezabíraly. Musel jsem začít používat něco silnějšího a aktuálně mám Everdry. Funguje skvěle pokud se nadměrně potíš a je bez barvy a vůně, takže pak můžu použít jakoukoliv jinou vůni. Je to ale opravdu spíš pro ty, co se potí víc než dost.

    OdpovědětVymazat
  10. pekná zbierka. ja mám z najradšej garnier. nivea mi po dlhšom používaní smrdí, dove ma tiež nejako nezaujal ale garnier. ten mám rada. a ja preferujem spreje.

    http://nadkinsvet.blogspot.sk/ rozdávame darčeky

    OdpovědětVymazat
  11. Wow that was unusuаl. I just wrote an very long сomment but after ӏ cliсkeԁ submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all
    that oѵer аgaіn. Anyhow, just
    ωanted to say fantastiс blog!
    My webpage > game online

    OdpovědětVymazat