neděle 29. listopadu 2015

Soutěž o tři balíčky Batiste

Jak už jsem avizovala dříve, má aktivita na blogu bude v následujících týdnech spíše klesat, ale abyste se mi úplně nenudili, domluvila jsem hned několik soutěží, se kterými vám budu zpříjemňovat předvánoční období.

První vlaštovkou budou hned tři balíčky se suchými šampóny Batiste. Ty nedávno vtrhly do našich drogerií, a tak se skloňují ve všech pádech a všichni je chtějí vyzkoušet. Pokud do této skupiny také patříte, bude následující soutěž to pravé pro vás.



Výherci budou celkem tři a každý z nich dostane dvě plné velikosti (jeden ze základní řady a jeden s přidanou hodnotou) a k tomu jednu miniaturku na cesty či do kabelky.

Balíček číslo 1 ukrývá vůni Oriental, Heavenly Volume pro větší objem a miniaturku ve verzi Original.


V balíčku číslo 2 je vůně Tropical a taktéž Heavenly Volume pro objem a miniaturka Original.

Třetí balíček obsahuje verzi Fresh, Heavenly Volume pro objem a cestovní verzi Original.


Podmínky soutěže:
1) Sledovat můj blog přes jeden z komunikačních kanálů (GFC, Bloglovin, Blogerky, Facebook, Instagram (stannah.navlastnikuzi).
2) Napsat mi, jestli už jste Batiste zkoušeli a jestli vám vyhovuje. Pokud preferujete nějaký z výherních balíčků, připište to také. 
3) Kontakt na sebe nechat můžete i nemusíte, ale v druhém případě nezapomeňte sledovat vyhlášení soutěže, které proběhne zde na blogu.

Soutěž poběží do pátku 4. 12. 2015 do 20 hodin. Vítěze vybere random.org.

Za poskytnutí cen do soutěže děkuji zastoupení eshopu www.kupkosmetiku.cz.

Přeji všem hodně štěstí a také pohodovou první adventní neděli.

119 komentářů:

  1. Super soutěž. Batiste mám moc ráda kromě verze tropical, takže se mi líbí balíčky 1 a 3
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nikdy suché šampony nezkoušela, ale už dlouho o jejich koupi uvažuji. :) Krásná giveaway! :) sleduji zde jako štěpánka petrů a email: stepanka.tuckova (zavinac) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná soutěž :-) Suchý šampón Batiste jsem vyzkoušela v té menší verzi v létě, byl to můj zachránce a byla jsem s ním moc spokojená, tak zde zkusím štěstí :-)
    sleduji jako lucka ch a můj email: chlumska.lucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já batiste ještě nezkoušela, zatím jsem snad na něj ovšem neslyšela žádné negativa, tak mě to láká :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Batiste jsem zkoušela před pár lety, když jsem byla ve Skotsku. Byl fajn, ale po příjezdu jsem zůstala věrné obyč Amice za 30 Kč, která mi vydržela třeba rok. Od Batiste mě ale hodně láká ta verze Oriental už jen kvůli tomu rozkošnému obalu, proto by mi udělal radost balíček č. 1.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, suchý šampon Batiste jsem vyzkoušela zatím jen jeden a to s třešňovou vůní a hned se stal mým oblíbencem. I když jedu jen na víkend k přítelovi, tak ho tahám s sebou :-D Moc bych chtěla vyzkoušet ten na objem, takže mi je jedno, který balíček :-D
    Sleduji přes GFC jako Petra Škraňková
    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Stáni :) moc hezká soutěž, já jsem šampon batiste kupovala ten třešňový v miniaturce ségře, sama jsem ho nezkoušela. Balíčky jsou hezký všechny 3, takže když by se na mě usmálo štěstí, potěšil by mě kterýkoliv
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přes GFC samozřejmě sleduji už dlouho jako Veronika Pařízková :)

      Vymazat
  8. Batiste jsem nezkoušela, ale láká mě už dlouho. :)
    Jinak sleduji přes Bloglovin a Instagram ( _Ter._ )
    Houzvickovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Batiste jsem vyzkoušela v cestovní verzi, opravdu jen vyzkoušela, protože pak mi byl zabaven dcerou:-) Všechny 3 balíčky jsou super, takže je mi jedno, který bych dostala.
    Sleduji přes GFC: Michaela Barthová, mail: siraelxy@gmail.com
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  10. Batiste som skusala iba verziu Original a som velmi spokojna. Rada by som vyskusala aj ine verzie na porovnanie :)
    Sledujem cez GFC ako Skalinky.

