sobota 27. dubna 2013

Vyhlášení giveaway

Týden s týdnem se sešel a já mám pro vás vyhlášení vítězů poslední giveaway o produkty Body Basics. Dle vašich komentářů lze soudit, že české kořeny této značky zaskočily nejen mě, ale i řadu z vás. Hodně z vás si jejich produkty chválilo, tak doufám, že nám z našeho trhu nezmizí úplně a ještě chvíli tu s námi pobudou. A ideálně s nějakými těmi slevami. Jejich plné ceny jsou přestřelené, na tom jsme se shodli úplně všichni.

Giveaway se zúčastnilo celkem 115 z vás. Moc vám za tak hojnou účast děkuji. Vítězky však mohou být pouze dvě..

1. cenu získává...

...komentář číslo 30...

Lenka K.

2. cenu získává...

...komentář číslo 101...

Katerina Markovicova

Holkám moc gratuluji a v brzkém době ode mě můžou čekat email, abychom se dohodly na podrobnostech předání výhry. A pro vás ostatní mám dobrou zprávu. Tak se mi to doma sešlo, že další giveaway, i když jen malou, vyhlásím hned zítra. Takže pokud to nevyšlo dnes, své štěstí můžete pokoušet dál.

Přeji všem hezký zbytek víkendu!

4 komentáře: