pondělí 4. prosince 2017

Čtvrtá adventní soutěž

Včera jsme sice oslavili teprve první advent, ale víte, že já jsem soutěže trošku posunula, aby k vám výhry stačily včas dorazit, a tak nás dnes čeká již poslední adventní soutěž. Tu jsem připravila ve spolupráci s eshopem Notino.cz a na jednoho výherce čeká pořádná zásoba micelárních vod.



V balíčku se ukrývá celkem pět lahviček. Jedná se o micelární vodu Mixa, která je zároveň jedna z mých nejoblíbenějších, poté micelárka Avéne, Eucerin a aby toho nebylo málo, tak také od méně známé značky tolpa. A ještě k tomu všemu odličovač očí Bielenda. A je vystaráno o čistění pleti nejméně do léta. 



Podmínky soutěže:
1) Sledovat můj blog přes jeden z komunikačních kanálů (GFC, Bloglovin, Blogerky, Facebook, Instagram (stannah.navlastnikuzi)).
2) Kontakt na sebe nechat můžete i nemusíte, ale v druhém případě nezapomeňte sledovat vyhlášení soutěže, které proběhne na mém Facebooku
3) Do komentářů mi napište, jaká je vaše nejoblíbenější micelární voda. 

Soutěž  poběží do pátku 8.12. Vítěze vybere random.org.

A nebojte, soutěžím ještě není konec, do Vánoc najdete ještě jednu na Instagramu. Spuštěna bude v následujících dnech.


Všem přeji hodně štěstí!

60 komentářů:

  1. Sleduji na Instagramu
    email: karolina.samkova@seznam.cz

    Mojí nejoblíbenejší micelárkou je Garnier - dvousložková na odolný makeup.

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Sedmikráska, ale i jinde :-))
    Zrovna teď používám dvoufázovou micelárku od Garnier, která mi moc vyhovuje. Pak mi seděla ta od La Roche, Mixy a Astrid.
    USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tady i přes bloglovin.
    Moje nejoblíbenější je Garnier a Mixa.

    t.jerabkova357@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    kedysi som nedala dopustiť na micelárku SEBIUM od Biodermy, ale potom som už mala pocit, že pleť si na ňu zvykla... a odtedy hľadám a skúšam niečo čo by ju nahradilo, ale zatiaľ to nie je nič moc... teraz používam od NIVEY nejakú, tá celkom ujde, ale nie som z nej až taká očarená... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji te na fb a blogerkach jako Ella Nová,hm153@email.cz. Moje nej je od Biodermy a aktualne pouzivam od YR. Uzij si hezky advent :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já sleduji na FB - Jana Švábová i tady :-)
    email : svabovajaja@centrum.cz
    A moje nej nej nej miclárka je aktuálně od Biodermy H2O na smíšenou až mastnou pokožku, používám ji nějak od léta a oblíbila jsme si jí, ale vzhledem k ceně, bych ráda našla stejně dobrou a cenově dostupnější :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji přes GFC Monnika, Moniicka.s(zavinac)gmail.com, nyní používám už asi rok Bioderma Hydrabio :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji tady jako Michaela Barthová. Nejlepší micelárka je podle mě Garnier, ta růžová.
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC jako miss.velvet nebo jako Januska K
    Micelárních vod už jsem vyzkoušela celou řadu a na pomyslném trůnu pro mně je micelární voda Garnier pro citlivou pleť.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC : Petga Fektus
    horbendy@gmail.com
    Yves Rocher Sensitive Vegetal :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Libuji si více v pleťových vodách, na milcelárky je spíš mamka, ale nedám dopustit na micelarku růžovou od Lorealu :-)
    Sleduji IG i FB
    annlotty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Alena Lusková
    email: luskova.alena@gmail.com

    Největším oblíbencem je pro mě teď od Garnier, ta s tím olejem. Odlíčí snad všechno :D :).

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFC jako Jana Nováková. Micelární vodu jsem zkoušela jen párkrát, celkem mi vyhovovala nějaká růžová od Garnier a anibakteriální od Mixy, ale nejraději mám ředěný tea tree olej. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Velmi ráda jsem používala tuto micelární vodu od Eucerin, ta byla úžasná. Celkem jsem používala i od Garnier růžovou, ale nejvíc asi Nivea :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji přes Bloglovin a jedu pořád dokola Biodermu. Takže čas zkusit něco nového :) zu.klikova_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    tvůj blog sleduji jako pravidelná čtenářka před tento účet, tedy jako Nela Procházková. Nejraději mám od značky Bioderma a zelenou od Garnier :)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Cez GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    Moja najobľúbenejšia micelárka je momentále od Lorealu, ale chcela by som určite vyskúšať Biodermu.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojí, je to Bioderma ta červená :) gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: bety
    Oblíbenou micelárku teprve hledám. Teď používám od Lirene a není špatná, ale budu zkoušet další, abych objevila tu nejlepší.
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Gfc eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Od Biodermy h2o sensibio

    OdpovědětVymazat
  21. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Občas zkouším nové kousky, ale vždycky se vracím k Biodermě, je to spíš zvyk :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduji tě jako Hanka Blažková (GFC) nebo jako Hanča Číča Blažková (FB) a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Nejraději mám micelárku od Mixy, tu s pumpičkou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Pavla x
    E-mail: loving.pavlinka@gmail.com
    Mojí dlouhodobou stálicí je růžová micelárka od Garnieru na citlivou pleť. Vyhovuje mi hlavně co se týče poměru cena/kvalita/množství, ale určitě bych moc ráda vyzkoušela něco jiného! ♥

    OdpovědětVymazat
  24. GFC langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz
    Moje nejoblíbenější micelárka je od Oriflame - Diamond celular s pumpičkou

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji přes fb, používám ráda micelarky z Yves Rocher Ruckova.marie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes fb, používám ráda micelarky z Yves Rocher Ruckova.marie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nejoblíbenější asi vybrat nedokážu, zato vím, kterou nesnáším:tu od Alverde. Od toho fakt chodit nejmíň kilometrovým obloukem :D Měla jsem kdysi nějakou od Mixy a byla fajn, jen už nevím, která to byla. Micelárek jsem moc nezkoušela, takže by se mi takováhle testovací nálož docela hodila :)
    dybovamanka@gmail.com (GFC: Derpette)

    OdpovědětVymazat
  28. GFC i FB Vendula Janků
    Já mám ráda vody od garnier a dermacol
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Perfektni balicek! Ja mam hodne oblibenou od yves ze zelene rady. Ale hodne je stridam.
    marketa.charousova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji tě na Facebooku (https://www.facebook.com/leona.jokesova).
    Email: dobiasova.leona@valeas.cz
    Micelárek jsem vyzkoušela už hodně, ale k srdci mi stejně nejvíce přirostla růžová Bioderma.

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: TheMe Kaja
    Micelární vodu jsem v životě neměla, ani ji nikde nezkoušela. Moc ráda bych to změnila. :)
    kajahasidea.blogspot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Už několik let používám Biodermu. Nevím, jestli je moje nejoblíbenější, nikdy jsem jinou značku nezkusila, ale mám to určitě v plánu. Láká mě hlavně Garnier. :)

    Nikol.Sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. GFC Petra Šebestová, FB Petra Vojtěch
    Nejraději mám asi od Biodermy, Lirene a Mixy, ale ráda vyzkouším i jiné :-)
    petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Gfc bloglovin elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    Bioderm h2o ruzova

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji fb: Pavleek Kratinoha
    Kontakt: pavelkratinoha@seznam.cz
    Nejradši mám tu od Nivey :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ja mam rada biodermu a eucerin :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Gfc Genevra, genevra43@gmail.com
    Já mám nejraději micelární vody od Biodermy. :-)

    OdpovědětVymazat
  38. 1) GFC: Maracujový Šálek Fb: Veronika Swaine
    2) maracuja.tea@gmail.com
    3) Avène Skin Care micelární voda

    OdpovědětVymazat
  39. Gfc a fb Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Moje oblíbená je od Biodermy a od Garnier.
    Super soutěž...mít je tak doma 😍

    OdpovědětVymazat
  40. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    já mám ráda micerálku od Vichy

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji GFC a FB - Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz
    Moje nejoblíbenější micelární voda je od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  42. IG yanacze
    yanacze@yahoo.com
    oblíbenou mám růžovou od biodermy a celkem mi vyhovuje i garnier

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji přes GFC jako Kriss, kiss.iii@seznam.cz, nejraději mám růžovou Garnier.

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji zde a na fcb, nejradeji mam schodou okolnosti vodu od Mixa. ��

    OdpovědětVymazat
  45. Andrea P. přes GFC
    Biodermu ještě nic nepřekonalo!
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj,
    sleduji tě na GFC a instagramu (petrunaas) :-) Jinak nejoblíbenější mám růžovou micelárku od Biodermy. Občas ji prostřídám i s Niveou a Ryorem z drogerky, ale Bioderma je Bioderma :-)

    e-mail: skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Stano, sleduji Te už nějaký ten rok přes GFC jako Lucie Pitis.
    Rada micelární vody stridam, ale nejraději se vracím k červené Bioderme a La Roche Posay.
    Lucie.pitis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Miluji Biodermu tu růžovou a potom Loreal a Mixa je také skvělá.

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji přes GFC jako Tereza Blog.
    Moje oblíbená micelárka je od Biodermi, Mixy i Garnier , ale zkoušela jsem i další a také mi sedly , nesedla mi snad jen od Yves Rocher ,protože lepila.
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Moc pěkné dárečky! :) Zkoušela jsem micelárky od Garnier a Nivey, jsou docela fajn, ale Biodermě se zdaleka nevyrovnají. ;)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné adventní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Krasny predvanocni cas, moje nejoblibenejsi micelarni voda je sebiova od Biodermy :) ale je fakt, ze tolik jsem jich nevyzkousela.
    Sleduji na gfc pod timto jmenem a muj email je mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji přes GFC jako va.lucinka
    Hrozně ráda mám micerální vodu od Biodermy.
    va.lucinka@seznam.cz
    Přeji krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  54. ja mam najradsej ruzovu od Garnier a klasiku od Biodermy :)
    vierka.sedlakova@gmail.com
    GFC i FB Viera Sedlakova

    OdpovědětVymazat
  55. garnier dvojfazova :)
    n.princess@azet.sk
    gfc nikola benko
    fb Nika Benko

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Má nejoblíbenější je Garnier. :)

    OdpovědětVymazat
  57. Gfc Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Ma nejoblíbenější je micelarni voda od Astrid.

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Nejoblíbenější Eucerin.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. K článku se dostávám až teď, ale doufám, že ještě není pozdě na to, se zapojit, protože micelární vody patří mezi moje nejoblíbenější produkty z pečující kosmetiky. Mám jich oblíbených více, momentálně používám ty od Astrid a jsou skvělé, ale klasika je pro mě dvousložková Garnierka, která mi vážně odlíčí cokoliv. Sleduji Tě přes GFC pod tímto jménem a na Ig jako _kiss_beauty_ . Měj se krásně :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji přes GFC jako Anna. Zatím mi přišla nejlepší micelárka Elixir od Dermacolu, ale úplně spokojená jsem taky nebyla, takže na tu nejlepší pořád čekám :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat