čtvrtek 2. října 2014

Kosmetická statistika (září)

Jsem blázen do kosmetiky. To jsem vám psala již minule. Dnes to tedy nebudu více okecávat a jen to potvrdím rekordními čísly na obou stranách. Aneb 58 nových věcí a 33 spotřebovaných (vyhozených) kousků tady ještě nebylo...

Novinky

Ale tak nějaké ty ,,výmluvy" bych v rukávu měla. :-) Tak třeba celých 12 věcí jsou miniaturní vzorečky, u kterých je předpoklad, že je hned spotřebuji. Plus k tomu 4 jednorázové pleťové masky. To taky nebude na dlouho. Jo, a taky už jsem tři měsíce nebyla v Yves Rocher, což je asi můj rekord. 

Jinak novinky jsou takový mix všeho možného. Při dnech Marianne jsem se vlastně držela dost při zdi a pořídila jen pár drobností v Douglas - korektor Bourjois, šampóny Batiste, miniatury jejich odličovačů a masku Glamglow a lak Collistar jsem dostala jako dárek. Vcelku úspěšný byl pro mě Ladybox, kde jsem si nechala všechny věci, ukořistila jsem roztomilá másílka Alverde, pomalu se nořím do tajů kosmetiky Mixa, testuji novinky Essence a zamilovala jsem se do Baby Lips. Taktéž se pokouším o gelovou manikúru od Essence, ale zatím mi to nejde úplně podle představ. Časem se dozvíte více.

Spotřebováno

Tak tady to byla taktéž pecka, i když ne všechno jsem poctivě vypotřebovala. Největší slovo si vzala nekompromisní čistka mé lakovací sbírky. Vyházela jsem všechno, co jsem měla více než dva roky, vůbec to nepoužívala a byl to více či méně vyschlé. K tomu dva zkažené balzámy na rty a zbytek už je poctivá spotřeba. Takže vlastně úplná klasika. Podívat se za měsíc na dno dvaceti lahvičkám pro mě není žádný problém. 

1) Peeling Yves Rocher - Jedno velké překvapení. Já a peeling a fungujeme spolu. To bych před časem sama netipovala. Peeling to byl tedy velmi lehoučký, ale mně stačil a navíc krásně jahodově voněl. Určitě si koupím další balení, jen zřejmě vyměním parfemaci.

2) Pěna na holení Balea - Katastrofa. Bylo to brutálním způsobem modré, smrdělo to chemickým kokosem a mělo to divnou konzistenci. Myslím, že se na stálo vracím k Gillette a Baleu v tomhle směru již pokoušet nebudu.

3) Lak na vlasy Schwarzkopf - Můj nejoblíbenější lak a již druhé spotřebované balení. Skvěle zafixuje, nelepí a ještě jsou po něm vlasy lesklejší. Určitě si ho koupím znovu.

4) Mýdlo na ruce Balea - Mýdla naštěstí Balea umí a nikdy nezklamou. Tohle bylo stejně skvělé jako všechny předchozí a mám doma železnou zásobu dalších.

5) Sprchový gel Sebamed - Neurazil, nenadchl, spotřebovat se dal, ale víckrát ho asi nepotřebuji. 

6) Tělové mléko Sebamed - Vůbec, ale fakt vůbec nešlo rozetřít a špatně se vstřebávalo. Ale aspoň krásně vonělo. Víckrát si ho nepořídím.

7) Kondicionér Aussie - Slavný zázrak na mě docela zapůsobil. Ráda jsem ho používala a vlasům vždy dokázal pomoct. Plánuji se k němu časem vrátit.

8) Šampón Loreal - Tento slavný fešák už to u mě tak snadné neměl. Šampón hezky voněl, vlasy umyl, ale třpytky v něm obsažené mi zbytečně dráždily vlasovou pokožku. Znovu ho netřeba.

9) Odličovací pěna Mádara - Přírodní pokus. Nebyla špatná, svoji funkci splnila, ale k opětovné koupi mě nenalákala.

10) Řasenka Avon - Průměrná řasenka, která navíc rychle vyschla. Netřeba jí znovu.

11) Balzám na rty Nivea - Příjemný balzámek, ale stihl ho klasický osud balzámů v kalíšku - zkazil se. Po cca 10 měsících začal smrdět a dělat hrudky, tak jsem jej raději vyhodila. Ale stihla jsem vypotřebovat tak 2/3 a vyhovoval mi. Teď mám v koupelně jeho malinovou ségru.

12) Balzám na rty Crazy Rumors - Ten jsem pečlivě dodělala, ale tahle značka už mi asi stačila. Na začátku je to tuhé, uprostřed super a na konci nechutně rozpatlané. Nějak mě to za srdce nechytlo.

13) Balzám na rty Labello - Můj letní balzám s SPF 30. Zvládl se mnou dvě sezóny. Zbylo ho sice ještě dost, ale obávám se, že třetí rok už by mě před sluníčkem jen těžko ochránil, takže jsem se s ním také rozloučila.

14) Balzám na rty Dermacol - Love Lips jsem si oblíbila. Obal sice strašný, ale balzám sám o sobě fajn a dokonce jsem ho zvládla normálně spotřebovat a nezlomil se, jako většině lidí. Klidně bych si ho pořídila znovu, ale nastupující Baby Lips mi přijdou lepší, takže to asi v dohledné době nebude.

15) Krém na ruce Sebamed - Taková klasika do kabelky. Ještě teď mám další miniaturu, ale velký si ho nikdy pořizovat nebudu.

16) Mycí gel Sebamed - Použít se dal, ale nenadchlo mě to.

17) Noční krém Mádara - Fajn krém, který byl sice o kapku hutnější, než bych preferovala, ale pleti svědčil a miniatura vydržela nekonečně dlouho. Nemůžu si stěžovat, ale musím ještě vyzkoušet tolik jiných krémů, že se k němu vracet nebudu.

18) Krém na ruce Essence - Zbytky z loňské limitky. Krém sám o sobě velmi dobrý, jen ta parfemace nebyla nejlepší. Snad se letošní kousky vyvedou lépe.

19) Tonikum Ziaja - Můj velký oblíbenec. Výborné tonikum se skvělou vůní. Určitě ho chci znovu.

20) Odličovač očí Sephora - Asi nejlepší odličovač, co jsem kdy měla. Aspoň co se účinků týče. Bohužel mě trochu štípal v očích a tak hledání toho pravého odličovače bude pokračovat dál.

21) Pleťová maska Nuxe - Výborná maska, která byla velmi příjemná a pleti svědčila. Akorát byla trošku dražší, ale možná se v budoucnu ještě potkáme.

22) Čisticí pásky Nivea - Klasika nad klasiku, která se tady bude objevovat zas a znova.

23) 24) Laky China Glaze - Oficiálně ty nejhorší laky, co jsem kdy zkoušela. Důvod jejich všeobecné obliby mi zůstal skryt. Je to řídké, blbě se to lakuje, moc úzký štěteček, dělá to bublinky, nic to nevydrží. Tohle fakt ne. 

25) Lak Dermacol - S těžkým srdcem vyhazuji ten nejlepší lak, co jsem kdy měla. Lakovala jsem ho s oblibou téměř dva roky. Bohužel totálně zatvrdl. Byla to limitka, takže už ho neseženu. :-(

26) Lak Essence - Špatně se lakoval, nedržel a měla jsem ho na sobě asi třikrát. Prostě omyl.

27) Lak Gabriella Salvete - Dvě léta zpět jsem ho milovala. Je úžasně bláznivý. Lakovací schopnosti i výdrž ok, akorát už prostě zestárnul a nepředpokládám, že by se ve zdraví dožil příštího léta.

28) Lak Maybelline - Colorama je vcelku fajn. Tento kousek mám nejdéle a bohužel už také není lakování schopný.

29) 30) Laky Rimmel - Moje nejoblíbenější laky. Oba byly super, jen jim bohužel také vypršel čas.

31) Lak Loreal - A jeden rekordman. Nejenže jsem tento lak úplně vypotřebovala, ale dokonce mi to trvalo necelého půl roku. Naprosto super lak, skvěle se lakoval, skvěle držel, skvělá nenápadná barva. Brala jsem ho z výprodeje, takže stejnou barvu asi neseženu, ale mrknu se u Loreal po něčem podobném.

32) Antibakteriální gel Manufaktura - Svoji funkci splnil, ale moc mi nevoněl. Pro příště zkusím zase něco jiného.

33) Plátýnková maska Sephora - Super věc, recenze byla nedávno, takže to jistě máte v dobré paměti.

Uff, trošku se mi zavařila klávesnice. :-) Snažila jsem se být stručná, ale i tak děkuji všem, co se poctivě pročetli až sem.

A plány na říjen? Však to znáte, hodně, hodně, hodně kosmetiky. :-)

Co vy a dny Marianne? Ukořistili jste něco kosmetického?

18 komentářů:

  1. Mně by zajímalo, jak to vy, blogerky, zvládáte všechno zkoušet a spotřebovávat :-)
    Každopádně nejvíce jsem zvědavá na Mixu, budu se těšit na recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že mým neustálým problémem je, že mám jen jedno tělo a jeden obličej :-D ale prostě mě to baví pořád něco zkoušet a zkoumat, co to umí.

      Vymazat
  2. Maska z H&M malinová je naprosto super :) Byla jsem z ní překvapená :)
    Suchý šampon bych si ráda také pořídila :)

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masky jsem zvědavá, slyšela jsem na ně jen samou chválu.

      Vymazat
  3. Wáááu, ty seš teda kosmetický šílenec :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. V L'Occitane jsem si pořídila pouze parfém Pivoňka. Přiznám se ale, že jsem se dlouhou dobu nemohla rozhodnout, jakou vůni vybrat. Všechny voněly nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od nich ráda vůni Neroli, protože květ pomerančovníku mě dostane vždy a ve všem.

      Vymazat
  5. wau toho ale je riadne :) pekné spotrebované ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mala som zlte Labello, ale lepilo a vytvaralo biely povlak na perach.

    Nakuknite do KAVIARNE U MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ony všechny balzám s SPF většinou ten bílý povlak dělají. taky mě to štvalo, ale lepší než si rty spálit.

      Vymazat
  7. S mydlom od Balea súhlasím, sú lacné a skvelé a taktiež pásiky od Nivea, tie sú nenahraditeľné:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych nemohla být beauty blogerka z toho důvodu, že by mi bylo hrozně líto něco takhle pořád vyhazovat. :D Hlavně laky se snažím kupovat minimálně, protože se mi ještě nepovedlo nějaký lak úplně spotřebovat, vždycky jsem musela vyschlý zbytek vyhazovat. Ale můj lak Essence vypadá nadějně, už tam mám malý zbytek a vůbec zatím nevysychá, tak ten možná stihnu spotřebovat dřív, než vyschne. :D
    Love Lips od Dermacolu jsem taky vyhodila, nezlomil se mi, ale měla jsem jiný problém - vysušoval mi rty.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se divím, že se ti to vůbec vejde na tu fotku :D kapacita mého mozku na to, jak to zvládáš spotřebovat, nestačí už vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem tady už dávno přešla z focení na stolku, na foceni na podlaze. Tam se toho vejde nekonečně mnoho :-D

      Vymazat
  10. Heh :D tolik věcí :)). Já už se poslední dobou snažím držet a nekupuju si každou věc, která mě zaujme ..

    OdpovědětVymazat
  11. Tolik věcí jak v novinkách tak ve spotřebováno :))) Balzám na rty v kelímku od Nivei mám taky malinovou a voní božsky a je příjemný :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  12. Páni tolik věcí :) já jsem v září ani moc nenakupovala ani toho moc nespotřebovala :D ale určitě se chystám taky na Babylips alespoň jednu variantu vyzkoušet, jelikož jsou teď všude v akci :D Nivea balzám v kalíšku mám karamelový a doporučuju! Naštěstí se mi ještě nezkazil ..

    OdpovědětVymazat
  13. páááááni, takové skvělé věcičky :))
    Balzám na rty Crazy Rumors jsem měla dlouho na wishlistu, konečně ho mám, tak jsem na něj zvědavá, jaký bude :))

    OdpovědětVymazat