středa 13. prosince 2017

Kosmetické novinky na poslední chvíli

Já vím, že jsem říkala v poslední článku, že letos už nic víc nebude, ale firmy mě převezly a kromě tuny vánočních balíčků dorazilo ještě i pár lákavých novinek. A tak jsem si řekla, že je nebudu sušit do ledna a ukážu vám je ještě před Vánoci. Třeba tam najdete inspiraci na nějaký hezký dárek anebo dárek pro sebe. :-)

Gabriella Salvete

Mezi nejzajímavější novinky rozhodně patří štědrá nadílka od Gabriella Salvete. Všemu vévodí paletka stínů v úžasných růžovo fialových odstínech. Přesně moje barvy, na tu se fakt musím podívat. Dále mě hodně zaujal peeling na rty, to se v drogerii jen tak nevidí. Potom tam najdete ještě stíny v tužce, pestrou nabídkou nových odstínů laků na nehty a poté lahvičky pro péči o nehty a rychlejší schnutí laků. Tohle se za mě fakt povedlo.

Dermacol řasenka

Škoda, že si nedělám čárky, kolik řasenek přinese na trh za rok Dermacol. Ten příští asi budu. :-) Tou letošní poslední je Artist Lash s poměrně hezkým kartáčkem. Jsem na ni zvědavá. 

Too Faced Gold Chocolate


Too Faced pálí jednu novinku za druhou a zdaleka ne všechno se dostanou až k nám, nicméně doufám, že tady to klapne. Nová Gold Collection je skutečně skvostná. Obsahuje hned několik zajímavých produktů, ale za mě je jasným favoritem paletka stínů. Ta je neskutečná a barevně by mi určitě seděla. Jestli se k nám dostane, bude moje.

Loreal pudry

Zpátky do našich drogerií. Tak se ke sklonku roku objevily nové pudry od Loreal. Oficiálně je to tedy makeup, ale fakt je to jen pudr. :-) Zatím používám ten transparentní a není marný. Koupit si k tomu můžete přímo i štěteček. Také není marný. :-)

Loreal korektory

Loreal nikdy neměl moc korektorů v nabídce, a tak se to rozhodl napravit. Těšit se můžete hned na dvě verze True Match, a to tekutou i tuhou. Za mě zatím více vede překvapivě ta tužší pastelka, ale určitě vám dám vědět později, až je více otestuji.

Loreal metalické rtěnky

Tohle je zatím takový malý pohled do zahraničí, ale Loreal teď docela dost věcí propouští i k nám, tak třeba se na Velikonoce dočkáme i metalických rtěnek. Jsou to zajímavé barvy a na rtech to vypadá moc pěkně. Byla bych moc ráda, kdyby to k nám doputovalo.

Loreal peeling

Ještě jednou Loreal, a tentokrát péče. Jejich čisticí masky se povedly a těší se velké oblibě, a tak přichází na scénu další nováček - peeling se zrníčky z kiwi. Nejsem sama moc cílovkou takového produktu, ale uznejte, že takto na obrázku to vypadá vážně skvěle. 

The Balm rozjasňovač

Rodinka rozjasňovačů od The Balm je o jednoho člena bohatější. Přidala se třpytivá Bonnie. Pro mě tedy barevně spíše ne, je to hodně teplé, ale je fajn, že se nabídka takto rozrůstá. 

Tak co, nalákala vás některá z novinek? A ty další už si skutečně necháme až na leden.  

12 komentářů:

  1. Ty novinky GS, hlavně paletka vypadají skvěle a na paletku Too Faced snad ani nenacházím slov, jestli přijde k nám, určitě neodolám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten peeling vypadá dobře :) Ještě jsem nějaké detoxikační produkty viděla od Nivei, musím se na ně mrknout :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych ten rozjasňovač, vypadá skvele

    OdpovědětVymazat
  4. Woow!!! Ta nová zlatá kolekce od Too Faced vypadá skvěle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka Too Faced vypadá naprosto úchvatně a to samé laky od GS.

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka Too Faced ta vypadá naprosto božsky, zaujal mě i ten peeling, nemusí být špatný, když se jim masky povedly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně hodně zaujaly novinky Gabrielly Salvete, konkrétně stíny v tužce, uvažuju nad černým, protože ostatní mi přijdou třpytivé a to nemusím. Taky se mi hodně líbí jejich paletky z řady 10 Shades, i když konkrétně ta nová ne, tyhle odstíny na očích bud' nemusím nebo už takové stíny mám. To samé platí o paletce Grey, šedé stíny už mám v jiných paletkách a přijde mi trochu zbytečné mít 10 odstínů šedých stínů. Aqua jsou na pohled krásné, ale modré a zelené stíny podle mě úplně přebijí krásu člověka, makeup by měl spíš naopak zdůraznit krásu a ne ji přebít. Tak uvažuju nad paletkou Nude nebo nad nějakým stínem v tužce. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tentokrát chci úplně všechno! :D :-O Ten rádoby L'oréal make-up je k vzteku, fakt je to spíš pudr a navíc mi fakt vadí to balení :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. Nový rozjasnovac od The Balm vypadá překrásně :) Na ten se určitě mrknu :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Loreal peeling som u nás ešte nevidela :O Ale vyzerá super
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat