neděle 8. listopadu 2015

Oblíbenci měsíce října

Čas neuvěřitelně letí a přehoupli jsme se do dalšího měsíce. Proto jsem opět připravila článek o oblíbencích, i když tentokrát to nebude tolik nabité, protože jsem skákala od jednoho k druhému a vyloženě oblíbenců jsem moc neměla. Stejně tak jsem běhala z práce rovnou domů,  a tak se nedělo ani nic jiného zajímavého. Pár věcí jsem ale přece jen našla.



KOSMETIKA
Musím říct, že byť podzim udeřil naplno, nějak jsem si k těm typickým barvám tohoto období nemohla najít cestu a tak nějak jsem přeskakovala z jednoho na druhé. Chvíli jsem tedy nosila ukázkově tmavé rty, ale později jsem přešla k tmavším očím a nosila nude rtěnky. Je ale tedy pravda, že jsem odložila lesky i všechny hybridní balzámy a po dlouhé době sahala po skutečných rtěnkách. Trend o něco matnějších rtů, než je obvyklé, doputoval i ke mně. 


V peči mám jediného zástupce. Tak nějak jsem otevřela spoustu nových věcí, takže zatím spíše testuji, než aby něco vyčnívalo. S výjimkou krému Yves Rocher z řady Sensitive Végétal. Recenze tady byla nedávno, takže si na něj jistě vzpomínáte. Mé pleti jednoduše vyhovuje. Dostatečně hydratuje, vyživuje, zklidňuje, ale zároveň nezatěžuje. Dlouho jsem ho používala ráno i večer, nyní už po něm sahám pouze jednou denně.


Chtě nechtě jsem musela odložit své lehoučké makeupy, které se rychle a pohodlně nanášely a musela jsem opět povolat štětce a hutnější textury. Aktuálně mi nejvíce sedí Infallible 24h-matte, o kterém jsem vám také nedávno psala.Velmi hezky kryje, výrazně zmatňuje, ale přitom stále vypadá přirozeně. Navíc drží celý den.



Na tuto krásnou paletku od Makeup Revolution recenze teprve bude. A možná tak na jaře, protože těch stínů je tam hodně, každý má úplně jinou kvalitu a testování jde pomalu. Tím spíš, že jsem se aktuálně zamilovala do dvou barev a nepoužívám žádné jiné. Zelenou bych si sama od sebe nikdy nevybrala, protože mně většina jejich odstínů nesedí. Tahle dvojka má ale úplně stejný podtón, jako moje oči. Jasně, často je lepší dát raději nějakou kontrastnější barvu, ale tohle vytvoří taky zajímavý efekt. Nechci mluvit za kvalitu paletky obecně, protože je to opravdu hodně nevyvážené, ale konkrétně tyto dva kousky jsou krásně pigmentované, máslové, dobře se nanáší a s bází vydrží.


Tvářenku od Essence (90 summer dreaming) jsem dříve vnímala jako spíše průměr, ale přistihla jsem se, že po ní v poslední době sahám velmi často. Líbí se mi, že je hodně neutrální, takže se hodí naprosto ke všemu a když se mi ráno nechce moc přemýšlet, tohle je super volba.



U rtěnek jsem sáhla po mých letitých stálicích. Všechny jste je u mě viděly už nejméně stokrát. Artdeco (12) naposled v minulých oblíbencích. Je to moje nej nude rtěnka a dost možná bude taky první, kterou dodělám až do konce. Už jí mnoho nezbývá. Rimmel (03) byla moje vůbec první rtěnka. Takhle zpětně už mi nepřijde tolik úžasná a na můj vkus je příliš suchá, ale v kombinaci s balzámem stále nositelná. Dermacol (10) je moje nejoblíbenější podzimní rtěnka už třetí sezónu. A když už zatoužím po výraznějších rtech, vede u mě Essence (04 On the Catwalk).


Laky jsem příliš neřešila a každý týden vytáhla něco, na co jsem měla zrovna chuť. Když jsem se pak na konci měsíce pídila po tom, co že jsem to vlastně nosila, musela jsem se sama smát. Je to dokonale sladěná růžovo - vínova, jen jsem střídala její intenzitu.
Kiko (375) je dokonalý. Krásně kryje, bleskově schne a drží nekonečně dlouho. Rimmel (306 Velvet Rose) je můj nejoblíbenější lak vůbec a kdykoliv si ho dám, dostávám na něj komplimenty. Jen potvůrka trošku zlobí a sám o sobě špatně drží. V kombinaci s dokonalým top coatem Essence je ale vše v pořádku. Dermacol (03) jsem měla na nehtech teprve po druhé, ale je to ta pravá podzimní barva, takže ji ještě určitě stihnu nalakovat víckrát.

JÍDLO
Mezí mé favority patří určitě batáty, které jsem si fakt zamilovala a jedla snad úplně ke všemu nebo klidně samostatně. Často je doplňoval špenát, který také miluji a připravuji na tisíc způsobů.


Pro někoho možná zvláštní kombinace, ale já jsem si opravdu pochutnala. Batáty, špenát s cibulkou a volské oko.


Ano, přiznávám, tohle není zrovna dvakrát fotogenické jídlo, ale je dokonalé. Jsou to gnocchi se špenátem, červenou řepou a slaninou. 


Tohle je moje oblíbená večeře. Omeleta s avokádem a rajčátka.

OMALOVÁNKY

Ano, omalovánky vládnou světu a mě stále baví. Je to příjemný večerní relax.

Na závěr ,,selfie". V akci můžete vidět výše zmiňovaný makeup, zelené oční stíny Makeup Revolution a rtěnku Dermacol.


V listopadu už to asi tolik veselé nebude. Po dlouhých předlouhých odkladech jsem se rozhodla, že napíšu svoji diplomovou práci. A to v šibeničním termínu do konce roku. Bohužel se to dotkne i blogu. Rozhodně ho nechci úplně pozastavovat, ale intervaly mezi články se začnou nenápadně prodlužovat a bude to tím horší, čím blíž bude konec roku. Ale chtěla jsem, abyste věděli, že to vše bude jen krátkodobé a nejpozději v lednu najedu na obvyklý režim 3 - 4 články týdně. 

Jak si užíváte podzim vy?

15 komentářů:

  1. Pekne si to vymaľovala :) Aj ja chcem omaľovánky!

    OdpovědětVymazat
  2. Omaľovánku si už hrozne dlho plánujem kúpiť a vždy na to zabudnem, teraz si to už poznačím aj do diára :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máme stejného make-upového oblíbence. A omalovánky potřebuji taky, sem tam mám chvíle, kdy bych zrovna tenhle druh zábavy ocenila.

    OdpovědětVymazat
  4. Batáty jsem nikdy nezkousela, protože nevím jak je upravit....ale láká mě to:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozně jednoduché, mají výraznou chuť samy o sobě, takže se nemusí ani solit či jinak kořenit. A úplně nejlepší jsou pečené v troubě.

      Vymazat
  5. Ty omalovánky jsou boží, taky si vybarvuji ale na tabletu :)) držím pláce s diplomkou!

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka vypadá božsky, i když já bych ji stejně skoro nepoužívala, většinou sahám po nude odstínech :D
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  7. Držím place s diplomkou. Já se zase chystám na praktickou část bakalářky. Teoretickou už mám ale skoro hotovou. Přijde mi vtipné, jak mí spolužáci říkají, že ještě ani nezačali a já už mám půlku bakalářky. :D Co mě stresuje víc, je, že budu opakovat jeden předmět, co jsem neudělala, měla bych na zkoušku přečíst ještě několik knih a nemám moc představu, jak moc dopodrobna se to bude zkoušet.
    Já ted na podzim taky vytáhla rtěnku Rimmel by Kate, ale mám ji v odstínu 12 (červená s nádechem do oranžova) a je to moje nejvýraznější rtěnka. Ještě ráda nosím rtěnku Dermacol - Lip Seduction v odstínu 07.

    OdpovědětVymazat
  8. na Infallible už se chystám =o)

    Jinak ty batáty upravuješ jak? Pečeš? Vaříš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejlepší jsou pečené, ale já doma nemám troubu, takže je dělám v remosce jen s kapkou olivového oleje. Jdou i uvařit, ale raději nad parou, nemají moc rády vodu.

      Vymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si pořídila taky krém od Yves Rocher, akorát z hydratační řady, a taky potvrzuju, že je úplně bombastickej :) Obecně mám věci od Yves Rocher moc ráda, takže jsme předpokládala, že mě nezklame, a musím říct, že mojí hodně suchou pleť hydratuje naprosto s přehledem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Laky Rimmel Lycra mám veľmi rada, jednak sa vyrábajú v netradičných farebných odtieňoch a jednak majú neskutočnú výdrž na nechtoch, asi najdlhšiu čo som zatiaľ vyskúšala.
    Bianka

    OdpovědětVymazat