pondělí 24. září 2018

Zkoušení kosmetiky Milani

Značku Milani mám v hledáčku hrozně dlouho. Vyzkoušela jsem od nich jen pár monostínů, a dál jsem se zatím nedostala. Problémem je dostupnost. Byť je to v Americe běžná drogérková kosmetika, u nás ji seženete jen na eshopu, a to jednom jediném oficiálním. A v tom já jsem hrozná. Jak to nemá výzvední místo cestou z práce nebo poštovné zdarma, jsem marná. To poštovné naštěstí zadarmo je, pokud vám objednávka přesáhne tisícovku. Už několikrát jsem plnila košík, pak jsem ale vždy ztroskotala na tom, že neměli odstíny, které jsem chtěla. Ale zadařilo se. Ve finále mě zlákala nová paletka očních stínů, kterou paradoxně dnes neuvidíte. Schovávám ji do jiného srovnávacího článku. Ale když už jsem ji brala, kvůli poštovnému skončily v košíku další vydařené kousky, tak jdeme na ně. 


Jednou z věcí, kterou jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, byla báze pod oční stíny. Moje oblíbená youtuberka Emily používá výhradně jen tuto bázi a nemůže si ji vynachválit. Má víčka jsou náročná a své oblíbence mám především v dražších řadách, takže se pokusit najít něco funkčního a za necelé dvě stovky, to byla výzva.



Vevnitř na vás čeká taková ta typická silikonová kašička v tělové barvě. Na víčku se hezky rozetře a jen neznatelně lepí. Stíny se na ni nanáší dobře, jen jde poznat, že u ztrácení jim to trošku kazí. Stíny se na ni hodně nalepí a pokud se snažíte o nějaké výraznější blendění, jde tam cítit ten rozdíl oproti jiné bázi. Nicméně na běžně denní kouřovky o dvou barvách to zase takový vliv nemá. Třeba báze od Artdeco je v tomto daleko horší, na tom nerozmažete nic. Jen zkrátka, pokud na očích plánuji něco výraznějšího a komplikovanějšího, sáhnu raději jinam. 



To hlavní, výdrž. Tak ta je perfektní. Zkoušela jsem s několika druhy stínů, ale vždy jsem byla naprosto spokojená. Během dne to nebledne a i po deseti, dvanácti hodinách je to stále dobrý. Takže takhle báze za mě rozhodně ano. 



Tvářenky Milani jsou hrozně proslulé, a tak jsem je také chtěla vyzkoušet. Zálusk jsem si dělala na ty "růžičkové", ale tam jsem se zamotala u odstínů, a tak nakonec padla volba na zapečenou krásku v odstínu 12.

Barevně je to teplá oranžová se spoustou zlatavého shimmeru. Nabírá se hezky, není ani moc zapečená, ale ani nepráší. Pigmentovaná je dost, ale dá se to korigovat i lehce vrstvit. Na pleti chytá rovnoměrně a výdrž tak nějak průměrná, úplně celý den to nedá. 



Technicky ji vůbec nic není a je uživatelsky naprosto v pořádku. Mě osobně ale zkrátka nevzala za srdce. Možná mi ve finále zase tolik nesedí odstín. Respektive já takto naoranžovělých tvářenek mám doma několik a líbí se mi víc. Nějak jsem si k této od Milani nedokázala najít vztah a nebudu si ji nechávat. Ale to už jsme u problémů "blogerek", které mají plný šuplík tvářenek a poté už je těžké se jim zavděčit. Mně konkrétně s tvářenkama je to fakt náročné. Mám svoje top favority a málokdy k nim pustím nějakého nováčka. Pro mě osobně to tedy není, ale pokud se vám odstínově líbí, klidně do ní běžte.


Povím vám, s makeupem to byl oříšek. Chtěla jsem ho vyzkoušet, ale trefit se přes internet do odstínu, to byla parádička. Mají jich totiž hrozně moc a navíc poměrně nově a tři ultra světlé odstíny, mají 00A, 00B, 000 a potom až jede jednička. Nakonec jsem sáhla po "nula béčku" a musím uznat, že je ještě tak o půl odstínu světlejší a měla jsem jít klidně až do té jedničky. Na druhou stranu, podtónově mi sedí a na zimu to bude úplně v pohodě. A nosila jsem ho vesele i teď.


Makeup patří k těm hutnějším a více krycím. Na nanášení to chce určitě štětec. K pleti hezky přilne, necuckuje, neflekatí. Krytí je velmi dobré, řekněme, že střední. Pro mě naprosto dostačující. Ten pocit na pleti je u mě tak na hranici, na můj vkus je lehce hutnější a obecně dávám přednost lehčím a klidně méně krycím texturám. Ale opět směřuji k té zimě, kdy mi to vadit nebude. A navíc to je pro mě makeup pro speciální příležitosti, večerní party, focení,... Zkrátka ta pleť vypadá opravdu dobře, sjednoceně a s vyzmizíkovanými nedokonalostmi. Asi chápu, proč jej americké blogerky tak milují. Za nějakých 250 Kč je to skutečně velmi dobrý makeup. Pochválit musím i výdrž, ta je s přehledem celodenní. Pokud máte rádi víc krycí textury, tohle je rozhodně makeup pro vás. Teď už jen najít ten správný odstín. :-) 

Celkově musím říct, že mě Milani baví a je vážně škoda, že není u nás v drogerii. Podle mě by jí to tam velmi slušelo a ráda bych zkoušela jejich sortiment dál. Mají prý i dobré rtěnky, laky, v těch tvářenkách mám mezery, stíny...Jen než já se zase dokopu k další objednávce, asi mi to bude chvíli trvat. :-) Vše kupováno na www.milanicosmetics.cz.

Zkoušeli jste něco od Milani?

9 komentářů:

  1. Milani jsem kupovala na veletrhu, mám tu růžičkovou tvářenku a ještě rtěnku, která voní božsky po melounu. Určitě chci časem ale zkusit i další produkty.
    Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Milani jednu z těch růžičkových tvářenek a dvě rtěnky. Taky bych brala, kdyby tahle značka byla dostupná v drogerii, v nabídce mají více produktů, které mně lákají.

    OdpovědětVymazat
  3. Od nich ještě nic nemám, ale dost jsem slyšela chvály na ty tvářenky, takže aspoň jednu tvářenku bych ráda vyzkoušela. A hodně se mi líbí i jejich rtěnky :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda nic nezkoušela, ale pár produktů bych chtěla vyzkoušet, ale jsem stejná jako ty co se týče toho objednávání bez výdejního místa :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značka Milani mě láká už dlouho, ale ještě se mi nenaskytla příležitost, že by jí měli na nějakém e-shopu, kde jsem nakupovala :-( nejvíce bych chtěla zkusit tvářenku nebo rtěnku.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Od Milani toho moc nemám. Snad asi jen tvářenku a tuším že i nějakou rtěnku. Vždycky mi udělali fajn službu takže pokud narazím na něco zajímavého od této značky tak si to ráda koupím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Já kosmetiku Milani používám a jsem s ní spokojená. Super jsou tvářenky, rtěnky i transparentní pudr.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat