pátek 1. prosince 2017

Novinka v mé pečující rutině: Pleťová séra

Jsou produkty, které používám již léta a jsou zase některé, které mi dosud přišly zbytečně a vkrádají se tak nějak postupně. Jedním z nich jsou určitě i séra. Vždy jsem je považovala spíše za zbytečnost a nepřišlo mi nutné ještě něco dávat pod krém. Byla jsem ráda, že jsem se naučila používat pravidelně aspoň ten. Jenže pleť ve dvaceti žádá úplně něco jiného než ve třiceti, a tak bylo jasné, že i na mě časem dojde a bude potřeba péči o pleť posunout zase o kousek dál. 

Se séry koketuji již delší čas, za úplně první bych považovala asi Leganzu, kterou jsem kupovala hodně náhodně, ale takto zpětně to byla super volba na první lahvičku se sérem. Stála ani ne dvě stovky, a ten účinek tam byl vidět. Vůbec jsem jej nepoužívala pravidelně, ale vždy když byla pleť sušší, hodila jsem pod krém tohle a hned to bylo lepší. 


Dnes už je pro mě sérum denní rutinou, a to jak ráno, tak večer. Večerní péči pokouším už asi od ledna, tu ranní asi dva měsíce, ale výsledky se dostavují a já už si teď vůbec nedokážu představit, že bych séra nepoužívala. 


Začněme kouskem od Yves Rocher, který určitě dobře znáte, protože paradoxně v posledních týdnech běží na tuto řadu masivní kampaň. Krém ze stejné řady potkáte v mých letošních neoblíbencích, nicméně sérum se osvědčilo. 

Je hodně univerzální, slibuje spoustu marketingových věcí, jak působí proti stresu atd., což se špatně posuzuje, ale pleť je po něm rozhodně v lepším stavu. Super je, že se dá používát ráno i večer a pokud nejste takový blázen jako já, že musíte ráno používat něco jiného než večer, postačí vám pouze tohle. Mám ho vyzkoušené i ráno pod makeup a je to naprosto v pořádku, makeup samotný to nijak neovlivňuje a drží na pleti velmi dobře. Já osobně ale Elixir Jeunesse používám večer. Nehledejte v tom nic zapeklitého, prostě mám na ráno většího favorita a mám radši, když mám ty lahvičky dvě, jiný důvod to nemá. 



Sérum se chlubí poměrně hezkým složením, konzistenčně je to spíše vodička, ale taková trošku hustější, takže zbytečně neteče a jde dobře rozetřít. Voní velmi typicky jako spoustu jiných krémů od Yves Rocher. Jemně, decentně, trochu v tom jdou cítit květiny. Já tu vůni mám ráda, takže mi vyhovuje. 


Aplikace kapátkem je také velmi pohodlná, obvykle dám tak třetinu až polovinu dávky, kterou pumpička dokáže pojmout. Na pleti je to velmi lehoučké, chvilinku to lepí (to dělá to aloe na druhém místě ve složení), ale za pár minutek je to pryč a můžete aplikovat normálně krém.

Účinky jsou takové spíše decentní, nic převratného, ale přece jen to poznat jde. Pleť je taková spokojenější, sjednocenější a méně náchylná k tvorbě šupinek. Mám z používání séra dobrý pocit a sedí mi. Ani z dlouhodobějšího hlediska nedělá nic špatného, pleť nezatěžuje ani neucpává póry. Není to nic převrátného, ale pokud chcete příjemné a spíše přírodněji zaměřené sérum, určitě to není špatná volba. 

Sérum je určeno pro pleť 30+, ale je opravdu lehoučké, takže i pokud jste mladší a máte pocit, že byste již sérum rádi zařadili do své rutiny, proč ne. Cena je 790 Kč za 30 ml, ale nenechte se zmást, v klidu ho koupíte i za půlku. 


Druhým kouskem je jeden z ikonických produktů mého oblíbeného Kiehls. Ještě o něco známější je jeho tmavě modrý bráška Midnight Recovery, ale ten mně zase tolik nevyhovuje a mnohem radši mám tento olejíček určený na denní péči. 



Vlastně to byla láska na první vyzkoušení. Měla jsem loni touto dobou vzoreček, a ty změny byly pozorovatelné vpodstatě okamžitě. Pak už jsem jenom čekala, kdy na něj našetřím, protože už je cenově trošku vyšší. Vyjde vás na 1 180 Kč. Ale zase téměř neubývá, a podle mě nejde spotřebovat ani za rok a bude se mnou ještě hodně dlouho. 

Kapátkem se tekutina opět velmi dobře aplikuje. Dělám to tak, že si ráno přetřu obličej tonikem a ještě dříve než se úplně vstřebá, tak vmasíruji dvě kapky tohoto olejíčku. Ano, konzistenčně je to skutečně olej, ale vůbec se toho nemusíte bát a už vůbec vás nemusí strašit, že to dáváte ráno pod makeup. Okamžitě se to vstřebá a zůstane jen vypnutá, sjednocená a spokojená pleť. 

Opomenout nesmím ani vůni. Ta je velmi pozitivní a energická, na pochmurná rána značka ideál. Nevím, co přesně tam cítím, možná trochu zázvor, citron, květiny,..



Účinky jsou skvělé a jdou vidět okamžitě. Pleť je vypnutá, sjednocená a při každém nanášení makeupu ten olejíček budete blahořečit. Nejvíc to vidím na čele, kde mám zároveň i nejvíce vrásek. Ta pleť je vypnutější a makeup na ni lépe sedí, nezalézá tolik do vrásek a pleť je prostě po celý den více svěží. 



Když to navíc dám dohromady a ráno nanesu Kiehls a večer Yves Rocher, ty změny na pleti jsou neskutečně. Opravdu jsem s ní teď daleko spokojenější. Pleť je vypnutější, sjednocenější, jemnější a co jsou to šupinky, to už dávno nevím. Jsou to malí pomocníci, ale díky nim rozhodně vím, že ta péče navíc za to stojí. Takže za mě používání pleťových sér určitě ano a konkrétně tyto dva kousky za mě také velké ano.

Jak jste na to se séry vy? Používáte je nebo je to pro vás zbytečnost?

8 komentářů:

  1. Zrovna taky používám tohle sérum od Yves Rocher a jsem s ním moc spokojená. V minulosti jsem měla Hydrabio sérum od Biodermy a to bylo tky boží a na pleti mi dělalo téměř zázraky, po jeho používání jsem měla pleť jak dětskou prdelku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď v tom mám zmatek, česky se ten produkt od YR jmenuje sérum, ale v angličtině essence, tak nevim, jestli je to esence, nebo sérum :D takhle to totiž vypadá, že se na tu esenci mělo dát ještě sérum. A teď babo raď :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že YR má někdy problémy s překladem, tak to mohlo vzniknout někde tady. Já to používám jako sérum a myslím, že je to tak i myšleno.

      Vymazat
  3. Já teď používám hyaluronové sérum od Saloos a těžko hodnotit, žádné převratné výsledky na pleti prozatím nevidím, ale vyhovuje mi.

    OdpovědětVymazat
  4. Sérum používám od Saloos, teda zatím ne pravidelně, takže ještě zázraky nevidím. :) Séra určitě nejsou špatné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Séra používám tak od 26+ a měl by je používat každý, je to fakt prevence stárnutí pleti, do které se vyplatí investovat, protože séra stačí menší množství než krému.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat