středa 22. června 2016

Nude paletka od Loreal

La Palette Nude od Loreal se u nás objevila na sklonku roku. Vizuálně jsem si ji ihned zamilovala a jelikož jsem dlouho pokukovala po těch amerických verzích (které jsou ale úplně jiné), neodradilo mě ani zkoušení v drogerii a jednoduše jsem paletku chtěla. Vůbec mi nevadilo, že nepatří k nejlevnějším (ve slevě asi 400 Kč) a že na ni všichni kolem mě nadávají. Někdy je prostě srdce silnější než rozum a asi bych litovala, kdybych si ji nepořídila. Takže když jsem ji objevila pod vánočním stromečkem, byla jsem nadšená a nemohla jsem se na ni vynadívat. 


Zamilovat se do ní jsem se pokoušela s každým použitím a přesvědčovala jsem sama sebe, že je vlastně hrozně super. Po půlročním vystřízlivění je konečně čas si to pěkně shrnout a přiznat si pravdu. 



Palekta má krásné elegantní balení, které je navíc skladné a všude se vejde. Trochu mě štve nápis, který se dost rychle ošoupal, a to se mnou nikde necestovala. Uvnitř najdete desítku pěkně vyladěných barev, které jsou ideální na každodenní nošení. Součástí je i slušně veliké zrcátko a oboustranný štěteček. Ten není úplně marný, ale zcela upřimně, nepoužila jsem ho ani jednou.


Jak už jsem říkala, barevně mi paletka sedí. Je to paleta neutrálních hnědých, kterou jdou skvěle kombinovat mezi sebou a nabízí několik možností, jaké looky s nimi vytvořit.

S kvalitou stínů je to o něco horší. Nebudeme si nic nalhávat, pigmentace je prostě slabá. U prvních pěti barev je to úplný konec, druhá pětka docela ujde. Je to fajn, pokud chcete něco hodně neutrálního, ale dramatický look s tím nevytvoříte.





Co se ostatních vlastností týče, je to takový neutrál. Stíny jdou nanést poměrně dobře a rovnoměrně. U ztrácení se musí dávat trochu pozor, jinak se barvy vytrácejí, což je ale problém většiny drogérkových stínů. A výdrž v kombinaci s bází je uspokojivá a odpovídá mému standardu.

Víte, tu paletku jsem prostě od začátku viděla v lepším světle, než jaké ji objektivně náleží. Tu a tam ji ráda vytáhnu a na běžný den do práce, zvláště pokud ještě chcete přidat linky, je normálně použitelná a nemám s ní výraznější problém.

Pokud sundám své růžové brýle, je to hodně průměrná paletka za hodně peněz. V drogerii ji směle převálcují všechny Freedem, Makeup Revolution nebo i nové Gabriella Salvete. A i běžné stíny z nabídky Loreal jsou v úplně jiné a lepší kvalitě. Tahle paletka je skutečně jen pro takové blázny jako jsem já, kteří si ji dokáží zamilovat a berou ji jako součást své sbírky. Pro normální smrtelníky, kterým stačí jedna, dvě paletky, to ale není a lépe jim poslouží třeba výše zmíněné.



Trochu mě štve, že k nám nedoputovaly ty americké verze, protože ty jsou ve světě docela chválené. Naše paletky se bohužel velké obliby nedočkaly a i já musím po několika měsících zamilovanosti prohlásit, že za ty peníze opravdu vůbec nestojí a nemůžu vám ji doporučit.


Podlehli jste této paletce nebo vás nechala chladnou?

12 komentářů:

  1. Vypadá pěkně, ale odrazuje mě ta pigmentace. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pigmentace je dle fotek hodně mizerná...

    OdpovědětVymazat
  3. To je divný, mně teda pigmentuje úplně v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  4. Ta pigmentace mně dost zaráží.. Já si teď nově pořídila i Nude verzi paletky od GS a ta je podle mně skvělá a cena byla podstatně nižší. Mám i verzi Rose a obě jsem si zamilovala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka se mi celkově líbí, ale ta pigmentace je teda hrozná! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tá je moc krásna!! :D ♥ škoda tej pigmentácie :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. tu mám a jsem maximálně spokojená :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. to dokáže vždy naštvať, keď majú tiene peknú farbu v obale ,ale pri líčení je pigmentácia nič moc :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. pigmentace je hrůza, kdybych si jí koupila bez vyzkoušení, tak to vzteky jdu reklamovat :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to škoda. L'Oreal mám obecně ráda a stíny normálně umí. Tahle paletka je technicky prasárna. U stínů obecně pregeruji pigmentaci střední - ty příliš pigmentované se svými víčky prostě nedocením - ale v této paletce je to dost slabota i na můj vkus. Mě osobně odradila na cenu poměrně vysoká prášivost, čekala bych u všech stínů slušnější vychování ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám pocit, že si z nás dělají firmy legraci. Teď jsem se vrátila z Británie, sortiment je tam asi 3x širší, speciálně u L´Oréalu, ale i u ostatních značek. Bohužel jsme malý a nedůležitý trh, ale mrzí mě to. Začala jsem tyto značky, které tohle dělají (viz třeba Maybelline, že tady vůbec nedá na trh legendární korektor age rewinder) ignorovat. Při dnešních možnostech si všechno může člověk dovézt nebo nechat od někoho dovézt. Firmy to zdůvodňují tím, že je tu menší obrat. Ale ten je podle mě i právě proto, že tu není výběr a lidi si nakupují v zahraničí nebo radši místní značky, jako třeba Dermacol, které tu mají sortiment kompletní. V době internetu, kdy se každý může podívat na stránky firmy pro americký nebo německý trh, je to dost škoda, že k tomu takhle firmy přistupují.

    OdpovědětVymazat