    OdpovědětVymazat
  11. Vždy mám nějaké to balení Batiste doma. Ještě jsem neviděla nikde Oriental, tak by mě velice zajímal na vyzkoušení.
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ja som ešte nemala tú možnosť Batiste skúšať, takže rada by som to napravila :-)
    GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je krasna soutez, Batiste sampony chci vyzkouset uz dlouho, no kdyz jsou ted uz v drogeriich, tak se k tomu snad brzy dostanu :) Balicky semi libi vsechny :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Všemi opěvovaný Batiste jsem zatím nezkoušela, ale od té doby, co je mají v dmku jsem se na ně byla aspoň podívat :-D -> potěšil by mě každý z balíčků :-).
    Sleduji přes GFC (paya), papaaaya@gmail.com
    Tobě taky hezkou 1. adventní neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj ja som este nemala moznost vyskusat Batiste preto sa mi tato sutaz velmi ale velmi paci
    kazdy balicek by ma potesil ale hlavne asi c 3
    sledujem ta uz veky cez GFC Aelin
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Batiste šampon mám ve verzi original a jsem s ním moc spokojená, líbil by se mi balíček č.1, verze oriental vypadá opravdu zajímavě a ráda bych jí vyzkoušela.
    GFC: Paeonia officinalis
    email: paeonia.cr (zavináč) centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Batiste som zatiaľ neskúšala, ale zatiaľ som čo sa týka týchto šamponov natrafila na same pozitívne recenzie :)
    GFC: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Batiste sucháče mám ráda, sice střídám i s jinými ale hlavně kvůli vůni se k batiste vždycky vracím.
    sleduju přes GFC
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná giveaway :) Batiste jsem ještě nezkoušela, ale už nějakou dobu se na to chystám :)
    GFC- Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Sledujem cez gfc zuzana velcekova. Batiste som uz mala. Momentalne mam ten na tmave vlasy.najviac sa mi paci balicek c1.
    zuzana.velcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC Caroline
    Bohužel jsem zatím neměla možnost nic vyzkoušet,ale tyhle suché šampony mě neskutečně lákají už jen proto, že se mi poslední dobou docela rychle mastí vlasy :/
    Co se týče balíčků tak nepreferuji žádnou speciální vůni a potěšil by mě snad každý :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Batiste používám na ofinu a na to mi fakt vyhovuje. Vyzkoušela jsem jen original. Balíčky se mi líbí všechny, nemám preferenci.
    Sleduji přes GFC krikym, FB jako Kristýna Macková
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. sledujem cez gfc :) a vyskúšala som zatiaľ len ten fialovo ružový oriental a preto by ma lákal balíček č.2 :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Batiste jsem zkoušela zatím jen ve verzi Original, ale brousím si drápky i na další varianty :). Jsou to super sucháče, radost by mi udělal jakýkoliv balíček :). Sleduji přes GFC jako Lucie K :). Mailík nepřikládám, na blog chodím pravidelně, tak mě vyhlášení určitě nemine. Hezkou první adventní neděli ;).

    OdpovědětVymazat
  25. Moc by se mi líbil balíček č. 1, variantu Oriental jsem ještě neměla, tak by mě zajímala :) jinak Batiste používám už nějakou dobu, mám několikáté balení a pro mě je prostě nejlepší!
    moncha17@seznam.cz
    sleduji přes GFC

    OdpovědětVymazat
  26. GFC:Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 3
    Suché šampony Batiste jsem vyzkoušela zrovna před nedávnem a moc mi vyhovovala verze orginál, pak jsem měla ještě Blush, ale ta se mi zdála hodně převoněná, celkem mi to pak vadilo.

    OdpovědětVymazat
  27. Batiste jsem zkoušela a moc mi vyhovuje, hlavně ten třešňový, který nádherně voní. Pak jsem měla ještě ten, co má na obalu kytičky a ten mi strašně smrděl :-).
    A preferovala bych balíček číslo 3

    OdpovědětVymazat
  28. Batiste mám moc ráda. Zkoušela jsem víc suchých šamponů, ale žádný mi nevyhovoval tak, jako Batiste. Měla jsem vždy ten originál a teď jsem koupila třešňový a taky super, takže bych ráda vyzkoušela i ostatní :)
    Sleduju přes GFC, mail: gizy(zavináč)seznam.cz, nejvíc se mi líbí balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky, já Batiste zkoušela jen jednou, koupila jsem si miniaturu Floral & Fruity a celkem mi sedl. Voněl krásně a je pravda, že mastnotu z mých vlasů vytáhl. Menší balení se mi moc líbilo, protože je skvělé na cestování, ale je pravda, že nevydrží moc dlouho. Velké balení jsem si zatím ještě nekoupila, a když je příležitost se zúčastnit tvé super giveaway, tak zkusím své štěstí. Kdybych vyhrála, tak mi je jedno jaký balíček, protože všechny se mi líbí a byla bych vděčná za každý :)
    Přes GFC tě sleduji už dlouho jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Skúšala som suchý šampón len od Schaumy a celkom bol dobrý. Rada by som vyskúšala aj tento slávny Batiste :) Ak by som vyhrala ,tak mi je jedno ktorý balíček :)
    lavanduladiarybytatiana@gmail.com
    GFC: Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkná soutěž, tento suchý šampon jsem zatím nezkoušela, leč jsem si ho pořídila, tak jsem ho darovala. :-))
    Sleduji všude, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Batiste som už mala možnosť vyskúšať Batiste a vyhovuje mi najviac zo všetkých značiek, ktoré som skúšala pretože vyrábajú aj verziu pre tmavé vlasy a zdá sa mi, že obsah celkom dlho vydrží. zuzna.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Skvělá soutěž :). Zkoušela jsem již několik suchých šamponů z drogerie, ale Batiste ještě ne. Kdybych vyhrála, tak je mi jedno jaký balíček by to byl, byla bych ráda za kterýkoliv :).
    GFC: Lucka
    lucka.brychtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já od Batiste zatím nic nezkoušela, jelikož používám suchý šampón od Balei.. Ale až ho vypotřebuji, tak mám v plánu si koupit Batiste, jelikož by mě zajímalo jestli je opravdu tak dobrý, jak o něm všichni říkají :-))
    Instagram - cumanelka
    Líbil by se mi balíček č.2
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Gfc:Simoneta K
    email: roxana66@seznam.cz
    Batiste jsem mela kvetinovy a moc hezky vonĕl.

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Moje zkušenost s Batiste je pozitivní, zatím jsem pouze vyzkoušela, ale předpokládám, že i po delším užívání bude můj názor stále stejný, krásně voní a funguje, co víc si od suchého šamponu přát:-) Moc ráda bych vyzkoušela i další varianty těchto suchých šamponů:-)
    Pokud by se na mně usmálo štěstí, tak výběr balíčku nechám na Tobě:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Batiste suché šampony jsem už zkoušela. Vyzkoušela jsem zatím s vůní třešní a klasický. Oba dva mi vyhovovaly.
    Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Všechny tři balíčky jsou super. Bylo by mi jedno který bych vyhrála. Ráda bych vyzkoušela jakýkoliv.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, Batiste zbožňuji, ale jen verzi XXL Volume (růžový), těch jsem spotřebovala za tři roky už snad 10 a dalších 5 mám do zásoby. :D Pak jsem zkoušela floral a tropical, ty mě tak nenadchly. Sleduji přes GFC. cici.imagine(zavinac)centrum.cz. Z balíčků bych ráda zkusila 1. nebo 3.

    OdpovědětVymazat
  39. Na batiste jsem nemálo závislá, přestože se mi zdá, že se strašně rychle vypotřebují. Každopádně nádherně voní, až mi dojdou ty, co mám doma, chtěla bych vyzkoušet ten první balíček.
    kat.strnadova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji přes GFC a instagram (Lucka951753). Od Batiste jsem zatím zkoušela verzi pro tmavé vlasy a je to ten nejlepší suchý šampon, který jsem dosud vyzkoušela.
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: Lenka Merkova
    suchý šampón od Batiste som asi ako posledná ešte nevyskúšala.. Veľmi by som chcela, ale ešte som sa k tomu nedokopala..
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Terka Černá, Bloglovin: cterezka, FB: Teruš Černá
    Momentálně mám velký s vůní třešně a miniaturku Tropical a spokojená jsem. :)
    Balíček mi je jedno, udělal by mi radost jakýkoliv. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Ještě jsem neměla možnost vyzkoušet ale určitě ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  44. Miluju kokosovou vůni Tropicalu, dlouho zůstává ve vlasech :-) Takže by se mi líbila dvojka. Na objemový jsem moc zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, tvůj blog sleduji přes GFC jako Petra Nováková. Mám jeden šampon od Batiste ve verzi tropical a jsem s ním moc spokojená, krásně voní. Ráda bych vyzkoušela i jiné verze :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji přes GFC jako Deni a na instagramu jako deni_rozanska
    Od Batiste jsem zatím žádný suchý šampon neměla, ale dost mě lákají, čtu o něm skoro na každém blogu tak mě zaujaly.
    V případě výhry bych byla ráda za každý balíček:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Nemam zadnou zkusenost
    Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduju přes GFC a FB jako Tess Šmajsová. Zatím jsem zkoušela klasickou a tu třešňovou verzi. Moc ráda bych vyzkoušela další suché šampony Batiste, protože mám normální až suché délky, ale rychle mastící se kořínky a tohle je moje záchrana! :) Líbí se mí balíček č. 3.
    teria@hotmail.cz/ nebo FB- Tess Šmajsová

    OdpovědětVymazat
  49. Batiste jsem ještě nezkoušela
    Líbil by se mi balíček č.3
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. FB: Miroslava Škampová
    Tyhle šampony neznám, ještě jsem se s nimi nesetkala. Líbil by se mi balíček č. 3
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Nejvíc by se mi líbila asi dvojka:)
    Sama nemám zkušenosti se žádným suchým šampónem, takže o nich napsat nic nemůžu, ale rozhodně byvh je ráda vyzkoušela!:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  52. Já si kdysi poprvé dovezla Batiste z Anglie, když se ještě neprodával v ČR. A stojím si za tím, že jsou to ty nejlepší suché šampony :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    nemám s touto značkou skúsenosti ale u nás v drogérii som ho ani nevidela zatiaľ :)

    OdpovědětVymazat
  54. Celkově suché šampony jsem nikdy nezkoušela, i když mě to vždy docela lákalo. Vždy mě zatím ale odradila cena vs. efekt, takže jsem si žádný nekoupila. Nicméně teď, když už je Batiste k sehnání v Dm, tak po nějakém možná šáhnu.
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. GFC - Diary of a Girly Things
    Od Batiste jsem měla už dva suché šampony - pokaždé třešňový a byla jsem spokojená. Už jsem si však dlouho žádný nekoupila, takže tyhle by se mi hodily! :)
    V případě výhry bych byla ráda za jakýkoli z balíčků, ale pokud bych si mohla vybrat, tak by to byl určitě balíček číslo 3! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, sleduji tě přes FB pod svým jménem - Leona Dobiášová.
    Batiste šampony jsou dlouhodobě mé nejoblíbenější, už nijak neriskuji a jedu si v zaběhnuté rutině, každé vybočení byly vždy jen vyhozené peníze. Nejraději z nich mám prozatím verzi Original, odmašťuje rozhodně nejlépe, ale je pravda, že zanechává docela dost bílých stop ve vlasech (i když ani to není problém, protože se dá skvěle vyčesat).
    email: dobiasova.leona@valeas.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Mam momentalně doma třešňový a lepší věc pro objem vlasů v takové rychlosti neznám :-) .. libí se mi balíček 2.
    suchaniki89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji pres Gfc jako Miska
    Batiste uz jsem zkousela a jsem s nim nejvice spokojena. Je jedno jaky balicek vyhraju. :)
    Misa.pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  59. sleduji pres bloglovin miluju je mam je doma v zasobe ale zkusim stesti zajimave vypada jednicka
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Přes GFC sleduji jako Martina Vránková
    Batiste jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem na ně jen pozitivní ohlasy. Moc se mi líbí jejich veselé a designové obaly, radost pohledět! :)
    marti.vrankova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. ahoj :) sleduju te na fb jako Jana kratochvílová. Tyto sampony jsem jeste nevyzkousela, ale ty obaly mě opravdu zaujaly... kratja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Krásná soutěž :)
    Batiste jsem měla v miniaturce nějaký květinový, ale ten mě moc nezuajal a tak bych ráda vyzkoušela další varianty :)
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj :) Sleduju te na fb. Sampony batiste jsem zkousela a mam je strasne moc rada, jsou nejlepsi suchace, co jsem vyzkousela! muj email je petracard@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Batiste jsem zatím ještě nezkoušela, ale všude teď o něm čtu samé pozitivní recenze, takže už bych ho taky asi měla vyzkoušet :D
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. sleduju všude pod tímhle jménem:) brala bych druhý balíček, protože jsem ty dvě větší verze ještě nezkoušela. jinak používám tyhle šampony pravidelně a jsou to mí oblíbenci:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji přes GFC - Adél Koňařová a přes Bloglovin
    Batiste jsem už zkoušela, měla jsem 2 balení a musím říct, že jsou opravdu skvělé!
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. GFC Anna Vágnerová
    značku Batiste jsem bohužel ještě nezkoušela, ale díky recenzím blogerek na ni začínám mít čím dál větší zálusk :D

    OdpovědětVymazat
  68. Nezkoušela.Jsou na mě moc drahé,ale ráda bych je zkusila.Líbila by se mi 1 balíček.Láká mě moc ten orient :-) irena.sn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji přes GFC: Lucie Valášková
    Zatím jsem žádný takový šampon nezkoušela. Ale ráda bych vyzkoušela.
    valaskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, tato soutěž je úžasná, suché šampóny celkem používám a na tyhle se chystám už nějaký týden, tak by mě výhra hrozně potěšila.
    Sleduju tady a přes fb.
    marketa.charousova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Batiste jsem ještě nezkoušela, občas když není zbytí použiji suchý šampón od Timotei a ten je celkem povedený, tak ráda vyzkouším i tyto :-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, od batiste jsem zatim zkousela jen tu hnedou verzi a zatim spokojenost :) A balíček by se mi líbil asi ten třetí, ale ráda vyzkouším každý :) Sleduju tě tady pod tímhle nickem a přes bloglovin (Adéla K.), email uvádět nebudu, ale sledovat vyhlášení budu :)

    OdpovědětVymazat
  73. mám doma batiste na hnědé vlasy a záchrana! po operaci kdy jsem si 4 dny nemohla umýt hlavu jsem vlasy měla jak kdybych si je denně umývala. pecka tyhle šampony. líbí se mi 1, balíček. sleduji na FB. Beata Búřilová

    OdpovědětVymazat
  74. Ze suchých šamponů po různých pokusech používám několik posledních let už jen Batiste. Líbí se mi balíček 1 a 3.
    Sleduji přes bloglovin.
    eva.volna@post.cz

    OdpovědětVymazat
  75. sledujem cez GFC
    zatial s tymto suchym samponom skusenost nemam
    lenocka2222@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Já si svůj první Batiste koupila nedávno. Mám variantu na tmavé vlasy. A jsem nadšená a nechápu, jak jsem to bez něj mohla přežít.. :-)

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj, už hrozně dlouho jsem chtěla zkusit nějaký suchý šampón, protože mám velmi mastné vlasy a musím si je mýt skoro každý den. Určitě plánuju Batiste koupit a zkusit, protože je to recenzemi ten nejlepší :-)
    Sleduju přes Facebook.

    OdpovědětVymazat
  78. Ahojky, sleduji tě přes GFC i na FB (Hanča Číča Blažková). Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Batiste mám celkem ráda, zrovna používám ten na tmavé vlasy a jsem s ním celkem spokojená. Zajímal by mě ten objemový, který je zrovna v každém balíčku, takže mně se líbí všechny tři:-)
    Krásný večer, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  79. ahoj sleduji pres gfc jako radoslava
    Batiste jsem jeste nezkousela
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Batiste jsem si kdysi privezla ze Skotska a byla jsem nadsena. Podle me to jsou nejlepsi suche sampony a uz se tesim, az budou dostupne jeste na vice mistech! l.geistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. sleduji te pres fb. batiste jsem zatim nezkousela, ale libil by se mi balicek c. 1. elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Sledujem cez bloglovin´. Batiste som zatiaľ neskúšala, ale veľmi ma lákajú. Jediný suchý šampón som zatiaľ mala od Dove :)
    preferovala by som balíček 2
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. GFC: ZdeňkaM
    Batiste jsem ještě nezkoušela. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    http://vzadnempripade.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  84. batiste som nikdy neskusala, ako vypredavali v dmke schaumu, tak som si nakupila do zasoby a nejaku chvilu sa teda este ku kupovaniu batiste nedostanem. ale rada by som vyskusala :) inak sledujem na gfc i fb ako viera sedlakova. gfc mi v poslednej dobe nejak hrozne blbne...
    email vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. ahoj,
    batiste jsem zatím nezkoušela, ale už ho okukuju delší dobu :-). Používám zatím jen sypké suché šampóny, ale moc jen v krajní nouzi,protože mi moc nevyhovují...
    Sleduju FB, greplova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Měla jsem kdysi tu verzi pro hnědé vlasy, v té době ještě nebyl u nás k dostání, takže jsem ho objednávala ze zahraničí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Sleduji přes GFC jako Easy on the Eye.
    Batiste je určitě mým nejoblíbenějším suchým šamponem a jsem moc ráda, že už jsou u nás teď daleko dostupnější než dřív. Nejvíc se mi asi líbí balíček č.1.
    easyontheeyeblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj, sleduji tě přes FB - Karolína Švandová. s Batiste zkušenosti mám, ale pouze s original verzí, takže jakýkoli z balíčků by mne potěšil :-) karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Tyto suché šampony jsem ještě nezkoušela, ale hodně jsem o nich četla v recenzích. Nejvíc mě zaujal balíček č. 3. sleduji jako Lenka Tichá. leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Na Batiste jsem jednou narazila v zapadle drogerce...koupila jsem si ten pro brunetky a byl super, bohuzel od te doby jsem ho nikde uz nevidela! Takze balicky se mi libi vsechny 😊 tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Šampóny jsem ještě nezkoušela, ale ráda bych.

    OdpovědětVymazat
  92. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Zkoušela jsem suchý šampon jiné značky, na Batiste bych byla určitě zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  93. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Zkoušela jsem suchý šampon jiné značky, na Batiste bych byla určitě zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  94. Šampony Batiste jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale četla jsem na ně samou chválu. Preferovala bych balíček č. 1. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Jelikož nosím ofinu/patku, je suchý šampon můj obdenní pomocník. Vzkoušela jsem jen dva druhy - Syoss, který byl sice dobrý, ale po pár stříknutích už byl prázdný (co jsem četla, tak se dělo vícero lidem) a potom obyčejný, práškový Amica od Alpy, které mu jsem věrná do teď, ale chtěla bych zkusit i něco jiného.

    Pokud by se mi podařilo vyhrát, preferovala bych balíček č.1 nebo č.3. U č.2 bych se bála té vůně tropical, já přeci jen raději nějakou fresh či sladkou, ale ne ovocnou.

    OdpovědětVymazat
  96. Zatím jsem suchy šampon nevyzkoušela, ale mám vzoreček, který byl přiložený u časopisu zdarma. Zatím na vyzkoušení čeká.
    Líbí se mi balíček č.3
    Sleduji jako Lenca - GFC
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Sledujem cez GFC a FB :)
    Asi pred 3 týždňami som si jeden od Batiste zakúpila a je fakt skvelý! Je to môj prvý suchý šampón a som fakt veľmi milo prekvapená :) Nezanecháva biele stopy a vlasy sú skutočne ako umyté.

    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Sleduji přes GFC a Fb.
    Je to sice trochu ostuda, ale od Batiste jsem ještě nic nezkoušela. Kdyby se mi náhodou poštěstilo, který balíček by to byl, by mi bylo jedno. :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Sleduji pres gfc.
    Batiste chci uz dlouho vyzkouset, zatim jsem tu moznost nemela :). Prala bych si balicek c. 1 :).
    Lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Sleduji přes GFC a FB. Batiste používám a je super. Z Tvých balíčků mi vyhovuje každá varianta :)
    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Sleduji přes GFC jako Markéta P.
    Batiste miluji! Občas mu sice zahnu s jiným, ale vždy se k němu zase vrátím :) Jinak, potěšil by mě balíček č. 2
    prihmarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Sleduji tě přes GFC.
    Skvělá soutěž. Já jsem zatím Batiste nezkoušela, ale moc bych chtěla, protože věřím tomu, že jsou super a hlavně jsem zatím nenašla suchý šampon jiné značky, ke kterému bych se chtěla vracet.
    betykrejcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Bastite je vyborny, poprve jsem vyzkousela ten xxxl volume a hrozne me to zklamalo,protoze mi to vzdy slepilo vlasy,tak sem si rikala,co na tom vsechny holky maji ..pak jsem ale ze zvedavosti zkusila tresnovy a je uplne paradni ...vlady vypadaji prirozene,coz s obyc Amicou nevypadaly,na druhou stranu to ale nevydrzi tolik jako Amica. Nicmene se bez Batiste uz neobejdu.
    prochazkovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Sleduji sleduji :) Na FB i přes GFC jako Kateřina Kalábová,Batiste sem zatím nezkoušela a chtěla bych :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Sleduju na Bloglovin. Suchým šamponům jsem ještě nepřišla na chuť, batiste jsem zatím nezkoušela. Tak možná :D
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Batiste jsem zkoušela, kupovala jsem ho kdysi dávno na Olšanským náměstí a pouze verzi originál, jinou jsem nezkoušela a vyzkoušela bych ráda.
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Batiste som skusala, konkretne verziu Fresh a bola som velmi spokojna! urcite budem pravidelny zakaznik :)
    preferovala by som tym padom balicek c.3 :)
    j.smatanova@gmail.com
    (sledujem cez GFC)

    OdpovědětVymazat
  108. 1) Zuzana Hanková, na facebooku
    2) Už pár týdnů myslím na to, že bych to zkusila, ale mám teď jiný, tak jsem čekala na konec. Giveaway je ale supr. Variantu bych volila dvojku, ale v podstatě mi to je jedno, ozkoušela bych cokoliv : D
    3) z-hankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Super soutěž, nezkoušela jsem, ale slyším na ně samou chválu, ale nějak jsem se k nim ještě nedostala :-) suché šampony jinak používám, hlavně na ofinu, nedala bych bez nich jediný týden :-) z balíčků se mi nejvíce líbí asi dvojka, ale asi je mi to jedno :-D

    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Gfc Nela Richterová
    Tento produkt jsem ještě nikdy nevyzkousela, ale rada bych 😃
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. GFC: Ella88
    Batiste jsem ještě nezkoušela, já na to vždycky v drogerii zapomenu, ale moc ráda bych je vyzkoušela :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  112. Sledujem cez GFC ako Suzzie,
    túto značku poznám dlho, bohužiaĽ som ešte nevyskúšala nič od nej, preto sa rada zúčastním a skúsim šťastie :))
    cechvalovazuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Ahooj,
    sleduji jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Bohužel mám vlasy opravdu celkem dost se mastící a vlasy si myji každý den. Vyzkoušela jsem již celou řadu suchých šamponů a mezi nimi nechyběl i Batiste. Zkoušela jsem myslím 2 balení a musím napsat, že lepší suchý šampón jsem neměla. e jen, že mi vlasy nádherně odmastil a já si ušetřila alespoň jeden den práce bez mytí, ale také mi mé splihlé vlasy krásně načechral a přidal a objemu :) Bohužel bydlím v takovém městě, kde bohužel Batiste nemám k dispozici a ty dva balení jsem si koupila, když jsem jela do Prahy :) Takže bych je strašně ráda vyhrála :) Jiak naprosto skvělý blog. Miluju tvoje recenze :) <3

    OdpovědětVymazat
  114. Ell:
    Na FB tě sleduju jako Ellnesa Laová
    Už je to delší doba, co jsme se s kamarádkou rozhodli vyzkoušet suchý šampón. Bylo to v době, kdy ještě v DM nebylo Batiste, takže jsme každá čapla jednu Baleu. Kamarádka má světlejší vlasy, takže na ní ty příšerné bílé fleky nejsou vidět, ale já mám vlasy hodně tmavý, takže jsem Balea suchý šampón přestala používat. Teď přišli do DM i ty suché šampóny od Batiste, kolem kterých pořád chodím a nemůžu se rozhodnout, jestli si je koupím. Proto by se mi tahle výhra moc hodila :)
    E-mail: bar.liskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Super soutěž! :) Sleduju přes GFC (Tess). Batiste je rozhodně moje nejoblíbenější značka suchých šamponů!
    Mail: tessvonk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. krasna sutaz
    gfc tento ucet
    batiste mam dva a som najspokojnejsia !!!!kupovala som ich este v anglicku ale som stastna ze uz su aj tu
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj, sleduju přes GFC jako Michaela. Šampon Batiste jsem zkoušela už před více jak rokem, měli ho u nás v sídlištní drogerii a stál 102 Kč. Měla jsem variantu na tmavě hnědé vlasy a byla jsem převelice spokojená.

    OdpovědětVymazat
  118. Mám a vyhovuje mi, nejvíce asi pro objem :) iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat