pátek 5. dubna 2013

Oční krém Balea

To jsem prostě celá já. Podaří se mi najít skvělý oční krém, který mi stoprocentně vyhovuje. A co udělám, když mi dojde? Koupím ho znovu? Ne! Já prostě musím hledat a zkoušet dál. A takhle jsem dopadla...


Krabičku už jsem vyhodila a až teď jsem zjistila, že vám toho moc nepovím o složení a dalších náležitostech, tak jsem vám přeložila aspoň krátký popis, který je přímo na tubě. Balea aktivní  krém je určen pro normální pokožku, speciálně pro citlivé oční partie. Ověžujicí krém - gel zabraňuje otokům a tmavým kruhům pod očima. Pro hladší oční okolí a rozzářený pohled.


Balení je klasické jako u většiny očních krémů. Vyhovuje mi, zúžený zobáček je velmi praktický. Jedná se o velmi tekutý krém bílé barvy. Parfemaci má naprosto neutrální, nejde cítit skoro nic.

Aplikovala jsem ho klasicky každý večer, tak jak jsem zvyklá. Krém se dobře vsákne, neštípe, nelepí,  kůže po něm nepne. Prostě nic, co by se mu dalo vyloženě vytknout. Sice byl na můj vkus zbytečně moc řídký, ale pracovat se s tím dalo. Takže jsem s ním zprvu neměla problém a používala jsem ho dál. 

Po asi dvou měsících se mi začalo zdát, že s mým očním okolím není něco úplně v pořádku. Bylo takové ,,nezdravé", dehydratované a při sebemenších grimasách se mi tam začaly rýsovat nepěkné vrásky. Nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli za to skutečně může krém od Balea nebo jestli už prostě jen začínám stárnout. Udělala jsem proto velmi lehký test. Baleu jsem odložila a koupila jsem si svůj osvědčený krém od Alverde. Ten jsem používala asi tři týdny, plus za poslední týden jsem sáhla po očním krému od Lush, který jsem navíc začala aplikovat dvakrát denně. A světe div se, stav mé pleti pod očima se zlepšil. Už nemám pocit dehydratace a začínající vrásky nejsou tolik patrné. Celkově z toho mám teď lepší pocit. Čímž mi z toho všeho vyšlo, že oční krém od Balea mi prostě nesedl a z dlouhodobého hlediska mému očnímu okolí neprospívá.

Asi bylo hodně bláhové myslet si, že krém za 40 Kč dokáže pečovat o tak citlivou část pokožky. On ten krém sám o sobě taková tragédie není. Jak jsem psala v úvodu, během aplikace nenarazíte na problém. Jen to asi bude hodně obyčejný krém, který je na oční okolí prostě krátký. Aktuálně mám v plánu přestěhovat ho k rodičům. Na občasné namazání použitelný je. K dlouhodobému užívání se ale s pokorou vracím k Alverde

Oční krém Balea bych doporučila maximálně velmi svědomitým náctiletým slečnám, které mají nutkání začít se speciální péčí o oční okolí dříve, než je nezbytně nutné. Prostě jen pro takový placebo efekt, že si pod ty oči něco namažu. Jinak se mu ale vyhněte obloukem a v drogerii mrkněte o stojan vedle, právě k Alverde. Cenový skok není nijak markantní, zato kvalita krémů je úplně někde jinde. Balea stojí 40 Kč, Alverde 100 Kč, oba mají 15 ml. 

Jaký oční krém používáte vy?

19 komentářů:

  1. Děkuji za varování, vyhnu se mu obloukem.
    Já používám krémy od rilanji, nedávno je vyprodávali v Tetě. Nejsou špatné, ale asi se mrknu na ten od Alverde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle krémík jsem před lety taky zkoušela a na očích neuvěřitelně pálil. Odradilo mě to bohužel na tolik, že jsem několik let po očním krému nesáhla. Teď kupuju oční krémy zásadně v lékárně a nemůžu si stěžovat :-). Doporučuju Biodermu nebo Eucerin oční krémy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Baley taky krém na oči, akorát v žlutém obalu (ale možná mu jen změnili obal) a mně nedělá vůbec nic. Jako bych si ho nedávala :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten bych si asi nekoupila ani na vyzkoušení... Balea je fajn a levná, to jo... ale kupuju si od ní spíš jen sprcháče, šampony a tak... co se týče krémů, odličovačů atd. tak jí nevěřím... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, co mě to popadlo. Já od Balea nemám ráda ani ty sprcháče nebo mléka, tak nevím, co jsem čekala od očního krému. menší zatmění. :-)

      Vymazat
  5. já musím dodat, že mně se teda zdá, že lepí

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ho mám doma načatý a je úplně na nic. Nehydratuje vůbec. Objevila jsem perfektní oční krém, dneska nebo zítra o něm napíšu. Přírodní a 30 ml pumpička za 220,-, tak kdo by byl zvědavý, zvu

    OdpovědětVymazat
  7. Baleu mám ráda, má skvělé sprchové gely, šampóny, balzámy na vlasy, tělová mléka, odličovadla.. ale těmhle krémům nevěřím. Já jsem si třeba koupila tónovací krém od Balei a také žádná sláva.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si teďka objednala z Dermacolu, zatím čekám než přijde ,je to můj zatím první takže uvidím jaký bude :D

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já už se dlouho odhodlávám k prvnímu očnímu krému a přemýšlela jsem, aby to moc nestálo,že začnu tou Baleou :D, takže díky za recenzi :).
    Asi si pořídím nějaký od L´oreal, protože mám od nich krémy a na tom se asi nevyplatí šetřit.. I když nevím, jestli nějaký oční vůbec dělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaké dělají, ale jsou už primárně na vrásky, takže těm se zatím vyhýbám. ale péče od Loreal mě obecně hodně láká, ale jsou dost orientovaní na ty vrásky, takže zatím mám od nich odličovací kosmetiku a na krémy přijde řada později.

      Vymazat
  10. Ahoj na Baleu oční krém jsem taky koukala,nakonec jsem jsi koupila oční krémík od Ryoru...teprve ho zkouším...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Royr jsem oční krém také hledala, ale na vše, co jsem narazila, tak bylo až na starší pleť, takže jsem si nevybrala, přitom věřím, že zrovna Ryor by mě nezklamal.

      Vymazat
  11. Musím teda povedať, že je to dosť užitočné zistenie. Dám si na to v budúcnosti pozor :)

    OdpovědětVymazat
  12. Můj oblíbenec, který překonal i Biodermu, je oriflame eco beauty oční krém. Krásně hydratuje, osvěžuje, zmírňuje kruhy i vrásky. Od Baley jsem si včera koupila čisticí pásky na nos a jsou na dvě věci. Balea má skvělé výrobky na tělo a vlasy, ale ty obličejové jsou o dost horší.

    OdpovědětVymazat
  13. Že je Balea krém tragédie mě ani nepřekvapuje :) A za mě doporučuju oční krém od Oriflame "Vidět znamená věřit" :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dovoluji se Tě pozvat ke mně na blogsale:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    OdpovědětVymazat
  15. Nejlepší jsem zatím měla od Lumene :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, hezky clanek. Ja pouzivam ocni krem a obecne jako kometiku uz dlouhou dobu tuto Bio kosmetiku http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika-sardinie/ zatim nejlepsi na kterou sem kdy narazila. Nedrazdi pokozku, je velice prijemna a diky olivovemu oleji i hydratuje a prijemne voni a hlavne je ucinna. Za me doporucuji vyzkouset.

    OdpovědětVymazat