pondělí 31. prosince 2018

Nejhorší kosmetika 2018

Máme tady i druhou stránku neustálého testování novinek. Sice už s léty dokážu předem hodně věcí odhadnout, ale někdy si zkrátka nedám říct a jindy zase produkt překvapí až při samotném testování. Jsou zkrátka věci, které mi nesedly, a že jsem se zvlášť u některých opravdu snažila si je zamilovat. Ale nešlo to. Dnes tady najdete desítku produktů, která mě tak trošku naštvala a za sebe vám tyto kousky opravdu nedoporučím. 


Fenty Beauty letos vtrhla do našich Sephor jako vítr. Slavná Stunna Lip Paint nenechala chladnou ani mě. Ale i přesto, že většina mých kolegyň si ji neskutečně chválí, mě zklamala na plné čáře a po pár pokusech jsem ji věnovala dál. Barva je krásná, nanášení precizní, balení impozantní...ale ta výrazná červená vám na rtech nezaschne a během pár okamžiků ji máte třeba i na bradě, a to opravdu nechcete. Za mě tedy ne. (RECENZE)


Nová tonika zkouším moc ráda a tohle od Lumene si mě získalo na první pohled. Bohužel tedy mi k pleti přišlo velmi nešetrné, vysušovalo a nebylo vhodné k používání na oční okolí. Což tedy už sám výrobce uváděl, takže se nemůžu zlobit, ale já osobně preferuji tonika, která očím nevadí. Tohle už také nechci opakovat. (RECENZE)


Slupovací maska Garnier vyhrává jako ten úplně nejpekelnější produkt, který jsem letos vyzkoušela. Ještě vám stále dlužím recenzi, bude v lednu, ale tohle se fakt nedá. S černými tečkami to nepomůže, ale jinak máte při sundávání pocit, že vám to sebere půlku obličeje. Pleť jsem měla podrážděnou, suchou a léčila jsem to ještě pár dní. Tomuhle se vyhněte velkým obloukem. 


Dalším kouskem, který všichni milují a mně nesedl, je makeup od Milani. S mojí pleti si zkrátka nerozumí. Úplně s ní nesplynul a během dne různě cestoval a dělal mapy. Celkově mi přišel dost těžký. Nakonec jsem ho po několika pokusech poslala dál. (RECENZE)


Tento rok patřil tekutým rtěnkám a vyzkoušela jsem jich opravdu hodně. K těm ne zrovna povedeným patří ty od Yves Rocher. Barvy mají krásné, na rtech je to také fajn, ale stejný problém jako u Fenty Beauty, nezasychá to, a to si u výrazné barvy nemůžete dovolit. Putovala také dál. (RECENZE)


Sebamed má perfektní opalovací krémy, ale co mu nejde, tak je poopalovací péče. Tato lahvička byla fakt pekelná. Mléko se tak divně táhlo a mohli jste to roztírat třeba sto let, stejně vám na kůži zůstaly bílé fleky. Funkčně to bylo vesměs v pořádku, ale uživatelsky úplně nanic. (RECENZE)


Tenhle BB krém od Loreal jsem se snažila za každou cenu zamilovat a dostal ode mě nespočet šancí. Ale nakonec také putoval dál. Líbil se mi přirozený efekt, který uměl vytvořit. Jenže to vůbec nekrylo a především to nešlo kloudně nanést. Po obličeji to sjíždělo, hrudkovatělo, nedrželo. Zkrátka ne. (RECENZE)


NYX a oční stíny, to je kapitola sama pro sebe. Každý druh je svou kvalitou úplně jiný. Já osobně jsem ale vždy měla štěstí spíše na propadáky a stíny od NYX prostě nemám ráda. Kvalitou jsou špatné nebo průměrné a cena je dost vysoká. Pryč putovala i tato paletka. Má v sobě pár krásných stínů, ale ta práce, než se vám kloudně podaří přenést na oči, ta za to nestojí. (RECENZE)


Obrázek mám univerzální, ale dnešní prostor patří té modré tubičce uprostřed. Hydratační masky Yves Rocher očividně nejdou, protože to už je několikátá, která se mnou vyběhla. Na pleti je to nepříjemné, lepivé a účinek vesměs žádný. (RECENZE)


V závěru další všemi milovaný produkt, který u mě pohořel. Gelové linky od Maybelline jejich sláva předchází. U mě se ale konalo velké zklamání. Jsou hodně takové mazlavé, mažou se, nezasychají a není na ně spolehnutí. Tohle jim odpustit nemůžu. (RECENZE)

Rok 2018 je oficiálně uzavřen a nezbývá, než si přát, abychom v příštím roce těch nepovedených produktů objevili co nejméně a naopak se těšili z povedených novinek, které pro nás firmy chystají. Držme si palce.

Který kosmetický produkt letos naštval vás?

5 komentářů:

  1. Pěkný článek, nic z toho jsem neměla se přiznám, ale oční linky kupuji pravidelně kamarádce, která je s nimi nad míru spokojená :-),ale mě by asi nevyhovovaly žádné, páč prostě linky neumím nalíčit. Krásný silvestrovský den přeji. E.A.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu masku na černé tečky Garnier jsem si chvíli chtěla pořídit, jsem ráda, že na to nedošlo, ušetřila jsem si jak zklamání, tak peníze.
    Do nového roku přeji jen to nejlepší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. S Milani makeupom som mala podobný problém. Mne navyše na pleti okolo nosa urobil také dierky a vyzeralo to, ako by som mala gigantické póry

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, škoda těch masek od Oriflame. Ty obaly jsou totiž pěkné, takové veselé :-)


    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat