úterý 30. dubna 2013

Hledání toho pravého BB (část 2)

Mé testování asijských BB krémů pokračuje. Vzorky Skin Food mi vydržely v pohodě na tři použití. Naopak Lioele jsem každý zkoušela jen dvakrát. Aneb není 1 mililitr jako 1 mililitr. :-)
Jsem již za polovinou testování a kromě zjištění, že ani ty asijské odstíny mi nemusí všechny sedět, jsem přišla na to, že se mi daleko více líbí méně krycí adepti. Čímž se dostávám k tomu, že jsem klidně mohla zůstat v euro - amerických vodách. Čím víc těch asijských BB zkouším, tím méně je mám ráda. Ale uvidíme, jak to nakonec celé dopadne. Jednoho asijského favorita jsem přece jen našla.




Skin Food Platinum Grape Cell
Jestli skutečně nějaký BB krém hydratuje, tak je to právě tenhle. Krém je hodně tekutý a na pleti se roztírá velice dobře. Opravdu jako hydratační krém. Odstín je tentokrát na korejská BB tmavý. Je fajn, že je do žluta, ale ideálně bych potřebovala něco o kapku světlejšího. I tak to šlo ale rozetřít a nositelné to bylo. Toto BB pleť hezky sjednotí, nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje šupinky. Krytí je slabší, nic moc to nezamaskuje. Pleť se po něm docela leskne, pudr je nutností. Během dne mi na tváři vždy začal oxidovat a dělat šmouhy. A večer už toho k odlíčení moc nezbylo. Co se mi ještě nelíbí, tak SPF 45, na můj vkus je to už moc. Toto BB bych doporučila majitelkám suché pleti prahnoucích po vysokém SPF. Já jsem se s ním neskamarádila.

Skin Food Good Afternoon Honey Black
Konečně! Toto BB má neskutečný odstín. Ten je umíchaný přesně podle mého obličeje, jinak to snad ani není možné. Stoprocentní shoda v odstínu i podtónu. Krásně světlý, ale do žluta. Nic tmavého, bílého, růžového. Textura je velice příjemná a krém voní po medu. Hezky se roztírá a je velice přirozený. Lehce skryje póry, sjednotí pleť. Bohužel tedy krytí je velmi slabé. Je to naprosto srovnatelné s krycími schopnostmi evropských BB. Ale v mém případě to neberu jako velké mínus, mně jde hlavně o přirozenost a sjednocení, a to tenhle BB umí. Pleť není sice matná, ale ani se neleskne. Pro svůj klid ji ještě přepudruji. BB k pleti krásně přilne, nedělá mapy, šupinky (dokonce jsem ho zkoušela i bez krému a ani tehdy šupinky neudělal, takže mu lze přiřknout i nějakou tu hydrataci).  Ještě ta naprostá barevná shoda, vypadá to vážně dobře. Výdrž je velice slušná, ale ke konci dne mám pocit, že se začíná lehce vytrácet. Je mi sympatický, ten odstín asi zarámuji a budu s tím obíhat evropské kosmetické firmy, aby věděly, co mají míchat za odstín namísto těch oranžád. SPF 20 je pro mě také vyhovující.  A jako bonus, toto BB patří k těm nejlevnějším. V zahraničí ho lze sehnat někde v rozmezí 100 - 150 Kč. Pokud se skutečně rozhodnu nějaké asijské BB koupit, tak to s největší pravděpodobností bude právě tohle.



Lioele Beyond the Solutions
Tady se nadšení nějak nekonalo. Za prvé mi nesednul odstín. Toto BB je na můj vkus moc tmavé. Je to tak nějak na úrovni nejsvětlejších makeupů v našich drogeriích, takže věřím, že je to pěkný odstín pro spoustu lidí, ale pro mě je to bohužel už trochu mimo. Sice když jsem to zapudrovala HD pudrem od Elf, který dokáže trochu zesvětlit, tak to bylo nositelné, ale necítila jsem se v tom nejlíp. Toto BB mi obecně připomíná spíš makeup. Je středně krycí, na pupínky stačil dostatečně, pleť sjednotí, trochu se leskne, je nutný pudr. Jenže já s ním mám ten problém, že není přirozený. Prostě to jde vidět, že na tom obličeji něco máte a to já nemám moc ráda. Radši oželím nějaké to krytí, ale musí to vypadat co nejpřirozeněji. Navíc během dne začíná oxidovat, na obličeji se sráží, zvýrazňuje šupinky. Tohle prostě ne.

Lioele Triple the Solutions
Toto BB je velmi podobné svému předchozímu kolegovi. Odstínem mi přijdou téměř totožné, čili ne tak úplně pro mě. Toto BB je ale o něco hutnější a musí se do pleti hodně zapracovat. Krytí je možná o něco větší než střední, v tomhle směru mu není co vytknout. Problém je v tom, že pro mě je tohle spíše už makeup. Sice to zakryje všechny pupínky, ale jde prostě vidět, že na tom obličeji něco máte. Plus mi to zvýraznilo všechny šupinky, včetně těch, které tam snad ani nemám. Opravdu jsem v životě na svém obličeji neviděla tolik šupinek, jako po použití tohoto BB. A to jsem pod něj ještě klasicky nanesla krém. Výdrž je vcelku dobrá, ale s tím problémem, že čím déle na obličeji je, tím více se objevuje šupinek. Takže za mě opět ne.

Příště se můžete těšit na smršť Skin 79. Kromě vzorků, které jsem kupovala, přidám ještě ty ze Senzaboxu a pokusím se vám odstíny vyfotit najednou, ať máte srovnání.

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že to s tím GA Honey Black vidíme stejně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi víc sedí "euroameričani" a to jsme toho zkusila skoro stovky. Skin Food se mi zdál z asijských nej. Ale pořád mimo můj odstín pleti.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zaujal ten Honey black :). Už se vážně těším na ty od Skin79, jsou pro mě známější :). Taky totiž hledám ten pravý BB :).

    OdpovědětVymazat
  4. Skin Food Good Afternoon můžu jen doporučit, mám BB Lemon & Rose a je perfektní, s tím odstínem jsem na tom stejně jako ty, sedne jako ulitý:) Zhruba za 14 dní mi přijde ze stejné řady Apple&Cinnamon (na ten jsem hodně zvědavá, má projasňovat a to já ráda:)) a mamce Berry Berry na zralejší pleť, vůbec mám teď Skin Food mánii..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám u bíbíček problém spíš se silikony. Má pleť je prostě odmítá tolerovat. Mně nevyhovují ani euro-americká bíbí, jsem příznivcem klasického make-upu. Jinak skvělé srovnání, jsem zvědavá na další díl :))

    OdpovědětVymazat