pátek 19. dubna 2013

Giveaway

Tato giveaway je tak trošku neplánovaná. Původně jsem s nějakou soutěží chtěla počkat až na výročí blogu, ale podařilo se mi za skvělou cenu pořídit kupu produktů Body Basics, tak jsem se rozhodla, že se s vámi podělím.

Začnu tedy menším shrnutím značky Body Basics. Sice o její existenci vím již dlouho, nějaký sprcháč jsem od nich kdysi měla, ale jinak jsem se o ni moc nezajímala. O to větší bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že jde o českou značku. Já nevím, jestli jen mně něco uniklo nebo je to pro vás stejné překvapení. Ten čistě anglický název a přemrštěné ceny ve mně evokovaly cizí zemi. Projela jsem si i pár diskuzí a přišla jsem na jednu nemilou věc. Prodejny Body Basics pomalu ale jistě mizí z našeho trhu a ty, které ještě přežívají, nabízí permanentní výprodejové ceny. Myslím si, že zvolili opravdu špatnou filosofii. Nasadit neodůvodněné vysoké ceny (př. tělové mléko za 200 Kč, sprchový gel za 150 Kč) a snažit se to zachraňovat věčnými výprodeji asi není to pravé. A jejich upadající tendence to jen potvrzuje.

Nicméně, já jsem se rozhodla toto využít a jejich produkty konečně trochu prozkoušet. Narazila jsem na prodejnu, kde byla sleva 80 % na celý sortiment. Bohužel to bylo už dost probrané, vůbec neměli třeba jejich pověstné balzámy na rty, tělová másla měli jen v sadě a převládala koupelová pěna či sůl. I tak se ale dalo pár produktů v několika voňavých variantách vybrat. A abych si nenasyslila hromady jen pro sebe, něco věnuji svým čtenářům. A rozhodla jsem se, že odměním rovnou dva z vás.


1. cena

Tělové mléko s vůní čokolády a pomeranče (250 ml)
Peelingový sprchový gel s vůní brazilských pomerančů (250 ml)
Třpytivý sprchový krém ve tvaru kočky (50 ml)

2. cena

Tělové mléko s vůní čokolády a pomeranče (50 ml)
Sprchový gel s vůní brazilského pomeranče (50 ml)
Třpytivý sprchový krém ve tvaru kočky (50 ml)

Pravidla:
1) Sledovat můj blog přes jeden z dostupných kanálů (GFC, Facebook, Bloglovin, Blogerky)
2) Uvést váš email
3) Můžete mi připsat vaše zkušenosti, názory na značku Body Basics (nepovinné)

Giveaway nechám běžet týden, čili do pátku 26. 4. 2012 do 20 hod. Vítěze vybere random.org.

114 komentářů:

  1. Nikdy jsem od nich nic nevyzkoušela, ale třeba s usměje štěstí a vyhraju:) Zbožňuju tvůj blog:)
    dimtoval@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec tuto značku neznám a mohla by to být dobrá příležitost ji zkusit :)super!
    Tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od Body Basics jsem měla ráda tělové krémy, nádherně voněly. Nicméně jak píšeš dnes mě od koupě odrazuje permanentní "výprodej".
    katahanakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji přes GFC :)
    vera.p@centrum.cz
    Měla jsem od BB tento tělový gel: http://www.body-basics.cz/cz/katalog/produktove-rady/kaktus-pistacie/cactus-fruit-pistachio-body-gel-200ml.html protože jsem chtěla něco hydratačního, ale aby nezanechával mastný film...Ale po natření gel strašně lepil a když jsem se trochu zpotila, tak to bylo strašně nepříjemné...
    pak jsem od nich měla nějaký scrub a ten byl celkem dobrý, pěkně voněl :)

    OdpovědětVymazat
  5. kristine.polakova@seznam.cz
    S touto kosmetikou zkušenost mám, kdysi jsem od nich měla tělové máslo a sprchovou pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, tuhle firmu znám, myslím, že jsem tam občas něco kupovala na Vánoce, ale jak říkáš, přišlo mi to docela dost drahé. Ale mají hezké vůně, to je pravda. Že je to česká firma, jsem opravdu nevěděla.

    GFC
    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vím,že tato značka existuje,ale nikdy jsem nic nevyzkoušela.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Že to je česká značka slyším prvně. Já kdysi od ní měla právě sprchový gel a tělové mléko s vůni čokolády - nádhera. Snad před rokem jsem taky narazila na výprodejovou prodejnu a koupila jsem si šampón, ale ten mi vůbec nesedl a pak peeling na ruce, ten mám doteď a je super

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Značku jsem měla ráda..ale přesně ty jejich věčné výprodeje a nakonci měli v obchodě pár věcí, ale pořád fungovali..Ale třeba kokosová řada nebo balzámy na rty byly fajn..:)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju přes GFC :)

    janescolours@gmail.com

    no a s touto značkou ještě nemám zkušenosti vůbec žádné. Nikdy jsem nic nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  11. GFC jako Miška
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Tuto znacku znám, ale jeste jsem neměla možnost neco vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj:) Musím říct, že jejich šampony mě moc nenadchly. Mám suché vlnité vlasy a připadá mi, že je ještě více zacuchávají a ty se pak nedají téměř rozčesat. A to ani když použiju kondicionér. Ale snad někomu s rovnými silnějšími vlásky by sedly:) Jiné zkušenosti se značkou BB nemám zatím. Hezké jaro:)
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jeanne.j@seznam.cz

    Zkušenosti nemám, hodně mě lákají balzámy na rty a tělová másla, ale příjde mi to předražené.

    OdpovědětVymazat
  14. svob.luc@seznam.cz

    Zkušenost myslím zatím nemám, jen jsem párkrát zahlédla na netu...

    OdpovědětVymazat
  15. Túto značku nepoznám, ale mačička je rozkošná :-)
    Sledujem ťa ako Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kočička je kouzelná:)

    Značka měla jednu dobu svou prodejnu v AFI Paláci v Pardubicích, nakupovala jsem tam vícekrát, ale pro sebe jsem si koupila pouze broskvovo-mandlový balzám na rty - lepší balzám jsem snad nikdy neměla, byl krásně voňavý, hydratační a na rtech působil jako lesk. Ten kelímek mi vydržel věky. Bohužel, když jsem ho měla dopotřebovaný, obchod už tam nebyl...
    A že jde o českou značku by mě asi nikdy nenapadlo!

    micha.onuf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, sledujem ako Ela cez GFC. Mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com. Čo sa týka skúseností, tak vyskúšaný mám myslím len balzam na pery, na ktorý z spomínam len v dobrom, najmä na tie krásne vône a škálu výberu. Je to však už veľmi veľa rokov dozadu, čo som tieto balzamy mala, takže by bolo super Body Basics si opätovne pripomenúť:)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám od nich pár věcí a jsem docela spokojená...jen čokoládu tenkrát neměli a tu já bych si užila asi nejvíc :-)

    tery3@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem od nich sprchový gel, tuším s fíky nebo něčím takovým a byl úúžasnýý :)Po téhle řadě jsem už taky pokukovala :)To já můžu pomeranč a čokoládu :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jé to tělové mléko i ten sprchový gel s vůní pomeranče a čokolády jsem měla, hrozně jsem tu vůni milovala :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dostala jsem od nich k Vánocům jahodovou sadu (sprcháč a tělové máslo), ale ještě jsem nezkoušela. Jen jsem přičichla a voní božsky.Zatím čeká ve skříni na léto :) Ještě mám takové sprchové želé v gumové ovečce, má být s vůní kokosu, ale bohužel z něj nic necítím. Prostě vůbec nic :/
    nikolamusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Značkou sice znám, ale nemám s ní žádnou zkušenost a už vůbec jsem nevěděla, že je to česká značka :)
    slavikovamisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mela jsem od nich vzdy jen balzamy:)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Značku znám,ale nic jsem od ní zatím neměla.
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tieto vône zbožňujem :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Zkoušela jsem peeling a kondicionér, už si ale nepamatuji přesně který :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji :)
    zdenka.skodova@gmail.com
    Tuhle značku znám, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela.. Ani netuším, kde se dá sehnat.

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji :-) Jednou jsem měla od Body basics tělové mléko a bylo moc fajn. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem od nich zkoušela nějaké výrobky asi dva tři roky zpátky a nebyly špatné. Myslím, že to bylo jahodové tělové máslo, peelingový sprcháč a pak nějaký šampon a kondicionér. Škoda, že končí, ale pravda, ty ceny byly šílené.
    lindapfe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Páni...BB je česká značka? Tak to by mě vůbec nenapadlo. Samozřejmě znám, slyšela jsem...ale nakupovat za jejich plné ceny mi přišlo (až na pár vzácných výjimek) cenově nepřijatelné (dle mých měřítek).

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduju tě přes bloglovin:-) A z bodybasic jsem měla sprchový peeling jahodovej a teda voněl krásně!:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Bobdy Basics si pamatuju ještě z dob, kdy jsem chodila na střední. V Myslbeku měli kráměk a hrozně krásně to tam vonělo. V té době bylo něco jako Lush pojem neznámý, takže jsem tam nakupovala docela částo. Co si pamatuju, tak zrovna oni u nás odstartovali módu balzámů na rty v kelímku. Měla jsem to oblepené všelijakým bordelem z kapes, ale byla jsem šťastná, že to trochu barví a krásně voní po umělých jahodách =)
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Měla jsem šampon (myslím fíkový) a kondicioner na jemné vlasy, to byly úplný propadáky. Buď je ještě někde v koupelne ve skříňce mám nebo už jsem je vyhodila. Scrub na ruce (rýžový) byl dobrý. Sprcháče a tělová mléka jsem nezkoušela. Balzámy na rty jsem bohužel už nestihla. :o(

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji přes GFC :).
    Také jsem si myslela, že značka je zahraniční. Mimochodem si vybrala boží vůni :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji přes GFC. Od Body Basic jsem měla úžasně vonící sprchový gel s fíky a pekanovými ořechy a myslím ještě tentýž šampon, účinky normální, vůně takřka nepřekonatelná. A pak ještě sprcháč a pěnu do koupele s vůní jahod. Opět vůně opojná, pěna do koupele ale dost mastila kůži, takže jsem se po koupání mohla ještě sprchovat...

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. vojackova.kristyna@gmail.com
    zatím jsem neměla možnost vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  37. spagatova@gmail.com
    Zatím jsem od nich nikdy nic nezkoušela, ale vůbec nikdy mně nenapadlo, že se jedná o českou značku.

    OdpovědětVymazat
  38. sledujem cez GFC :)
    ešte som o tejto značke ani nepočula :D
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji přes GFC jako Vrána a tuhle značku jsem ještě nezkoušela, ale rozhodně jsem na ni zvědavá :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ještě jsem nic nezkoušela a ani jsem u nás v zapadákově tuhle značku nikde neviděla :D
    Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. S touto značkou jsem se ještě nesetkala

    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. lucije2@gmail.com

    Výrobky Body Basics mě hrozně bavily zhruba před sedmi lety - pak se mi časem nějak ztratily z očí - byť doma pár lahviček mám (všechno vánoční dárky :-)

    OdpovědětVymazat
  43. sleduji :) ten balíček je prostě úžasný, ta kočička!!! aaach :)
    kosmetickykufrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji:)
    Body Basics jsem objevila v Anglii a zamilovala jsem si tu značku :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Od Body Basics mám kupu ovocných balzámků :) Měla jsem i tělový krém, ale ten mě ohromil spíš vůní, než hydratací.. A ještě mám doma zbyteček šampónu a kondicionéru a vůbec nejsou špatné.. škoda, že mi ta značka už zmizela z očí :-(

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji přes GFC. Tuhle značku jsem nezkoušela, párkrát jsem na ní narazila, ale odradila mě cena..
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jéé ta kočka mi úplně připoměla mé dětství :) Mamka mi to kupovala ve tvaru rybičky:))

    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Se značkou Body basci vůbec nemám žádnou zkušenost.:) Tak by nebylo špatné když bych vyhrála a měla možnost vyzkoušet.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. sledujem :)
    po tejto značke som ešte nepočula :O ale čokoláda-pomaranč je skvelá kombinácia :)
    MiuskaJ@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. sleduji přes GFC jako Luci
    s touto značkou nemám vůbec žádnou zkušenost, kolem jejich krámku chodím docela často, ale zatím mě nenapadlo, se tam jít podívat.. tak třeba někdy..:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Nemám s touto značkou žádné zkušenosti.. a proto bych ji i ráda vyzkoušela. :)
    barosovai@gmailcom

    OdpovědětVymazat
  52. Sledujem už dávnejšie :)
    mail angelity.blog@gmail.com
    So značkou bohužiaľ skúsenosti nemám žiadne, o to viac by ma potešila výhra :) Rada skúšam nové veci :)

    OdpovědětVymazat
  53. sledujem cez GFC :) mail vierka.sedlakova@gmail.com

    so znackou nemam zatial ziadne skusenosti :)

    OdpovědětVymazat
  54. natalka.francova@seznam.cz
    Já od této značky nic nemám, a mrzí mě že ji tu už neprodávají... :( Přitom jsem na ní slyšela tolik chvály....... :)

    OdpovědětVymazat
  55. O této značce jsem zatím jen slyšela, takže bych moc ráda něco vyzkoušela :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji přes GFC i přes Fb.
    Od této značky jsem nikdy nic nezkoušela, ale vypadá to velmi lákavě už jenom podle těch názvů :)
    blue.ghost11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji :-)
    zkusotevritoci@seznam.cz

    Body Basics chci už dlouho vyzkoušet,jelikož na ně slyším jenom samou chválu :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Je to pro mne neznámá značka, nemám s ní žádne zkušenosti:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. S touto značkou nemám zatím bohužel žádné zkušenosti.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Když jsem před lety pravidelně jezdila do Prahy kupovala jsem si od Body basic celkem často, hlavně balzámy na pusu, tělová mléka a perličky do koupele. Teď už jsem od nich dlouho nic neměla. rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. sleduju pres bloglovin. od body basics jsem mela jen tyto zvireci sprchace :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Boby Basics jsem si kdysi kupovala v pasáži (no a teď kdybyste mě zabili, tak si nevzpomenu, jak se jmenuje) mezi Nám. republiky a Můstkem a musím říct, že jsem jejich produkty měla moc ráda, hlavně balzámy na rty :D pak jsem ale přestala nějak vídat jejich prodejny a značka u mne upadla v zapomění... Můžu se zeptat, kde jsi na prodejnu narazila?

    PS: Že se jedná o českou značku, jsem ani netušila :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduju přes GFC (myslím, moc tomu nerozumím :D)
    Zkušenost s Body Basics nemám, ale ty balzámy nebo něco jiného bych ráda zkusila :)
    e-mail:trisedm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Taky nemám moc zkušeností, ale když jdu kolem, nikdy neodolám a zkouším alespoň něco :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Nocturnal.light@seznam.cz

    Kdysi jsem od nich měla 1 sprchový gel tím moje zkušenosti končí.

    OdpovědětVymazat
  66. sledujem ako vik ppop (GFC)
    nikdy som od tejto značky nič neskúsila, ale rada by som :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. zuzana.neuvirthova@seznam.cz
    Zkušenost s touto značkou nemá, ale vždycky se mi hrozně líbily ty kalíškovité balzámy na rty! :)

    OdpovědětVymazat
  68. nepoznávam zrovna túto značku ale čokoľvek pomarančovo - čokoládové milujem :]
    loweline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji
    missing.your.touch@email.cz
    Se značkou žádné zkušenosti zatim nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  70. plasssma@gmail.com
    Ano, značku znám...a hodně mě překvapilo, že to je česká značka...možná proto, že si ji skoro pořád pletu s body shopem :-) Ty malé lahvičky používám na cestování.

    OdpovědětVymazat
  71. Měla jsem balzám a byl dobrej. Učitě bych chtěla něco dalšího vyzkoušet :)
    j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Tuhle značku znám, ale zatím jsem nic doma neměla a nevyzkoušela :)
    myladyhoop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. tuhle značku neznám :)
    deeniiskaa@gmail.com
    ps. strašně zbožňuji tvé povídací články, např. Anglie.. úžasné!
    Hodně štěstí všem!

    OdpovědětVymazat
  74. Značku znám, ale nic jsem neměla, takže ráda vyzkouším:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  75. Nemám žiadnu skúsenosť s touto kozmetikou :)
    knazeova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduji přes Bloglovin a možná že i GFC, nevím, ale lezu jsem přes bloglovin, GFC mám jen na komenty... :)
    koridor100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduju tě přes GFC, mám tvůj blog ráda :)

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Sleduji:)
    anda.v@email.cz
    Od této značky jsem ještě neměla možnost něco vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  79. Sleduji přes GFC jako Micha(e)la.
    Body Basics znám z recenzí, ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela - nějak jsem na jejich krámek nenarazila a jak čtu, asi už ani nenarazím.

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduju tě přes GFC :)
    darya.burbik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Slyším o této značce poprvé, takže proč nezkusit? :)
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. S touhle značkou ještě nemám žádné zkušenosti a proto bych velmi ráda vyhrála a tuto značku vyzkoušela :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji před GFC:)
    aranell.ix@gmail.com
    Tuhle značku mám ráda, nejradši mám tyhle sprchové gelíky s různých obalech (chobotnice, ryba, míč a podobně). A pak taky mám ráda jejich (říkám tomu rozpouštěcí bonbony) do vany.:))

    OdpovědětVymazat
  84. GFC :)
    rosanna@post.sk
    Bohužiaľ nemám, ale rada by som skúsila :)
    Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  85. gfc: christina deneuve
    od bb jsem zkoušela jen balzám na rty a ten mi právě moc nevyhovoval :(
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Značku znám ale ještě jsem nevyzkoušela její produkty.
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Značku mám ráda, mam od ní tělové mléko a jsem spokojená a tak bych ráda vyzkoušela další věci.
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Jůů, kombinaci čokolády a pomeranče přímo zbožňuji! :)
    MartiRezaninova@email.cz
    S touto kosmetikou žádné zkušenosti nemám, ale ráda bych nějaké měla!

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  89. Mhh lepší Giveaway jsem dlouho neviděla a ta číča je děsně roztomilá.
    Sleduji :) RomanaLanska@seznam.cz
    Zkušenosti zatím nemám, třeba se poštěstí.

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduju :)
    Miluju jejich jahodový peeling :)) škoda že se ty prodejny rušily
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Sleduji přes Facebook.
    maruska.horakova1@seznam.cz
    Jinak měla jsem kdysi tělové mléko s vůní vanilky a bylo super!

    OdpovědětVymazat
  92. GFC: Veronika Kotlářová
    VerKotlarova@gmail.com
    Moc zkušeností s BB nemám, kdysi dávno jsem si tam kupovala pouze tekuté mýdla, krásně voněly a ruce jsem měla po nich jemné. Teď na ruce používám jen DOVE. :-)

    OdpovědětVymazat
  93. Pár kousků od BB jsem zkoušela, většinou sprchové gely nebo pěny do koupele, které jsem dostala jako dárek. Zkušenosti byly příjemné :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Se značkou BB příliš zkušeností nemám,ale jedna z mála věcí, které jsem měla, je peeling s vůni čokolády a pomeranče a ta jeho vůně je skvělá. Taková výrazná a přitom nevtíravá, pro mě vhodná na zimu.
    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Sleduji Tě hlavně na FB, teď nově i přes GFC. BB jsem nezkoušela, ale plánuji jeho koupi už pár let...:D
    Můj e-mail je czarodejnice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Nemám zatiaľ žiadnu skúsenosť s touto značkou:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  97. O existenci této značky vím, ale odrazují mne ty ceny.
    Sleduji přes bloglovin. hdextasyVgmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Nemam zadnou zkusenost s touto znackou.
    kaaacza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. tak já jdu také soutěžit!:) sleduji na fb i bloglovin!
    petralorietta@gmail.com
    V Body basics nakupuji nejčastěji ty panáčky a zvířátka s přípravky do koupele :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Měla jsem od nich rýžové tělové máslo (nebo tak nějak se to jmenovalo :D) které jsem dostala od kamarádky a bylo naprosto úžasné - voňavé, hydratační, skvěle se roztíralo i vsakovalo. Ráda bych zkusila i něco dalšího od této značky :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Taky jsem měla to rýžové máslo, neuvěřitelně krásně vonělo!:)

    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Jednou jsem měla sprchový gel a pamatuji si, že nádherně voněl :). Jinak Body Basics znám jen letmo. Ale hodně mě překvapilo, že je to česká značka :). Jinak máš moc pěkný blog :).
    barrmankaa@seznam.cz
    Přeji pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
  103. Sledujem cez GFC :) a o tejto značke som ešte nepočula, tak možno teraz :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. tak tuto značku znám pouze z doslechu a nic jsem od nich nezkoušela...
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ta pomerančovo čokoládová řada voní úžasně, ale teď už něco pododbného vyrábí i Dermacol. U BB jsem si pravidelně kupovala peeeling na ruce z rýžovomléčné řady.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Nikdy jsem o BB nic neměla, ale pravidelně chodím obhlížet a očuchávat do prodejny :-) Láká to, ale ty ceny...Kristina (sleduji přes FCB) kristina.greplova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. o této značce slyším poprvé :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. sledujem cez GFC ako MimsLady
    cerutti44@azet,sk
    zatial nemám skúsenosť, ale rada by som to otestovala :)

    a pozyvam ta i na moju GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  109. ešte som sa s touto značkou nestretla, vlastne ani neviem kde je dostupná
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  110. Karolina.Vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat