pondělí 23. listopadu 2015

Milý Ježíšku...aneb vánoční wishlist

Nevím jak vy, ale já už pomalu začínám ujíždět na vánoční vlně. Dokonce jsem si o víkendu pouštěla vánoční písničky. :-) A když už ne nálada, tak minimálně shánění dárků je velmi aktuální téma. Letos mi to nějak nejde, a tak mě většina nakupování ještě čeká. Dnes to však vezmeme z druhé strany a ráda bych vám ukázala, co bych pod stromečkem chtěla najít já. Bylo by toho samozřejmě více, ale myslela jsem na rozpočet Ježíška a záměrně jsem zvolila levnější věci z drogerie. 


Astor Skin Match Protect - Kolem tohoto makeup chodím od té doby, co se u nás objevil. Vůbec nevím, jestli mi bude sedět, ale chci ho vyzkoušet. Tím spíše, že nejsvětlejší odstín 100 Ivory by mi mohl sedět.

Loreal Volume Milion Lashes - Tyto řasenky patří k mým nejoblíbenějším, a tak by mě zelená novinka neměla minout. Myslím si, že to bude to pravé pro mě.

Rimmel Supercurler - Jedna řasenka nestačí, jak jinak.:-) Ráda bych vyzkoušela i tuto novinku, která slibuje natočení řas.

Aussie laky na vlasy - Ať to není samá dekorativka. Aussie mám ráda a jejich styling mě hodně láká. Nejvíce laky na vlasy, které používám denně, takže bych je náležitě využila. A jestli zvolit ten na objem nebo raději lesk? Nemůžu se rozhodnout, Ježíšku, vyber za mě.

Loreal Nude Palette - Básnila jsem o ní už dávno a konečně se dostala i k nám. Konkrétně jde sehnat v drogeriích DM. Mnoho kolegyň nad ní ohrnuje nos a ano, podle testerů to není ta nejpigmentovanější paletka na světě, ale z nějakého důvodu mě hrozně láká a chci ji vyzkoušet. 

Rimmel Lasting Finish Powder - To je kousek, který si chci koupit už hrozně dlouho, ale pořád to nějak odkládám. Tak snad teď je ta pravá chvíle. Samozřejmě se mi bude hodit nejsvětlejší odstín 001.

Dárkové poukazy - Pokud se Ježíšek bojí vybírat mi kosmetiku, nikdy nic nezkazí nějakou pěknou poukázkou. Do naprosto jakékoliv drogerie či parfumerie. Já už si s ní poradím...

Sama jsem zvědavá, co pod stromečkem skutečně najdu. Je ovšem těžké přesvědčit mé blízké, aby mi kupovali kosmetiku. Buď žijí v mylné představě, že jí mám hodně a další nepotřebuji (Znáte beauty blogerku, která už nepotřebuje další kosmetiku? Já ne!) nebo se bojí, že sáhnou vedle. I tohle je omyl a myslím si, že kupovat kosmetiku mně je daleko jednodušší než někomu, kdo si jede svých pár zaběhnutých produktů a bojí se změny. Já prahnu po novinkách a nekonečném zkoušení a radost z každého nového kousku je nekonečná. To, zda mi to nakonec sedne či nikoliv, u mě nehraje tak důležitou roli.

Takže Ježíšku..směle do toho!

Co kosmetického je na vašem vánočním wishlistu?

15 komentářů:

  1. Astor make-up mám a je naprosto super vřele doporučuji :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si líbit bázi a makeup Astor. Pak by se mi hodilo dalších tisíc věcí, třeba "domeček" od Too faced, asi 10 rtěnek MAC a tvářenka Chanel. Samá skromná přání :-)

    Kdo má chuť, může se zapojit do GA, kdo ne omlouvám se za spam
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoooj,

    já chci manizer sisters limitovanou paetku a nějaký stíny Clarins :-D a toaletku Nuxe, jinak nic, letos jsem skromná...

    OdpovědětVymazat
  4. Na mém předvánočním wishlistu je pleťový olej Extraordinary Rebalacing od Loreal, doufám, že si Ježíšek vezme tohle přání k srdci, jinak si ho budu muset pořídit sama, protože mít ho prostě musím:-) A pak elektrický pilník na nohy Scholl a určitě by se toho našlo i víc:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už taky psala Ježíškovi.Hlavně moc bych chtěla novou kabelku a toaletku Nuxe.

    OdpovědětVymazat
  6. od Aussie mám veľmi rada ich šampóny a kondicionéry, tak by ma zaujímalo, aké sú tie suché spreje od nich, ale zatiaľ som počula samé chvály :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Mně by na Vánoce potěšila paletka od Sleeku garden of eden :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý wishlist.. já ten svůj zatím dávám dohromady :) Abych tomu ježíškovi poradila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý wishlist, prá produktov mám, no napríklad ta paleta od Loreal ma vobec neláka a myslím,že je to skôr prepadák :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z ní mám takové smíšené pocity, má hodně negativních reakcí, ale z nějakého nevysvětlitelného důvodu mě prostě láká.

      Vymazat
  10. snad si jezisek clanek precte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám...:-) Asi asi mu pro jistotu pošlu odkaz.

      Vymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  12. Makeup Skin Match si přeju taky. Já bych si ho nakonec koupila i sama, ale když už budou ty Vánoce, tak to nechám na Ježíškovi. Pudr od Rimmelu mám a je super, zato Aussie řadu na jemné vlasy nedoporučuji, aspoň mně vůbec nic nedělala. No, a ta zelená řasenka mě taky láká ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ten sampon chci taky zkusit :) má to velky ohlas

    OdpovědětVymazat