pondělí 22. dubna 2013

Jasmínová sada Nivea

Vánoce už jsou opravdu dlouho za námi, takže je nejvyšší čas projít si kosmetiku z vánočních sad. Tuto jsem si kupovalo sama, v tradičních povánočních slevách. Nivea je v tomto směru pro mě klasika. Obdobné balíčky si kupuji každý rok. Primárně proto, že jsou vždy zabaleny v pěkné taštičce, která se vždy hodí (tuto konkrétní najdete v článku zde). Plus tam jsou obvykle tři produkty. To vše za super cenu. Tu si již nepamatuji přesně, ale bylo to méně než dvě stě, což je za taštičku a tři výrobky skvělá cena. Jak jsem ale dopadla při samotném testování?

Všechny výrobky jsou z řady Pure and Natural. Jsou bez parabenů, silikonů, barviv a minerálních olejů. Deodorant navíc neobsahuje hliníkové soli. Krém na ruce a mléko slibují 95% přírodního složení. Na krému a mléku není napsána parfemace, na deodorantu je uveden jasmín a jelikož všechno voní stejně, řekla bych, že jasmín bude ve všech třech produktech. Je to velmi jemná květinová vůně, která není nijak rušivá mně vyhovuje.



Krém na ruce obsahuje navíc arganový olej, ve složení je na druhém místě glycerin, což by někomu mohlo vadit, ale já ho mám v krémech na ruce ráda. Složení je díky němu lehčí, ale přitom skvěle hydratuje. Tento krém je pro mě velké překvapení. Samostatně bych o něj asi v drogerii okem nezavadila a přitom je vážně skvělý. Má poměrně hutnější konzistenci, ale dobře se roztírá i vstřebává. Vůně jde cítit jen lehce, což je pro mě ideál. Ruce zůstanou hydratované ještě dlouho poté, co jsem krém nanesla. Jsem z něj nadšená a tohle rozhodně není můj poslední krém na ruce od Nivea.

Tělové mléko od Nivea je pro mě klasika. Těch jsem za svůj život spotřebovala už hrozně moc. Jediný, který mi nevyhovuje je ten klasický modrý. Ten je hodně hutný a fakt blbě se roztírá. Naopak nejraději mám mléko z řady Happy Time, to božsky voní. Tenhle kousek je ale také fajn. Kromě tohoto 400 ml balení mám doma v zásobě i jedno menší. To jsem kupovala ještě před Vánoci a netušila jsem, že se mi doma takhle nakupí. Nejlepší na tom všem je balení, na pumpičku prostě nic nemá. Mléko je poměrně řídké, ale pracuje se s ním dobře. Bez problému se rozetře a bleskově vstřebá. Obsahuje arganový a jojobový olej a na druhém místě ve složení je opět glycerin. Vůně je jemná, příjemná, ale bohužel z pokožky moc cítit nejde. Mléko by mělo být určeno pro velmi suchou pokožku, čímž si tedy nejsem moc jistá. Já má pokožku spíše normální a hydratace mi stačí průměrná, což tohle mléko zvládá, já s ním nemám problém. Ale na velmi suchou pokožku bych doporučila přece jen něco silnější. 

Deodorant je jedna velká katastrofa. Psala jsem o něm už zde. Tehdy jsem ho sice měla v tuhé formě, ale sprej funguje úplně stejně, čili vůbec. Používám ho teď necelý měsíc a protože teď čekám na pár deodorantů, které mi mají brzy dorazit, nechtěla jsem si kupovat další a snažila jsem se to nějak přetrpět právě s tímto. Ale je to fakt hrůza. Já nechápu, jak lidé mohou existovat bez deodorantů. Já to nezvládám ani se špatným, natožpak s žádným. Jednoduše to nefunguje. Nastříkám si to do podpaží a během hodinky jsem úplně zpocená a hlavně to divně reaguje s mojí pokožkou a šíleně to smrdí. Pokud to šlo, tak jsem si během dne podpaží oplachovala vodou, protože jsem nedokázala vydržet sama se sebou. Příšernost. Ještěže s ním moc nešetřím a po necelém měsíci je skoro celý vypotřebovaný. A už si na něj dám pozor a víckrát ho nechci potkat!

Abych to shrnula. Krém na ruce je pro mě příjemné překvapení, ten vám určitě vřele doporučuji. Mléko je prostě Nivea klasika, kterou mám ráda a také to rozhodně není poslední kousek v mé sbírce. Deodorantu se ale vyhněte obloukem, tak hroznou věc jsem už dlouho nepotkala. Celkově jsem ale ráda, že jsem sadu koupila. Za pár korun mám hezkou taštičku a dva skvělé produkty. 


Jak jste na tom vy s Nivea? Máte nějaké oblíbené produkty?

12 komentářů:

  1. Takže píšu si: Mrknout na krém na ruce, deodorant nebrat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No mně se tato řada moc líbila a kromě krému na ruce jsem vyzkoušela to stejné. S tím deodorantem musím souhlasit, akorát u mě fungovali první dva deodoranty parádně a u třetího jak píšeš ty - divný smrad a žádný účinek. Nechápu, jak se to mohlo tak změnit. To tělové mléko začíná po namazání taky nějak divně "vonět". Moje pokožka se s touto řadou nějak neslučuje, takže nic dalšího už zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle krém na ruce mám a je vážně docela dobrý :)...Tělové mléko jsem nevyzkoušela a ten deodorant..se sestrou máme s deodoranty nivea zkušenost tu, že hned po nanesení je cítit jako že se potíme :p, takže jsme je zavrhly :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mne Nivea nijak moc nic nerika. Ja vim, ze to neni spatna znacka, ale me proste radsi nez drogerkove (a klidne i dobre) stalice, lakaji ruzne novinky :D. Ale je fajn si koupit balicek s tastickou a najit vyuziti dvema ze tri vyrobku :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám celkově s deodoranty od Nivey pouze špatné zkušenosti, proti potu nezabírá vůbec a ani mi nějak nikdy nevoněly. Jediné deodoranty z drogerie, které stojí za to jsou Garnier :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moje nejoblíbenější řada od Nivey:) Vyzkoušela jsem krém na ruce, tělové mléko, denní a noční regenerační krém, pleťovou vodu, pleťové mléko a tuhý deodorant (bože, až teď koukám, kolik jsem toho stihla vyzkoušet) a u většiny asi ještě na dlouho zakotvím. Krémy na pleť krásně voní a hydratují, ale nejsou mastné, tělové mléko je, jak jsi psala, klasika, trpím na alergii, ze které se mi dělá vyrážka na nohou, po pravidelném promazávání tímto krémem ale přestala; krém na ruce je úžasný a mně vyhovuje i tuhý deodorant. Nepoužívám už jen pleťovou vodu a pleťové mléko, přesedlala jsem na Lush a ten mi vyhovuje víc, ale oba produkty byly taky výborné, dvě balení od každého jsem zvládla s přehledem.

    OdpovědětVymazat
  7. A aký máš obľúbený drogerkový antiperspirant? Pretože ja sa potím ako prasa a súrne teraz nejaký potrebujem :D Zaujal ma ten od Garnier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejraději Rexonu, těch jsem měla hodně a nikdy mě nezklamaly. Garnier jsem měla taky, byl dobrý, vydržel celý den, ale uměl dělat fleky na oblečení.

      Vymazat
  8. Tak já mám doma sadu Alien - parfém, krém na ruce, sprcháč a pochybuji, že někdy najdu cokoliv, co lépe voní po jasmínu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli je ten krém na ruce tak dobrý, jak říkáš, tak si ho určitě budu muset pořídit až vypotřebuju krém od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě nevyhovuje to klasické mléko od Nivey? Tak to se docela divím, já ho používám už od mala a jsem s ním stále na 100% spokojená :)) Ale tak každému sedí něco jiného :)) Jinak mám ráda i klasickou NIveu v té plechovce. Mléko z téhle řady mne ale zaujalo, myslím, že je čas vyzkoušet po těch X letech od Nivey nějaké jiné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem kupovala v loňské sadě a hrozně mě rozčilovalo, že se špatně roztíralo a vstřebávalo sto let. asi na to nemám dostatečně suchou pokožku. a namísto klasického modrého kelímku mám doma jako univerzální mazadlo tu soft verzi, ta mi sedí víc.

      Vymazat