pondělí 6. června 2016

Jak si vedou novinky z jarní update Essence?

Jarní novinky Essence jsou již nějaký ten týden ve stojanech, takže je nejvyšší čas se na některé z nich podívat. V mé sbírce uvízl jen malý výběr, ale i tak se mi podařilo najít použitelné kousky.


Korektor

Hned v úvodu si dáme kontroverzní kousek, protože dobrý korektor od Essence jen tak někdo automaticky nečeká. Konkrétně na tento pěnový produkt najdete také velmi různorodé recenze, od těch chválících až po velmi kritické. Já stojím tak někde uprostřed. Korektor si mě získal především odstínem, který stoprocentně sedí pod mé oči. 10 soft beige je skutečně světlý a s podtónem do žluta. 

Konzistenčně je skutečně pěnový, do pleti se musí zapracovat opravdu poctivě, ale výsledek stojí za to. Kryje výborně a oční okolí je prozářené. Trochu pokulhává jen výdrž, která je tak 4 - 5 hodin. Poté začíná mizet a slévat se do vrásek. Je to škoda, protože barevně mi sedí, efekt umí krásný, ale ani omylem se mnou nezvládne celý dlouhý den. Stal se tedy pro mě tedy víkendovým korektorem, když vyrážím jen někam na odpoledne nebo krátkou schůzku, je použitelný.

Obecně bych ho doporučila náctiletým slečnám. Ty ještě nemají vrásky, takže nebude mí takovou tendenci se slévat a navíc školní den hravě zvládne. 

Linky ve fixe

Linky Essence umí, takže jsem se na tyto hodně těšila. Bohužel tedy v poslední době mě nějak zlobí snad všechny fixy, co doma mám, a to napříč značkami. 

Těmito linkami se jednoduše vykreslí tenká linka. Drží skvěle, i když jejich deklarovanou voděodolnost jsem nestihla vyzkoušet. Po pár použitích se bohužel špička zlomila a nyní velmi špatně kreslí. Ještě je mám doma, ale brzy poletí, protože s nimi vždy namaluji tak půlku jednoho oka a pak to stejně přemalovávám jinými. Počet použití nepřekročil ani desítku. 


Musím říct, že jsem v poslední době přesedlala na tekuté linky, kde tento problém nehrozí a na fixy jsem tak trochu zanevřela.

Rtěnka


Tyto rtěnky od Essence mám hodně ráda a tohle je v mé sbírce třetí kousek. Oficiálně jde o kolekci Velvet Matt, tohle konkrétně odstín 23, nicméně zase tak stoprocentně matné to není.

Rtěnka je krémová, na rtech příjemná, jen tedy umí trošku zlobit a zalézat do vrásek. Musím říct, že ty ostatní rtěnky, co doma mám, mi sedí o něco více. Pokud si ale na ,,matnější" vzhled potrpíte, není to úplně marná volba.


Lak na nehty

Lak z nové kolekce Colour and Care mě zaujal ze všech novinek asi úplně nejvíce. Je to krásná nude barva. Kryje stoprocentně ve dvou vrstvách, nepruhuje. Schnutí je průměrnější, ale jde to přežít. Super je i výdrž, sám o sobě dá 3 - 4 dny, to je na mých zničených nehtech dobrý výsledek. 

Tyto laky se prodávají asi v pěti decentních odstínech a myslím si, že je to dobrá volba pro všechny, co chtějí mít nehty upravené, ale přitom velmi nenápadné.


Balzám na rty

Ráda bych přidala i krátkou zmínku o balzámu z nedávné kolekce Happy girls are pretty. Na tu jsem čekala velmi dlouho, měl u nás být už v říjnu, ale nakonec jsme se jí dočkali letos v březnu. Z balzámu jsem nadšená. Je krásně pigmentovaný a neuvěřitelně příjemný. Nyní ho moc nenosím, protože barevně nesedí s akutálním obdobím, ale už teď vím, že to bude podzimní oblíbenec číslo jedna. A drogerie už by se konečně mohly naučit, že podzimní limitky na jaře nefungují.


Co se novinek týče, narazila jsem spíše na takový průměr. Nic z toho mě vyloženě nezklamalo, ale žádný zázrak jsem také nenašla. Nakonec mě nejvíc dostal stejně až balzám z limitky. Pokud na ni ještě natrefíte, určitě se na něj podívejte.

Za poskytnutí jarních novinek děkuji eshopu www.kupkosmetiku.cz, balzám jsem si kupovala sama.

Který produkt od Essence naposledy překvapil vás?

8 komentářů:

  1. Nejkrásnější je lak a balzám na rty. Líbí se mi balení i odstín.

    OdpovědětVymazat
  2. Nějakou levnou oční linku bych si ráda pořídila, takže asi sáhnu po tehle :) Jinak rtěnky v tomto cerném obalu mam fakt velice ráda a vyhgovují mi :) A ten balzámek ma krásný odstín vážně na podzim jako dělaný :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Z těchto novinek jsem si pořídila korektor, ale nevyhovovala mi pěnová konzistence, samotné použití a ani výdrž. Jinak se mi líbí balzám na rty z limitky, na rtech vypadá moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásny článok! Novinky Essence vyzerajú moc super, ale neviem či sa dostanú aj k nám na Slovensko :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední balzám se i z toho zamlouvá nejvíce, ten bych brala. Linky ve fixu vypadají pěkně na fotce ale nemám s fixami dobré zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  6. já kupuju linky ve fixe klasický nevoděodolný a super =o)
    ovšem nej linky jsou u mne Flormar gelovky <3

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat