pátek 17. října 2014

Rozjasňovače Dermacol

Ano, opět s křížkem po funuse. Rozjasňovače od Dermacol vévodily blogům v horkých letních měsících a já jsem si na ně vzpomněla až teď. Pořád jsem se totiž nemohla rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne, a tak jsem je cíleně nechala prověřit časem, abych věděla, jak často po nich při líčení sahám.

Ve své sbírce jsem si nechala dva kousky. Rozjasňující paletku a z tekutých rozjasňovačů růžovou variantu Fresh Rose.


Rozjasňující paletka byla od počátku mým favoritem, a i když má své mouchy, využití jsem pro ni našla. Paletka obsahuje dvě části - větší růžovou pro projasnění tváří, nadočnicového oblouku, případně dalších částí obličeje, které chcete zvýraznit. Bílý stín je naopak vhodný pro projasnění vnitřního koutku a pro decentní rozjasnění lze použít i pod obočí. 


vlevo bílý stín, vpravo růžový

I když jsem nejdříve vsázela na větší třpytivou část, nakonec spíše používám právě tu bílou. Hezky projasní vnitřní koutek oka. Nečekejte nic dramatického, nic třpytivého, ale svoji práci to odvede a je to vhodné pro každodenní líčení. S tímto stínem jsem tedy spokojená. Na druhou stranu, je to úplně obyčejný bílý, středně pigmentovaný stín. Takže nic, co by se nedalo najít v mnoha paletkách, které určitě máte doma. 

Třpytivá část je o něco horší. Je pevně slisovaná, takže to chce vychytat způsob, jak stín nanášet. Nejdříve jsem to zkoušela prstem, poté jsem ve své sbírce našla štětec, kterým to také jde. Tento rozjasňovač má velmi slabounkou pigmentaci a vidět půjde jen na světlejší pleti. Tu já sice mám, ale i tak bojuji s problémem, že v jedné vrstvě nejde rozjasňovač skoro vůbec vidět, ale zase když ho navrstvíte, tak na sobě máte jen kupu třpytek. 
Jako použít se to dá, nějaký efekt to udělá. Drží docela dobře a do odpoledne zůstává v nezměněném stavu, ale žádná velká výhra to není. Pokud máte bledou pleť, tak klidně doporučím jako první ,,zkoušecí" rozjasňovač, jinak se bez něj asi obejdete. 

Balení je mírně řečeno ,,zvláštní". Trošku se nám zapomnělo v čase.



Tekutý fluid už je poté jen horší. Jeho původním záměrem je totiž přimíchávat ho do makeupu a zatočit tak s mdlou pletí. Jenže to je efekt, který na své smíšené a lesknoucí se pleti nedokáži ocenit. 


Domyšlené není ani balení. Skleněná lahvička s pumpičkou sice vypadají luxusně, žel používat se to nedá. Na jedno slabounké pumpnutí vám toho vyteče tak na tři obličeje a nejde to vůbec nijak korigovat. 

Fluid je velmi mastný, tekutý a vpodstatě to je jen kupa třpytek. Jako lokální rozjasňovač se absolutně nehodí. Na mé smíšené pleti vytvoří jen mastný flek plný třpytek, který navíc vůbec nedrží a hned mizí neznámo kam.

vlevo rozetřený, vpravo množství z jednoho pumpnutí


Kamarádka zkoušela jeho bronzující verzi a ač má pleť normální a nemá problém s lesknutím, fluid ji taktéž nezaujal. Nedokázal vytvořit hezký bronzující efekt a z tváří rychle mizel. 

Možná to na suché pleti funguje a dokáže jí to pomoct, za mě osobně však tento produkt jedno velké ne.


Kolem rozjasňovačů byl obrovský rozruch a určitě je fajn, že se tyto produkty začínají objevovat v našich drogeriích, bohužel první pokus je tak trochu rozpačitý. 

Rozjasňovací paletka ještě není tak špatná. Pro začátečníky je to dobrý start a bílý stín, byť nijak inovativní, tak je skvěle použitelný.

Rozjasňující fluidy mě bohužel zklamaly a na smíšené pleti nejsou použitelné. Ty vám za sebe nemůžu doporučit.

Paletka stojí 249 Kč, fluid 269 Kč a seženete je ve všech drogeriích.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Dermacol.

Co vy a rozjasňovače Dermacol? Zkoušeli jste nějaký a jak vám vyhovuje?

7 komentářů:

  1. No, než dát 250 Kč do něčeho co vypadá jak paletka z 80. let, tak je lepší si připlatit za lepší rozjasňovač, přece jen je to produkt, kterého stačí málo a vydrží dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. ten od Dermacolu jsem chtěla zkusit, protože mám doma jenom HighBeam, tak jsem chtěla vyzkoušet nějaký levnější :) nakonec ke mně ale doputoval rozjasňovač od Makeup Revolution a ten je parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je zatím HighBeam nejlepší rozjasňovač, co jsem zkusila. na ten nic nemá.

      Vymazat
  3. Mě se líbí ta paletka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňovače Dermacol jsem zkoušela jenom v drogerii, možná bych vyzkoušela tu "paletku" jelikož jsem hodně bledá, tak by to snad na mě šlo vidět :D Ale zatím mě to moc neláká...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ještě nezkoušela žádný rozjasňovač :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat