pátek 24. října 2014

Bodhi: Vlasová péče z Thajska

Miluji nevyčerpatelné možnosti, co se vlasové péče týče. Mé vlasy si spolehlivě zvyknou na všechno a není nic lepšího, když jim po čase můžu nabídnou něco úplně jiného. Proto jsem se ráda pustila do testování thajské značky Bodhi Herbal Spa Cosmetics.

Bodhi je thajská přírodní kosmetika na bázi rostlinných a bylinných extraktů a čistých esenciálních olejů pro harmonii těla i duše. Produkty jsou vyráběny podle tradičních bylinných receptů a neobsahují žádné škodlivé chemické sloučeniny.


Nejsem milovnicí čistě přírodních věcí a proto nikdy nedělám vědu z rádoby špatných složek. U Bodhi mě však čekalo jedno zklamání. Když mi přišla nabídka od eshopu s přírodní kosmetikou, ihned mě napadlo, že bych konečně mohla zkusit čistě přírodní šampón a zbavit se tak svědění vlasové pokožky, které mě v poslední době velmi trápilo. A tak jsem šla rovnou do sekce šampóny, zvolila svůj typ vlasů a z nabídky náhodně sáhla po tom, co mi přišlo nejsympatičtější. Jaképak bylo později mé zklamání, když jsem držela lahvičky v ruce a v obou se ve složení nachází dimethicone. Sice mě to zklamalo, protože jsem chtěla zkoušet něco fakt přírodního, ale na druhou stranu, používám silikonové přípravky běžně, takže jsem z toho nedělala vědu a s chutí jsem se pustila do zkoušení. 

šampón

kondicionér

Začnu asi vůní, která jediná je v případě těchto produktů skutečně výjimečná. Vybrala jsem si produkty s parfemací Rozmarín a máta, které jsou určeny pro matné, unavené vlasy, které by měly posilovat, dodat jim lesk a zároveň prokrvovat a zklidňovat pokožku. Těšila jsem se na květinovou vůni, ale rozmarín tady neucítíte. Vůně je mentolová. Je to čistá větrová vůně, věrná esenciálním olejíčkům. Je docela silná, ale přesto příjemná. Co mě překvapilo, tak vůbec nedráždí oči, což by se u takhle silně mentolových věcí dalo předpokládat. Osobně mi vůně vyhovuje a je skvělá pro ranní probuzení. 

Vyhovuje mi i praktické balení s pumpičkou.


Šampón používám pravidelně asi dva měsíce, jen s občasným prostřídáním s něčím jiným a aktuálně už mi zbývá méně než třetina. Šampón funguje tak nějak klasicky, jak se od tohoto typu produkty očekává. Šampón má gelovitější konzistenci, dobře se nanáší i pění, vlasy hezky umyje. Jsou po mytí krásně vzdušné, jemné a provoněné. Jak je u mých vlasů zvykem, nejdříve je šampón vůbec nezatěžoval a vydržely v dobrém stavu 2 - 3 dny. Čím víc se však blížím ke dnu, tím je to horší a mé vlasy už by rády uvítaly zase něco nového. Prostě klasika. 

Kondicionér je u mě taky klasika, což znamená, že mi moc nevyhovuje. Já obecně kondicionéry používám spíše sporadicky, protože mi všechny vlasy zatěžují, a ty se pak rychleji mastí. Mám je v koupelně jen pro výjimečné situace, kdy mám třeba nějaký šampón, po kterém jsou hodně hrubé vlasy nebo je používám namísto masky. Tak nějak obdobně dopadl i tento kousek. Texturou je to hutnější mléko, které voní stejně mentolově jako šampón. Vlasy jsou po něm úžasně jemné. Občas až trochu moc a docela špatně se mi upravují. Bohužel, i když jsem kondicionéru použila jen opravdu málo, tak se mi vlasy vždy do druhého dne zmastily. 

Od obou produktů jsem se dočkala pouze standardní péče, čili čistých vlasů. Nemůžu jim přiřknout žádnou jinou funkci. Vlasová pokožka mě svědí i nadále, vlasy se mastí stejně rychle jako dříve, určitě nejsou lesklejší, silnější, zdravější. 


Toto duo tedy splnilo svoji základní funkci. Mohla jsem svým vlasům nabídnout zase úplně něco jiného. Šampón je plně funkční, uživatelsky příjemný a hezky voní. Vlasy jsou umyté, nadýchané a nepozorovala jsem žádný negativní vliv. Kondicionér mým jemným vlasům úplně nesedl a zatěžoval je. Přesto ho považuji za standardní kondicionér, který se nijak zásadně neliší od běžně dostupných konvenčních kondicionérů. 

Zda koupit či nikoliv, nechám čistě na vás. Produkty vůbec nejsou špatné a svoji funkci splní na jedničku. Na druhou stranu, nečeká vás nic neobvyklého a nalákat vás nemůžu ani na čistě přírodní složení, které značka sice slibuje, ovšem neplní. 

200 ml šampónu vás vyjde na 270 Kč a stejné množství kondicionéru stojí 299 Kč.

Doporučit vám určitě můžu nový eshop www.beautyville.cz, kde již bylo doplněno u všech produktů složení, takže se vám nestane to, co mě a vždy se můžete předem ujistit, zda dostanete to, po čem toužíte. Vypíchnout musím velmi vřelé jednání a krásně zabalený a rychle dodaný balíček. Sama tam v budoucnu plánuji nakupovat.

Za poskytnutí produktů k recenzi moc děkuji zastoupení eshopu beautyville.cz.

Jakou vlasovou péči aktuálně používáte vy?

8 komentářů:

  1. Vyzerajú úžasne, nie sú to typické výrobky a rada by som ich vyskúšala, dosť ma lákajú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zase něco jiného, než vídáme v drogeriích. Taky mám pro objevování nového slabost. :-)

      Vymazat
  2. Na to svrbenie hlavy skús vyskúšať Bioderma Node DS+... j som ho síce mala na lupiny, ale čítala som, že pomáha aj na svrbenie hlavy :) Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty obaly. Já používám šampon Timotei teď a kokosový olej jako masku před umytím, pak taky olejíček od Matrix :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový olej používám taky jako občasnou kůru a Matrix olejíček mám teď nově, ale zatím jsem ho nezkoušela.

      Vymazat
  4. Ahojky, nemáš tedy nějaký tip? :) Protože taky mě hlava dost svědí a jediné, co mi vyhovuje je šampon Vichy, ale zase se mi už po něm docela rychle mastí hlava, protože ho nemám s ším střídat :(. Asi zkusím tady doporučovaný Bioderma Node DS+, ale kdybys znala ještě nějaký, který ti vyhovuje, budu moc vděčná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktuálně jsem nejvíce spokojená s Original Sprout http://navlastnikuzi.blogspot.cz/2015/01/original-sproutprirodni-zachrana-pro-me.html a když je nejhůř, tak jako první záchrana je fajn zábal z kokosového oleje. Prostě ho vetřu do pokožku, dám na hlavu ručník a čekám minimálně půl hodiny. Pak to chce sice hodněkrát hlavu umýt, protože vlasy to zmastí, ale pokožka je okamžitě klidnější.

      Vymazat