čtvrtek 9. června 2016

Kosmetika z Lidlu

Kosmetika Cien byla vždy chválena, ale s rozšířením jejího sortimentu i v našich Lidlech se strhl doslova boom. Ne že bych byla nedůvěřivá, ale nikdy mě to vyloženě nelákalo. Nicméně, když o tom začali mluvit úplně všichni, musela jsem při svém pravidelném nákupu v Lidlu zavítat i do uličky s kosmetikou a vybrala jsem si pár kousků k vyzkoušení, abych si sama udělala názor na to, zda tato levná kosmetika skutečně stojí za to. 


Vynechala jsem hodně chválené šampony, protože na ty mám přece jen specifičtější požadavky a poté také sprcháče a mazadla, protože těch mám doma hrozně moc a trvalo by věky, než bych se k nim dostala. Sáhla jsem tedy po věcech, které jsem mohla hned začít testovat. 

Lak na vlasy

Laků je u mě velká spotřeba. Naučila jsem se je používat pravidelně každý den. Účes tak lépe drží a vlasy se mi méně mastí. Jelikož nefixuji žádný culík nebo složité účesy, ale vlasy zůstávají rozpuštěné, netrvám na žádné velké fixaci. Spíše jen takové lehčí uhlazení a žádná lepivost. 

Od Cien jsem si vybrala sprej pro objem se střední sílou. A byť jsem tomu sama nevěřila, je skutečně fajn. Chvíli jsem si na něj musela zvykat, protože v koupelně střídal voňavého miláčka Aussie, ale to je přece jen trochu jiná cenová kategorie. Cien svůj úkol dobře zvládá. Vlasy zafixuje, nelepí ani je nezatěžuje. Vůně je taková ,,laková", nic zvláštního, ale ani nic, co by mi vyloženě vadilo. Za 40 Kč je to skutečně dobrý nákup. Asi by mi nevadilo koupit si ho v budoucnu znovu, ale popravdě, už teď mám v zásobě svůj oblíbený Schwarzkopf. Ten je přece jen o kapku lepší a taky má hezčí lahvičku. :-) Ale jinak lak od Cien můžu doporučit.

Pleťová maska


Pytlíčkové masky mě také hned nadchly a ze tří nabízených variant jsem sáhla po hydratačním kousku s aloe vera. O masce už jste mohli slyšet v mé statistice a bohužel mi tedy nesedla.

Maska má konzistenci jako krém, na obličeji příjemné chladí a voní jako aloe vera. Balení je rozděleno na dva pytlíčky, ale každý z nich vydrží i na dvě použití, takže máte čtyři dávky za 15 Kč. To jde. 

Po prvním použití jsem nic zásadního nepozorovala. Pleť byla taková hladší, vyživenější, nebylo to špatné. Jenže den na to, jsem měla obličej samý pupínek a pleť byla celkově taková rozhozená. To jsem ještě úplně nepodezírala masku, protože testuji spoustu věcí a mohlo jít o reakci čehokoli s čímkoliv. A tak jsem masku nanesla i o týden později. A to jsem neměla. Ihned po smytí mi naskákaly červené fleky a pleť svědila. Naštěstí to po chvíli zmizelo, ale druhý den mě čekala opět snůška pupínků. To už jsem měla jasno a druhá půlka masky letěla do koše. 

Netvrdím, že je maska vyloženě špatná. Já jsem evidentně měla alergickou reakci na některou ze složek a upřimně, nestalo se mi to poprvé a kolikrát to měly na svědomí i mnohem dražší kousky. Spousta lidí si ji chválí, takže pokud vás láká, úplně ji nezavrhujte, ale já osobně vám ji doporučit nemůžu.

Krém na ruce


Miniaturka těchto krémů obletěla mnoho blogů a můžu říct, že vyhovuje i mně. Třešňovou variantu tehdy neměli, a tak jsem sáhla po levanduli. Vůně je trochu těžší, ale jen při nanášení, poté vymizí, takže to není takový problém, ale pokud budete mít na výběr, jděte raději do třešňového květu.

Jinak je krém hodně příjemný. Rychle se vstřebá, ruce jsou hydratované a příjemný pocit přetrvává docela dlouho. S 30 ml a roztomilým balením je to ideální společník do kabelky. Tím spíše, že stojí 25 Kč. Tohle za mě rozhodně ano.

Ústní voda

Na ústní vodě toho není moc co zkazit, říkáte si, ale já jsem v této oblasti hrozně vybíravá a velké množství vod mi nechutná. Tato dopadla dobře. Neobsahuje alkohol, což je pro mě také důležité a chuťově je velmi neutrální, jen lehce mentolová. Můj oblíbený kousek z DM to není, ale miniaturka na cesty je ideální. Dá se koupit i v plném balení asi kolem 60 Kč, ale já osobně se budu vracet právě pro miniaturku za 15 Kč. 

Celkově musím říct, že jsem byla příjemně překvapená. Nesedla mi jen maska, ale to se bohužel občas stává. Tu skutečně nemůžu doporučit. Jinak mi věci přijdou fajn a pokud zrovna potřebujete trochu ušetřit nebo hledáte cestovní verze za pár korun, je to dobrá volba. Určitě to není naposled, co jsem v Lidlu nějakou kosmetiku koupila.

Co vy a Cien? Máte něco vyzkoušeno?

26 komentářů:

  1. Ja mamod Cien zatim jen pastelku na rty a jsem spokojena. Urcite chci vyzkouset i neco dalsiho, krem vypada moc dobre.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda, no já tam na to koukala, ale... nekoupila jsem si to, říkala jsem, že mám doma krámů dost. Ale po téhle recenzi určitě testnu krémík na ruce

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám značku Cien také poměrně ráda. Z toho co jsi zkoušela ty,jsem já nic nezkoušela nicméně ten lak a krém na ruce vyzkouším. Já mohu za sebe doporučit krém na oční okolí, už mám dokonce druhé balení :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem vyzkoušela ten krém na ruce s třešňovým květem a ten je moc fajn, koupila jsem si jich víc do zásoby, jak píšeš jsou super do kabelky.

    OdpovědětVymazat
  5. Od Cien chci vyzkoušet právě ten krém :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala kolagenovu masku, vydrzala mi na 4 pouzitia a za tu cenu skvela kupa (;

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam od Cien rada tekute mydla na ruky a sprchove gely z limitiek, ktore tiez pouzivam na ruky. Dobre je aj to 400 ml telove maslo (3 varianty), ale to u nas nie je v stalej ponuke. A super je pena na chodidla. Kamaratka si chvali opalovacie kremy.
    Mam otazku: nebolo by efektivnejsie si do tej prazdnej mini flasticky od ustnej vody preliat ustnu vodu, ktoru prave pouzivas? A mas cestovne balenie stale po ruke:) Menej penazi a menej plastu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, efektivnější to určitě je, jenže já ty lahvičky většinou vyhazuji, tak to pak nemám do čeho přelít. :-D

      Vymazat
  8. Cien kosmetika mě vůbec neláká, přestože je tolik chválená

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si pořídila BB krém, krém na ruce s třešňovým květem a odličovač očí. K BB krému říct nemůžu nic, ten jsem ještě nestihla ani vyzkoušet, ale krém na ruce nosím v kabelce a je fajn, jak tím mini balením, tak vůní a účinky a odličovač očí mi taky vyhovuje, pro tyhle dva výrobky se do Lidlu budu vracet:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lak kupuju pravidelne, docela me prekvapil bb, ktery je uz muj jediny😝

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetiku z Lidlu jsem ještě nezkoušela, ale v poslední době na ní čtu samé dobré recenze.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem vyzkoušela šampon s kondicionerem a přijde mi jestli nezměnily recepturu. Po čase kdy jsem ho koupila znovu už mi neseděl tak jako dříve. Cestovní krém na ruce s levandulí používám, mám ho ráda ale vůně levandule se jim teda nepovedla. Sprchové gely jsou fajn a rozhodně nedám dopustit na jejich vlhčené ubrousky. Za mě má Lidl solidní věci za které se nemusí stydět.

    OdpovědětVymazat
  13. Kosmetika Cien není špatná. teď jsem si zrovna koupila krém na ruce (třešeň) a bb cream :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mám kondicioner, který nádherně voní. Masek jsem měla několik a vyhovovaly mě. Teď se chystám na krém na ruce.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  15. Cien kupuji.Mám ráda krémy na obličej a ten malý krém na ruce.

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc mě zaujal asi krém. Jám má h odně citlivou pelť, takže si jsem jistá, že by mi mska taky nevyhovovala
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj kočko, já od Cienu jsem zkusila jejich šampony a byla jsem spokojená :-) Láká mě krém na ruce :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám od Cien zatím jen odlakovač a jsem s ním spokojená, dokonce i hezky voní, jen mě štve trochu to balení. WhiteRose

    OdpovědětVymazat
  20. Já teď zkusila pleťovou masku Q10, a bohužel jsem se po ní osypala. Jinak jsem z kosmetikou od Cien spokojená, používám jejich šampony, kondicionéry, sprchové gely a super.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, na jejich masky mám taky alergii - ihned zrudnu a pálí to.
    Jinak je Cien good.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě se mi to taky stalo :( ... Mám čekat, že to bude zítra dobrý, nebo ne?

      Vymazat
  22. ja pouzivam uz dele nez rok kremy na oblicej-Q10-denni i nocni a mohu jen doporucit-mam atopicky ekzem a ani kremy urcene primo pro atopiky mi nevyhovuji tolik,jako Cien.Pak uz nekolik let pouzivam antiperspiranty,ty jsou za tu cenu take super

    OdpovědětVymazat
  23. No tak přesně s touto pleťovou maskou mám dost podobnou zkušenost! Po nanesení mi zrudla pleť a nepříjemně to štípalo, a trvalo skoro hodinu než se zase zklidnila. Pupínky naštěstí nenaskákaly, ale i tak nejspíš nabídnu někomu v okolí nebo házím do koše.

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám naopak docela dobrou zkušenost, narazila jsem na něj tady a požívám je pravidelně.

    OdpovědětVymazat