čtvrtek 30. října 2014

Krém na ruce z Manufaktury

Je na čase vytáhnout dalšího strašáka ze skříně. Tento krém na ruce jsem kupovala při loňských dnech Marianne, čili už je to rok. Ale jak už to bývá, pořád jsem měla k dispozici nějaké zajímavější krémy a tento stále čekal na svoji příležitost. V posledním měsíci už jsem ho ale definitivně vytáhla a konečně vám o něm můžu napsat.


Krém slibuje výbornou hydrataci a láká na hroznový olej a bambucké máslo. Složení již posuďte sami.


Krém skutečně voní jako hrozny, i když možná trošku zkažené. Vinné mléko tetesept mi tedy vonělo více.

Krém je velmi tekutý. Díky tomu se sice dobře roztírá, ale je to takové lehoučké nic, které bohužel ruce moc nehydratuje. Krém se okamžitě vstřebá a za pět minut budete přemýšlet, jestli jste ruce vůbec mazali.

Hydratace je velmi průměrná až podprůměrná. Když je nejhůř, sahám raději po něčem výživnějším, protože s tímto krémem se mně často stává, že mám ruce samou šupinku a volají po pořádné hydrataci. 

Z krému jsem velmi zklamaná. Vůbec se nejedná o nejlevnější kousek, stojí cca kolem 130 Kč za 75 ml a drogerie je plná dobrých krémů na ruce, které stojí polovinu. Navíc díky jeho tekuté textuře hrozně rychle ubývá. Opravdu se mi nestává, abych jedno balení vypotřebovala za měsíc a tady už jsem za pár týdnů téměř na dně. 

Dříve jsem byla z Manufaktury nadšená a líbilo se mi, že je to zase něco jiného. Jenže čím víc jejich produktů zkouším, tím mi značka přijde naprosto průměrná. Osvědčil se mi jen pivní šampón a zatím na tom nic neplánuji měnit a jejich sortiment mě moc neláká.

Krém na ruce vám tedy určitě nedoporučím. Je velmi řídký, hydratuje dost špatně a není na něm nic výjimečného.

Co vy a Manufaktura. Máte tip na nějaký dobrý produkt?

18 komentářů:

  1. Přesně tak, zkoušela jsem od nich krém na ruce Grep a Verbena a hrůza, pro suché ruce absolutně nevhodný. To samé sprchový gel a šampon v jednom, myslím stejná řada, úplně k ničemu. O to víc překvapená jsem pak byla, když mi kamarádka poslala pivní mýdlo a tělové mléko - ty naopak doporučuju! Mýdlo nevysušuje a tělové mléko vyživí, ale zároveň nezanechává mastný a ulepený pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadá to, že pivní řada se povedla, tam jsem byla také spokojená, ale jinak bohužel nic moc.

      Vymazat
  2. Já vinnou řadu z Manufaktury miluju! Hlavně olej na tělo a tělové mléko, krém na ruce jsem neměla, ale pro to další se stále vracím!

    OdpovědětVymazat
  3. Od Manufaktury jsem měla krém na ruce a nohy s vůní Mojito. Konzistence byla opravdu hrozně řídká, ale já ho používala jen v parných letních dnech pro osvěžení nohou, na to byl skvělý :)
    Babičce jsem loni k Vánocům koupila krém na ruce s vůní vanilky a ta byla spokojená - krém byl celkem hustý a krásně voněl! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda si chodím do Manufaktury vše očuchat a uvažovala jsem nad krémem s vůní švestek teď na podzim, ještě si to teda rozmyslím, aby to nebyly vyhozené peníze :(

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Manufaktury balzám na rty taky s hroznem a za těch 93 Kč to žádný zázrak není, spíše mi přijde podprůměrný :(.
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tento krem je priserny. A smrdi tam nechutne, ze som to vydrzala cca 5 minut a musela som si ist umyt ruky. Cela Manufaktura je podla mna jeden velky predrazeny fail.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky krémy z Manufaktury nemusím, nepřijsou mi kvalitní a hlavně funkční

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mi krém svými schopnostmi přijde spíš podprůměrný, ale Manufakturu mám ráda kvůli vůním, takže mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty parfemace mají úžasné, to se jim musí nechat.

      Vymazat
  9. V manufaktuře jsem roky pracovala na brigádě a doporučuji používat vždy jako krém na ruce tělová másla. Jsou výživnější a hutnější, ideálnína zimu. Normální krémy na ruce, které nejsouz limitovaných řad jsou opravdu spíš na léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, možná jim dám ještě někdy šanci.

      Vymazat
  10. Skoda, obal ma pekny
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Z Manufaktury jsem měla sprchový gel a voněl krásně :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  13. Od Manufaktury jsem nic neměla, nikdy mě ta značka nelákala. Teď jsem zrovna koukala, že jsou balíčky od Manufaktury jako dárek k předplatnému MD Dnes. :-) Odebírám čtvrteční vydání a vloni jsem k předplatnému dostala balíček od Biodermy. Tak jsem přemýšlela, jestli předplatné obnovit, ale na Manufakturu mě nenalákali. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám doma levandulový krém na ruce od této značky a zatím jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pozor krém obsahuje látku butylphenyl methylpropional (EU INCI list of potencially dangerous ingredisents in cosmetics) potenciálně nebezpečnou a dráždivou složku, mimo jiné spoustu alergenních složek jako linalool a limonene; je velice lepivý a mastný, špatně vstřebatelný a má až příliš nasládlou vůni. Manufaktura prodává na svém e-shopu tento krém 75 ml za 169,-Kč!???

    OdpovědětVymazat