neděle 19. října 2014

Zimní limitky Essence a Catrice

Limitované edice Essence a Catrice, to je drogérková klasika, a i když se to všechno točí pořád dokola, stejně nedočkavě vyčkáváme každou novou limitku. Realita sice obvykle nebývá už tak zářivá, ale myslím si, že obrázky budoucích limitek máme rádi všichni, tak si pojďme teď dát jejich pořádnou nálož. 

Essence Come To Town

I když se tomu pořád bráníme, není nic naplat, Vánoce jsou za dveřmi. V listopadu k nám zavítá také ryze sváteční limitka Come To Town. Přiznám se, že se mi barevně úplně nelíbí, ale své favority bych si tam našla. Líbí se mi zlatá tužka na oči a také poslední stříbrný třpytivý lak. A úplně marně nevypadají ani vánoční sety laků na nehty. Myslím si, že můžou posloužit jako velmi pěkný dárek. Limitka bude dostupná pouze v drogerii Teta.

Essence Good Girl Bad Girl

Nejen pro zlobivé holky bude v prosinci k dispozici limitka Good Girl Bad Girl. Myslím si, že ji ocení především milovnice lakování, protože tato sada nabízí množství zajímavých laků s nejrůznějšími efekty. Samotnou mě zaujala pouze tvářenka. Limitka bude dostupná v DM drogerii.

Essence Rock Out

Rock Out je aktuální zahraniční limitka, která k nám ale vůbec nedorazí, takže se můžeme jen pokochat obrázky. Kolekce je skutečně docela divoká a barevně mi přijde téměř identická jako loňská limitka Justin Bieber. Myslím si, že to bez ní letos zvládneme.

Catrice Viennart

Skutečný luxus nás však čeká s vánoční limitkou Catrice. Tady bych brala snad všechno. Tvářenku chci téměř určitě a líbí se mi i první tři laky. Stíny také nevypadají k zahození a kdyby vás zajímalo, co je v zajímavé lahvičce, tak je to údajně voňavý třpytivý pudr. Snad jen rtěnky mě nechávají chladnou, protože jsou, dle obrázků, plné třpytek. Limitka k nám zavítá na sklonku listopadu a prosince.

Catrice lala Berlin

Nemůžu si pomoct, ale tady se někdo až moc inspiroval u MAC. Kdybych se nepodívala pozorně, klidně si to s jejich produkty spletu. lala Berlin vyniká čistými elegantními liniemi a klasickými barvami. Sama bych si asi nevybrala, ale věřím, že jinak půjde o žádanou limitku. Bohužel, v našich končinách se neobjeví. Můžete si však pro ni zajet během listopadu do Německa.

Výprodej

Na závěr už jen zmínka o chystaném výprodeji Essence a Catrice. Již tradičně na vás čekají staré limitky nebo produkty vyřazené ze stálého prodeje. To vše za symbolické ceny. Výprodej se bude konat 21. a 22. listopadu na tradičním místě Pod Belárií.

Která z novinek vás nejvíce zaujala a chystáte se na výprodej?

21 komentářů:

  1. téda,ta limitka rock out od essence vypada skvěle..jako vzdy mame smulu :(

    OdpovědětVymazat
  2. NA Catrice se těším, Essence oželím protože u nich ty limitky jsou sice pěkné, ale kvalitně stojí za prd.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne limitky ! dúfam že nejaka poriadna už pride na slovensko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne...vzdy ked idem do dm,tak tam ziadna poriadna nie je :( nevie niekto ci budu tieto limitky u nas v sr v dm?

      Vymazat
    2. Na Slovenku ma byt limitka Viennart od Catrice a Good Girl Bad Girl od Essence.

      Vymazat
  4. Já furt netrpělivě vyčkávám krémy od Essence a furt nic :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem je viděla v Německu a překvapilo mě, že jsou nějaké velké, přišly mi o dost větší než ty loňské!
      měli tam i u Rock Out limitku a o moc fakt nepřicházíme, je to takové... jak pro malé holky :D

      Vymazat
    2. V Praze v Tetě jsem ty krémy uz viděla :)

      Vymazat
    3. Já jsem na ně štěstí ještě neměla, ale věřím, že je to otázka dnů a budou k dostání všude.

      Vymazat
  5. Moc mě nezaujala limitka od Essence, ale ta od Catrice vypadá zajímavě :). A na výprodej se asi nechystám,

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zaujala jen Catrice Viennart, na tu se docela těším. Jinak mi trochu vadí vydávání tolika limitek v tak krátkém čase, zvlášť u essence mi to připadá jako tři kolekce plné haraburdí :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ha ha, tvůj první odstavec to zcela vystihl :-) Ráda se koukám na obrázky limitek, i když si málokdy něco koupím :-D Ale ta vánoční edice od Catrice vypadá docela luxusně, snad na ni narazím, brala bych rtěnky i laky

    OdpovědětVymazat
  8. No téda vypadá všechno tak božsky :)) Budu se muset tady v UK podívat po Essence :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ty laky z kolekce Good Girl Bad Girl vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  10. ?jak nebudeme chtit,obejdeme-budeme muset ale Justina bibraka teda nemusim ale ten kdo tu kolekci z minuleho roku nema to by ses pak asi neobesla.ted kdo ji nemel tak ji asi bude chtit

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, můžu se zeptat kde na ty informace chodíš? Jako například jaká limitka v jaké drogerce bude? Protože pak nějaká je a já ani nevím kde a jestli vůbec lze sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Informace mám přimo od zastoupení Essence v ČR. Jinak se i dají dohledat na facebooku jednotlivých drogerií, ale to spíše až krátce před jejich uvedením.

      Vymazat
    2. Moc děkuju. :-)

      Vymazat
  12. Na limitku od Essence Come to Town se moc těším, hlavně na laky :-)

    OdpovědětVymazat