neděle 28. dubna 2013

Novinky Dermacol, Maybelline, Garnier + Giveaway

Tento článek se měl původně týkat jen nových krémů Garnier, ale nakonec jsem narazila na pár dalších novinek i od jiných značek, a tak jsem se to rozhodla spojit a představit vám budoucí kosmetické poklady hezky pohromadě.

Začneme u Dermacol. Ti přicházejí s novinkami každou chvíli a pro toto období tady máme hned čtyři zajímavé kousky.

Love Lips

Největší novinkou jsou tónující balzámy na rty v šesti letních barvách a vůních. Můžete se těšit třeba na čokoládu, karamel, jahodu nebo broskev. Balzámy obsahují přírodní oleje, včelí vosk, vitamín E a SPF 15. Rty jsou lehce tónované, lesklé, ale přitom chráněné a hydratované. Potud mi to zní skvěle a byla jsem nadšená do té doby, než jsem viděla fotku. Já v sobě prostě postrádám klasickou dívčí romantickou duši a růžovučkou barvičku, srdíčka a další kýče nemám ráda. Takže tohle mě fakt zklamalo. Vůbec si nedokážu představit, že bych tohle někde vytáhla na veřejnosti a malovala se s tím. Ale věřím, že tohle je jen můj problém a mnohé z vás ten design nadchne a koupí si to právě kvůli tomu. Já si počkám na první recenze. Kdyby se z toho vyklubal fakt nějaký zázrak, tak přivřu oči a na doma si jeden koupím, ale díky těm křiklavým barvám a srdíčku mě to moc neláká. Cena je 79 Kč a v obchodech byste na ně měli narazit už v květnu.

BB Cream Wash

Pokud jste již z názvu znechuceni, můžu vás uklidnit, tohle s BB nemám společného vůbec nic. Je to obyčejný mycí gel, ale název prodává a kdo není BB, ten nejede. :-D Přiznám se, že mě to pobavilo. Já sice ty klasické BB krémy mám ráda, nebráním se ani těm evropským a nevadí mi, že ho má každá značka. Ale dávat název BB na něco, co má naprosto jinou funkci, to už je docela síla. Tenhle zázrak by měl dokonale odlíčit pleť. Zároveň podporuje regeneraci pleti, hydratuje ji, rozzáří ji, osvěží a zklidní. Já sama dávám přednost jiným typům odličovačů, takže mě to neláká, ale kdo z vás má rád mycí gely, pěny a podobné věci a překousne to BB v názvu, tak si myslím, že by nemuselo jít o špatnou věc. Cena je velmi příznivá, a to 99 Kč za 100  ml.

Péče o nohy

Dvě novinky v péči o nohy se budou na léto jistě hodit. Jedná se o krém na změkčení kůže na nohou. Kůži by měl tento krém zvláčnit, regenerovat, zklidňovat, hydratovat a také obsahuje deodorační účinky. Jsem tak trochu na vážkách. Sice jsem si říkala, že nic jiného než Baleu s ureou už na nohy nekoupím, ale tento krém mě hodně láká. Možná ho vážně zkusím. Cena je 69 Kč za 100 ml. Druhou novinkou je osvěžující sprej na nohy i do bot. Slibuje ochranu před nepříjemným zápachem. Navíc obsahuje mentol, který dokáže ulevit unaveným chodidlům. Opět to zní velmi slibně, ale podobnou věc už jsem si stihla koupit od jiné značky, tak třeba příští léto. Cena je 99 Kč za 130 ml. 

Maybelline a barevná řada Colorama

Zdroj: tisková zpráva Maybelline

Tentokrát zavítáme do vod Maybelline. Ti se rozhodli vytvořit pod svým jménem novou značku dekorativní kosmetiky, kterou pojmenovali stejně, jako jejich stávající laky na nehty, čili Colorama. Nenechte se však mýlit, v této řadě se toho najde daleko více než jen laky. Tato kosmetická řada se vyznačuje nízkou cenou, dobrou kvalitou, na kterou jste zvyklí od Maybelline a velkým množstvím barev. Těšit se můžete na 70 barev laků na nehty v matných, třpytivých, metalických i neonových odstínech (60 Kč). Ke zvýraznění očí můžete vybírat z 30 odstínů očních stínů (60 Kč) a 18 barevných očních linek (50 Kč). Mě nejvíce zaujaly tvářenky, které se budou prodávat v 6 variacích (80 Kč). V kolekci budou i lesky na rty, a to jak v tubě, tak ve flakonku se štětečkem (50 - 60 Kč). Počet jejich variací bohužel nevím, to bude malé překvapení. Datum uvedení na trh je sice duben 2013, což se ale očividně nějak nestihlo, i tak si ale myslím, že by celá kolekce měla dorazit již velmi brzy. 

Garnier Moisture Match


Tyto krémy jsem dostala od zastoupení Garnier k recenzi. Když mi krémy přišly, byla jsem fakt nadšená, protože mé aktuální mi zrovna docházejí a já už jsem se děsila toho, že zase budu bloumat drogerií a zoufale hledat krém, který by byl na můj typ pleti a nebyl proti vráskám. Najít něco takového bývá fakt problém a proto si myslím, že tyto krémy od Garnier jsou skutečně trefa do černého. Ve všech případech se jedná o lehké hydratační krémy. Nanášet se mohou ráno i večer. Jako mínus vidím absenci SPF ve všech kouscích. Z toho důvodu je já budu zřejmě používat pouze na noc. Když jsem si ale prohlížela zahraniční blogy, tam blogerky dostaly krabičku s pěti krémy Garnier. Ten pátý měl právě SPF 20 a jmenoval se Protect and glow, což by na léto nemuselo být marné. Každopádně Garnier se rozhodl, že ten se na náš trh nedostane. 

Následující řádky berte jako krátké představení. Pořádná recenze se objeví až někdy v budoucnu. Krémy mám doma týden, takže je skutečně nemám vyzkoušené nijak důkladně.

Každý z krémů je určen pro jiný typ pleti, mají odlišnou nejen barevnou krabičku, ale také parfemaci i texturu.


Modrý Start afresh: Normální až suchá pleť Voní velmi lehce, svěže. Taková ,,modrá" vůně evokující čistotu. Je to ale opravdu jen velmi lehoučké a nijak obtěžující.  Jeho textura se mi líbí ze všech nejvíce. Je to už trošičku hutnější krém, ale zároveň je lehoučký a hezky se roztírá. Kdyby se ke mně dostala jen tahle jedna verze, tak si ho nechám a vyzkouším na sobě, ale z nabízených variant mám pro svůj typ pleti jiné varianty, takže tento kousek poputuje ke kamarádce.

Oranžový: Wake me up: Unavená pleť bez jasu Tato varianta je doslova velmi lehký průhledný gel a mám pocit, že v sobě má miniaturní rozjasňujicí částečky. Při nanášení z něj vyloženě čpí alkohol (ve složení na třetím místě), ale rychle se to vstřebá a pak z něj jde cítit lehká svěžest. Obsahuje výtažky s citrusů, tak to asi bude ono. Přijde mi to jako skvělá odlehčená textura na léto, takže jsem se rozhodla tento krém nechat pro sebe. 

Zelený: Smíšená až mastná pleť: Oh! So matte Můj favorit. Kdybych krémy nedostala, tak v drogerii sáhnu právě po tomhle, protože je přímo určen na můj typ pleti. Textura je hodně řídká, dobře se nanáší i roztírá. Opět tedy při aplikaci cítím alkohol (ve složení na pátém místě). Obsahuje výtažek ze zeleného čaje a později se rozvine právě lehká ,,čajová" vůně. Po prvních zkoušeních mám lehkou obavu, aby moji pleť zbytečně nevysušoval, ale to vyzkoumám teprve časem. 

Růžový: Suchá až velmi suchá pleť: Goodbye dry...: Jak už je asi z typu pleti patrné, krém je skutečně velmi hutný. Ale co musím říct, tak i vzhledem k té textuře se velmi dobře roztírá. Navíc moc příjemné květinově voní. Ale nemusíte se bát žádného bolehlavu. Vůně je jemná, nijak neobtěžuje. Bohužel tento krém není nic pro můj typ pleti a nepodařilo se mi pro něj najít vhodného kandidáta ani ve svém okolí. Takže to musíme vyřešit giveaway a pokusím se najít někoho vhodného právě v řadách svých čtenářů...

Všechny krémy mají 50ml a jsou v příjemné tubičkovém balení, takže do nich nemusíte hrabat prsty. Cena je 160 Kč za kus. V Rossmannu budou od pondělí v akci za 130 Kč plus k nim ještě dostanete sluneční brýle zdarma. 

Giveaway

Předmětem giveaway je tedy jeden z krémů Moisture Match od Garnier. Bohatý vyživující krém s olejem z kamélie určen pro suchou až velmi suchou pokožku. Krém jsem otvírala, zkoušela jsem ho jen jednou na ruku, plus na focení. Z obsahu toho tudíž zmizelo jen opravdové minimum.

Pravidla budou dnes lehce netradiční. Podmínkou je, aby se krém shodoval s vašim typem pleti, tudíž musíte mít právě suchou pleť. Druhou podmínkou je po otestování sepsat krátkou recenzi (kolem deseti řádků), která bude poté uveřejněna na mém blogu spolu s recenzemi ostatních krémů z této řady. 
Tentokrát mě nemusíte nikde sledovat. Vítěz se nebude losovat, ale vyberu si ho já sama, čistě dle mých osobních preferencí. Prostě kdo se mi z vás zalíbí nejvíce, ten to vyhraje. Největší šance v tomto případě mají samozřejmě mé pravidelné čtenářky. Giveaway potrvá do středy 1. května do 20 hod. Vítěze oznámím pouze na Facebooku a budu ho kontaktovat přes email. Ten mi prosím ve vašich komentářích nezapomeňte připsat.

Tento článek je opravdu dlouhý a mě zajímají vaše názory na všechny tyto novinky. Proto klidně piště, i když se nechcete zúčastnit giveaway nebo naopak se do soutěže zapojte a novinky komentovat nemusíte. Já do toho budu vstupovat také a reagovat na vaše případné dotazy. Prostě vše na jednu hromadu, já si to potom přeberu. Za soutěžní komentáře budu považovat ty, ve kterých bude uvedený email.

33 komentářů:

  1. Parádní giveaway :) Já mám velice suchou pleť a dělá mi to problém hlavně když si dám make up a žádný krém mi nepomáhá. Mám suchá místa kolem nosu, bradu a mezi očima :/ Jinak jsem pravidelnou čtenářkou :) RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Dermacol balzámy mi připomínají Baby Lips. A ta Colorama tvářenka vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy jsem získala ke zkoušení taky a nejspíš jeden také poputuje pro nějakého čtenáře:))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám suchou pleť tak suchou,že se mi dělají šupinky.Vyzkoušela jsem toho hodně saloos oleje,bambucké máslo,norkový krém,mandlový a mnoho dalších.Ale tohle všechno se nehodí do teplého počasí.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, že nejsem jediná, koho napadlo odměnit čtenáře :) Já dneska taky spouštím giveaway s těmito krémy. Prozatím jsem si nechala taky ten zmatňující a je celkem fajn, tak jsem zvědavá na ty ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak i já bych měla problém s balzámy Dermacol, ten design mi připomíná Essence a vážně se mi nelíbí, + ten srdíčkový tvar. Asi bych sama sebe podezřívala, že jsme ho ukradla malé holčičce...
    Jinak na řadu Coloramy se těším, jen se bojím, že tolik odstínů laků se k nám nedostane. Ale láká mě tvářenka a i stíny.
    Jinak na Garnier krémy koukám každé ráno na budově L´Oréal v Praze a nejvíc mne zaujal právě ten růžový. Mám smíšenou pleť, ale tím způsobem, že okolo očí, nad obočím a na tvářích je suchá šupinkovitá a na čele a bradě normální občas s pupínky. Mívala jsem podobný Princess Cream od Dermacolu, ale byl na mě moc převoněný. Ovšem na noc byl perfektní. Tenhůe bych používala asi na noc a na den na tváře a okolo očí. Zatím mám používám Niveu a dodělávám jeden od YR.
    nikolamusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten počet laků je z české tiskovky, tak já předpokládám, že dorazí. ale asi bych se vůbec nedivila, kdyby ne.

      Vymazat
    2. No bylo by to fajn, ale i některé drogérie nedodávají třeba všechny výrobky Essence. Jen si nedokážu představit těch 60 odstínů v některých relativně malých stojanech :D

      Vymazat
  7. Jé ten by mi udělal radost, zrovna mi dochází krém. Suchou pleť mám, mám problémy se suchými místa hlavně na čele a na tvářích.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky jsem si myslela, že mám mastnou nebo smíšenou pleť, dokud jsem nezkusila z lékárny krém na léčbu suché pokožky, od té doby se mi pleť srovnala a já se smířila s tím, že ji mám suchou. V pětadvaceti jsem si konečně vychytala kosmetiku tak, abych se moc neloupala kolem nosu a zároveň se na jiných místech moc neleskla. ale poslední dobou mám zase problémy s loupajícím se nosem a krém nepomáhá. :o/

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ty krémy od Garnier mají teď v akci v Kauflandu jen za 88Kč. Vyzkoušela jsem zelený - vůbec nematuje a oranžový - jak píšeš, je z něj šíleně cítit alkohol. Za mě teda ani náhodou, jejich kvalita odpovídá té akční ceně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za informaci o akční ceně, ta zní daleko lépe než ta původní. Já jsem z krémů byla nadšena hlavně po vizuální stránce, ale s každým dalším namazáním mé nadšení trochu slábne. sama jsem zvědavá, jak recenze za pár týdnů dopadne.

      Vymazat
  10. Jsem zvědavá na ty krémy. I maybelline se mi nějak zalíbila :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Chcela by som vyskúšať aj tie balzámy.

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce mě zaujaly ty balzámy na rty, určitě se potom na ně podívám ve stojanech:) Nalákaly mě ty vůně a barvičky jsou taky pěkné:)

    Co se týká mé pleti, tak začátkem jara se začala loupat a šupinatět:( Je to hrozné, jak je suchá:( Nevím, zda by mě krém pomohl, ale za zkoušku to stojí:) Budu ráda za každé zlepšení:)

    annasglamour@volny.cz

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mám na ty balzámystejný názor. Neumím si představit, že bych na veřejnosti vytáhla balzám ve tvaru srdíčka. Jsem sice dot inflantilní, ale tohle je moc i na mě :D Docela me zaujal ta péče o nohy :) Jo a giveaway se zúčastnit nechci. Moje pleť je konzervativní a nerad zkouší nové krémy :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se těším na tu řadu Colorama, hlavně na tvářenky♥ Ale i ty lesky mě zaujaly:D Krémy od Garnier bych ráda vyzkoušela, ale nemám nějak extra suchou pleť, takže si asi zajdu do drogérky pro jiný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo můžeš zkusit štěstí u Skodulky, ta má v soutěži na výběr z více variant http://skodulka.blogspot.cz/2013/04/giveaway-otestuj-novinku-od-garnier.html

      Vymazat
  16. Od Garnier jsem měla jejich známý Essentials v klasickém kelímku. Musím říct, že na suchou pleť náchylnou k tvorbě vrásek je málo hydratační. Řada Moisture Match vypadá zajímavě, zejména to balení. Krémy v tubě jsou určitě hygieničtější a není třeba do něj hrabat prsty :) ..asi ten růžový budu muset vyzkoušet, podle fotky má docela pěknou hutnější konzistenci, tak uvidíme.
    Jinak super článek.
    PS: Ty Dermacol balzámy jsou opravdu jak z domečku pro panenky :)
    ver.pecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. videla som to už v obchode ale neak som sa nad tým nepozastavovala al ebolo by fajn to vyskušať
    tina.tia.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Vršek článku jsem jen tak proletěla, maximálně se zajdu podívat na tu Colorama řadu nebo když budu mít chuť vyzkoušet nový mycí gel, tak se mrknu po tom od Dermacolu.
    Ale ty Garnier krémy mě zaujaly, protože mám dlouhodobý pocit, že se v drogeriích prostě nedají sehnat krémy, do kterých se nemusí "gabat" :D.
    No a po tvém lehkém rozdělení mám chuť vyzkoušet modrý nebo růžový, protože mě trápí suchá pleť (někdy víc někdy míň, proto bych si troufla i na ten modrý, zvlášť protože se mi konzistenčně líbí víc než ten růžový :D). Ale zase tvoje giveaway mi dává možnost získat ten růžový, který by si asi přecejen moje pleť pochvalovala více :D.

    kubackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mám suchou pleť, dělají se mi i šupinky kolem nosu a rtů. U většiny krémů mám i problém s parfumací - pokud je moc výrazná suchá místa mi až zčervenají. Ráda bych vyzkoušela tento krém právě proto, jestli je určen nejen pro suchou pleť, ale i citlivou (jak tomu u suché většinou bývá).
    kristina.greplova@seznam.cz Kristina

    OdpovědětVymazat
  20. Aaaa, tohle je něco pro mě :) Moje pleť je vyprahlá jak Sahara, sušší než sušenka :D Mám šupinky po po celé bradě, pod nosem, na bocích nosu a na očních víčkách. K tomu se mi neustále vytváří na krku ekzém, který si vždycky rozdrbu tak, že mi z něj teče mok... Vyzkoušela jsem všechny dostupné značky, od L'Oreal do Cannabis, avšak nikdy jsem ještě nebyla spokojena. Kdyby mi tento krém přišel, skákala bych 3 m vysoko do vzduchu, skákala bych furt a furt, přes celé město a pak bych i zapomněla proč jsem vyhrála :))
    ps.: Na tu tvářenku jsi mě vážně navnadila. Vygooglovala jsem ji a vypadá to, že to bude za málo peněz hodně muziky :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Z těch novinek mě zaujaly ty balzámy-srdíčka a kýče, to já můžu :D A ty lesky colorama asi okouknu. Články s novinkama mě vždycky navnadí a nakonc nic nekoupím :D
    A co se týče giveaway, tak krém vypadá opravdu slibně :) Moje pleť je suchá, hlavně na bradě a na hranici tváří s krkem. Tvojí čšnářkou jsem, ale pod tímhle jménem jen krátkou dobu, než jsem si založila blog, psala jsem anonymně. trisedm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Poslední dobou se mi změnil typ pleti a je mnohem sušší, proto mě renhle krém zaujal. =) Dneska jsem na ně koukala v kauflandu (ne, nedělam si srandu =) ) a zrovna tenhle se mi moc líbil =) Jinak je tam měli v akci za 90 Kč. =) sara.baum@post.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji na FB
    také mám suchou pleť, hlavně proto, že mám na jaře sennou rýmu a jsem alergická na všechny kytky, proto mám úplně vysušený hlavně nos ze smrkání :)
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, tak to je od tebe milé, že se o výrobky dělíš se svými čtenářkami. :-)
    Já teda mám pleť tak suchou, že mám ta místa začervenalá a jakoby se mi tvořil strup. Předtím se mi to dělalo pouze výjimečně, možná je to tím počasím. Zatím zkouším promazávat olejíčky, ale to taky moc nepomáhá. Hodil by se mi asi trošku více hydratační krém pod make-up než mám teď.
    Třeba se na mě usměje štěstí před příjimačkama a vyhraju u tebe. :-P
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. No ja som sa uz tesila na jahodu a karamel a tiez ma odradil ten gycovity tvar :) nevadi, ovoniam a uvidim, ked sa mi to poc zapaci, nejako prezijem aj ten gyc :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, odmalička mám citlivú pleť. Vždy som si myslela, že ju mám zmiešanú, ale mám suché miesta už nielen pod očami a na nose (ktorý sa mi často šúpe) ale už aj na lícach. Musím zlepšiť svoj pitný režim....a samozrejme staroslitvosť.
    cerutti44@azet.sk
    ak sa na mna neusmeje šťastie tak vás aspon pozývam na moju GA, aby nikto nezostal zbytočne skleslý :)

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych se tvojí GA zúčastnila, protože má pleť je po zimě v naprosto katatrofálním stavu.. nic není dostatečně hydratační, aby to odstranilo šupinky a drsná suchá místa z mé tváře.. zkoušela jsem krémy, oleje, domácí masky apod. ale zatím mi nic nepomohlo.. ještě po žádné zimě jsem neměla pleť tak zhuntovanou, jako po té letošní a přitom si myslím, že jsem ji přes zimu chránila možná až moc.. no teď mi to pěkně oplácí a já sis ní nevím rady :( tím pádem bych ráda vyzkoušela i krém od Garnieru.. třeba mě příjemně překvapí..

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat